נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

עינת - תמונה
עינת 11 ביקורות
מבחר וויסקי ובירות, אוכל טעים ואווירה
4.5
29/11/14

אחד הפאבים הוותיקים והנעימים בארץ. מבחר וויסקי מטורף במחירים הוגנים (לא זולים אבל הוגנים) ומסלול טעימות וויסקי משתלם. אוכל בסיסי טרי וטוב במנות גדולות (למרות שהקטינו לאחרונה את מנות... הפתיחה וחבל) ולחם הבית מעולה ונימוח. מה צריך יותר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
כיף נעים וטעים בנורמה ג'ין
3.8
28/09/14

היינו 5 אנשים בארוחת ערב ושתייה. ההמבורגר היה טעים, הכריך פורטבלו מצויין, הקרפצ'ו מעולה והדג מלוח - חגיגי בהגשה מקסימה. הבירות היו מעולות כרגיל, למרות שלא היו יחסית הרבה דברים מהתפריט....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אוכל מצוין ומשקה לכל אחד
3.8
23/08/14

המקום מתגאה בעיקר במבחר גדול מאוד של ויסקי ובירה, אבל גם האוכל מצוין ומושקע. ההמבורגר נטו מומלץ במיוחד- מנה מיוחדת ונדיבה ביותר, מבשר איכותי ששוחה בהמון רוטב שמנת ופטריות. מסתבר שלא כל... קציצה צריכה לחמניה. התפריט מגוון מאוד, כמו במסעדה לכל דבר. באגף המשקאות, מי שלא חובב בירה או ויסקי עשוי להרגיש קצת אבוד. שאלו על סיידר מהחבית. זה רחוק מלהיות בירה, ובעיניי טעים הרבה יותר. האווירה במקום היא של פאב, והוא מתחיל להתמלא לקראת 10 בסופי שבוע. אם באתם גם לאכול, מומלץ לבוא מוקדם כדי לקבל אווירה יותר אינטימית ושירות יותר אישי. אנחנו באנו בסביבות 20:30, וכל דבר שביקשנו נענה במהירות ובחיוך. הדבר היחיד שקצת ביאס היה, שהזמנו מקום יומיים מראש, וכאשר הגענו ניתנה לנו בחירה בין השולחנות הפחות טובים- למרות שהמקום היה כמעט ריק. למרות זאת- מומלץ בחום, נא לבוא רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
פאב בעל אווירה מאוד נעימה ומזמינה
5.0
05/07/14

לכבוד יום ההולדת הזמנו 11 מקומות. השולחן היה מוכן לקראת בואינו. מפרט האלכוהול מרשים . אנחנו חובבי בירה ומצאנו מגוון מצויין לבחירה. המחירים יחסית יפים נמוכים למחירי בירות החוץ ברחבי... הארץ. האוכל היה טעים מאוד במיוחד מחבת הדייגים וצלעות אחוריות של בשר לבן . המחיר של האוכל נמוך יחסית לשאר המסעדות וה פאבים. השירות היה אדיב ואווירה הייתה נינוחה ומתאימה לבילוי עם חברים. לסיכוי מקום טוב לבילוי עם חברים אלכוהול ואוכל במחיר שלא קורע את הכיס

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
חוויה מאכזבת בנורמה גין
1.5
03/05/14

הגענו קבוצה לחגוג יום הולדת ערכו לנו שולחן והתיישבנו ישר כשהגענו , משם זו היתה חווית שרות נוראית! המלצריות נתנו שרות אנטי,מתנשא,עשו טובה שהתייחסו.שאלתי שאלה מאד בעדינות ולא בנימה מזלזלת... חלילה (האם במטבח ישנם עובדים זרים אשר מכינים את האוכל או רק שוטפי כלים) נעניתי על ידי המלצרית שלא יש רק שוטף כלים ומי שמכין את האוכל זה ישראלים. הגיעו הבירות ויצא שהכוס שלי לא היתה נקייה (מוכתמת בשפתון) ביקשתי להחליפה ובתגובה חזר אלי האחראי או בעל המקום והטיח בפניי את הכוס בחזקה על השולחן״ העובד הסודני שטף מצויין את הכוס". הייתי המומה מהזלזול. התחשק לי לקום וללכת אך לא היה לי נעים מחבר שחגג את היום הולדת. אני לשם לבטח לא אחזור. כדאי לנורמה גין ללמוד שרות מהו.בושה וחרפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמנון - תמונה
אמנון 3 ביקורות
ככל הנראה פעם אחרונה
1.5
12/01/14

הגענו 4 חבר'ה אשר פקדנו את המקום באופן סדיר כשלוש שנים וזה היה פאב הבית שלנו. בפעם האחרונה שהיינו הייתה כמה ימים לפני הסילבסטר והמקום לא היה עמוס מבדרך כלל אך להפתעתנו עיקר הרשימה... שהמלצרית הקריאה לנו היה בעיקר של החוסרים בתפריט (כבר היינו במקרים שהייתה חסרה חבית או שתיים אך כאן זה היה מוגזם). בנוסף היחס היה אינו מזמין בכלל בהתחלה לקח למלצרים חצי שעה לגשת לשולחן וכלל ההרגשה שקיבלנו הייתה של "אל תפריעו".. חבל לנו כי זה היה מקום נחמד וכיפי וחבל שהפך לכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
אחד הפאבים הכי טובים שיש לנו
3.8
01/08/13

אחד המקומות המועדפים עלי, גם כי יש כאן לונדון פורטר מהחבית (מכיר רק עוד מקום אחד באיזור שיש בו) וגם בכלל. היינו שלושה, חלקנו 12 נקניקיות (נפלאות... הכרוב הכבוש מדהים) ויותר מחמישה ליטר... בירה... היה (כרגיל) ממש ממש כיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
berkuz - תמונה
berkuz מבקר מתחיל
מבחר הויסקי הטוב ביותר בישראל
4.8
03/04/12

אני וזוגתי דואגים להגיע אחת לכמה שבועות לנורמה ג'ין. שנינו חובבי ויסקי ואין מקום בארץ ומעטים המקומות בכלל אשר מחזיקים אוסף כ"כ מכובד של ויסקי. מסלולי הטעימות נפלאים ומאפשרים לנו לטעום... ויסקי שבדרך כלל לא היינו חושבים להזמין מפאת עלות גבוהה מדי. האוכל טוב, מי שמצפה לארוחת גורמה ימצא את עצמו מתאכזב. זהו אוכל ביתי ומנחם, פשטידת רועים, וסלט רוקפור מעולה. פלטת הגבינות קצת לוקה בחסר. הקיצר, בית שני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri Hagag - תמונה
Omri Hagag מבקר מתחיל
נורמה ג'ין
4.5
03/04/12

אווירה כיפית, אחלה בירה! חגגנו יומולדת והיה משובח, חובה להזמין את הבירה במגף ליטר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטאס - תמונה
סטאס מבקר מתחיל
נשאר רעב
1.5
16/03/12

מבחר אלכוהול עשיר, אוכל בינוני. אחד היושבים בשולחן ביקש להזמין נתח השף. ברגע שנשאל מה מידת העשייה הרצויה ביקש well done. מלצרית אמרת שהיא לא ממליצה, אך המזמין אמר לה שזה מה שהוא... אוכל. כעבור הגיע האחראי והודיע שלא יכול להכין את המנה כ-well done. גם אחרי ניסיון לא הסכים לקבל הזמנה. המזמין נשאר רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה