נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/05/07

הגענו במוצ"ש, הינו 4 אנשים, אחת הבנות לא הרגישה ממש טוב אז לא היתה מעוניינת להזמין ואכל או אלכוהול, המנהל משמרת ניגש אלינו ואמר שכל אחד חייב להזמין מנת אוכל או משקה אלכוהולי. כבר מוזר... אבל אמרנו נו מילא אנחנו שלושתנו הזמנו אוכל ואלכוהול אז זה בטח תופס גם לגביה. לאחר שסיימנו לאכול הוא ניגש והזכיר לנו שהיא חייבת להזמין. כי זה לא הגיוני שמישהו ישב בפאב וישתה משקה קל. לאחר שניסינו להבין מה הבעיה מנהל המשמרת אמר לנו שהוא מגיש לנו חשבון ושלא נחזור לשם שוב. לאחר שלוש שנים שאנחנו מגיעים לשם לא ציפינו ליחס כזה מזלזל ובוטה. פשוט חוצפה, לא מומלץ להגיע לשם שוב. בנוסף להכל, כאשר שילמנו אז ברוב חוצפתם הם לא החזירו עודף. פשוט אין מה לומר, לא נתקלתי בכזה דבר אף פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/01/07

המקום מדהים, מומלץ בחום.המוסיקה בווליום הנכון, האוכל והמבחר של הבירות!!שווה כל גרוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/06

ביום הולדתי הופתעתי ולקחו אותי לאכול בנורמה ג'יין. היה מקסים, חווייה קולינרית מדהימה, חגיגה לחך.... המקום עצמו ממש כאילו הייתי בפאריז... לרגע חשבתי שכשאצא מהמסעדה - אראה את מגדל אייפל... מנצנץ לו... אני ממליצה על המקום הזה בחום!!!!! האוכל הכי טעים ומיוחד וצבעוני - שאכלתי מימיי!!!!!! ואנשים מקסימים וחייכנים (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיפ ארז - תמונה
פיפ ארז מבקר מתחיל
4.3
19/09/06

היינו ביום שישי וקיבלנו שירות מקסים, מקצועי, מלא בחיוכים, משקאות גן עדן, פינוקים ואוכל מדהים. מקום שאמליץ עליו לכל חברי ואזכור אותו לתמיד. הברמן מסביר פנים, מחייך, מקצועי ומבין. המארח... מדהים, פותח הדלת מחייך. פשוט מקום מושלם. גם שיבואו אלי אורחים מחו"ל זה המקום הראשון שאחשוב עליו. ובכלל. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
06/03/06

הייתי גם מוסיף קטגוריה של מוסיקה - מתאימה ומוצלחת. בתור אלכוהוליסט חובב עד חלש - לא היה ביקור בנורמה ג'ין שלא הפתיע אותי לטובה. השירות נדיב, חייכני ויידעני והאוירה נהדרת. הייתי רוצה... בהזדמנות זו גם להחמיא על המידע על ההופעות המתקבל בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
JUSS - תמונה
JUSS 4 ביקורות
4.3
16/12/05

אין ברירה, נדרש לבוא שוב ושוב, עד שנצליח לטעום את כל סוגי הוויסקי ולהנות מכל מגוון הבירה. לפי המגוון, הכמות ונחמדותם של העושים במלאכה שם, הם אמורים להמשיך להיות שם בשבילנו, עד 2073... בערך. אני בן 46 ובכל זאת אופטימי באשר למימוש האמור לעיל. איכות, זה כל הסיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/10/05

אוכל טעים, שירות סבלני ולא מתנשא ואלכוהול ברמה - לא צריך יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה