נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/10/10

אחלה מקום, אוכל טוב, שירות מפנק ומקצועי, מאוד כיף לשבת. מומלץ לבקש מהמנהל שם, חיימון, שיזרוק כמה המלצות, איש מקסים ויודע על מה הוא מדבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
20/08/10

אוכל ברמה בינונית, מחירים בשמיים ומלצרים אנטיפטיים. צריך משהו נוסף? אה כן, בחיים לא תתפסו אותי יותר שם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talia - תמונה
Talia 2 ביקורות
3.3
24/04/10

בתור אורחת קבוע אוהדת מושבעת של נורמה, כבר מספר פעמים התאכזבתי מהשירות. הגענו בערב שישי 8 חברים וחכינו 30 דקות לקבל בירות שהזמנו לשולחן, המנות יצאו לאחר כ50 דקות וגם לא לכולנו. חברתי... חיכתה ללחם עד שכבר ביקשנו חשבון. חבל.... המקום מקסים עם מבחר בירות טובות ואוכל טוב. השירות בהחלט הורס אווירה. כדאי לחשוב על הנושא כי לא בטוח שאביא יותר חברים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 2 ביקורות
4.0
24/03/10

ראשית, גילוי נאות: אני לקוחה קבועה בנורמה ג'ין. המקום הוא באר אמיתי: שולחנות עץ, באר עץ מרשים, מוסיקה טובה ואקוסטיקה משובחת. בבאר עשרות סוגי בירה, והמון סוגים של ויסקי. הברמנים מקצוענים... אמיתיים - מכירים כל בקבוק, יודעים להמליץ, מאפשרים טעימות (בירה). שירות מעולה! המטבח מפיק מנות באיכות משובחת. התאורה נעימה, הקהל - לא צעיר מידיי, בקיצור - שווה במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/03/10

מקום מקסים עם תפריט וויסקי מדהים,שירות מקצועי ומפנק ואוכל טוב,לוקח קצת זמן לקבל את האוכל ובכל זאת אני מאוד ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/07/09

היינו שם השבוע לחגוג יומולדת לחברה שלי ומאוד מאוד נהננו,אוכל מצויין,מלצרית מקצוענית,בירות לא מהעולם הזה,והמנהל של המקום (תופעה נפלאה בשם חימון) אירח אותנו כל כך יפה,בקיצור מאוד נותנים... לך תחושה שחשוב להם שתהנה.קצת מבאס שהמרפסת נסגרת מוקדם למי שמעשן אבל עברנו לבפנים והמשכנו להנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/05/09

אני יוצא למקום באופן קבוע,והייתי עם חברים שם אתמול ומאוד נהננו,השירות והיחס מאוד אישיים ומפנקים ואחלה אווירה,אני מאוד ממליס

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
2.0
09/05/09

הייתי בנורמה עשרות פעמים וזה ה-מקום לבוא לשתות בו עם חברים (אחרי גיל 30).הפעם היה קצת פחות נעים - התחילו לגבות תשלום בחניון הסמוך, ישבנו מתחת לרמקול, לידנו ישבה חבורה רעשנית למדי. אבל... זה קורה...מה שהיה מבאס קצת זה שכל העובדים הקבועים במקום התחלפו בשנה האחרונה והיחס האישי עמם, כך שהערה שלי לגבי מנה לא מוצלחת (אנטיפסטי) לא זכתה ליותר מ"אני אגיד לו" (לטבח).יחד עם זאת, באמת נמשיך להגיע, מקום מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/03/09

חגגנו יום הולדת לבעלי עם עוד שמונה חברים,היה נפלא,הגענו לפי המלצה של חברים ומאוד נהננו,אוכל טעים ומלצרים מקסימים,תפריט אלכוהול לא מהעולם הזה ומוסיקה נהדרת ולא רועשת ככה שאפשר לדבר... בכיף.אנחנו ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/03/09

בילינו אתמול במקום וחשוב היה לי לציין שזהו מקום נעים מאוד עם שירות נהדר.ישבנו שישה אנשים,המקום היה מלא עד אפס מקום,השתיה שלנו התעכבה אך פיצו אותנו והתנצלו רבות,חברתי הזמינה סלט כזה עם... עוף ולא אהבה ומיד החליפו לה בלי לשאול שאלות מיותרות,בקיצור מקום מקסים עם שירות מפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה