נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/02/11

ביקרנו כבר מספר פעמים ברוסטיקו, על שני סניפיה, ותמיד יצאנו מרוצים ושבעים. האוכל טעים מאוד וטרי - פיצות נפלאות, הקינוח של סקטיציאנה נוטלה - כמה פשוט ככה טעים. המחירים בהחלט סבירים.... שירות אדיב ומקצועי. מסעדה שכיף לחזור אליה כל פעם מחדש. מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/01/11

לאחר ארוחה ספונטנית עם חברה, שבסוף התארכה ליישיבה כייפית של 3 שעות, יכולה לומר כי גיליתי בהפתעה מוחלטת המסעדה שאחזור אליה בודאות ובשמחה, אבל הפעם עם בן זוג:). מקום נעים מאוד ורומנטי, עם... אוכל איכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
2.3
26/01/11

הגענו למסעדה בלי הזמנה, והמארחת הודיעה לנו שיש 2 מקומות על הבר עד השעה 9, מה שהיה בסדר מבחינתינו. השרות בבר היה אדיב, למרות שלא ידע להמליץ על מנות יותר או פחות טובות, ופשוט אמר שהכל... מצויין.הזמנו לחם הבית, לזניה ופסטה ל-2 אנשים.המנות לא גדולות, ולחם הבית איכזב. הלזניה הייתה מעולה, והפסטה הייתה צפוייה למדיי.המטבח נמצא כך שרואים ומריחים את כל הבישול, וקשה לשבת אחרי שמסיימים לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
06/06/10

האוכל טעים (לא היסטרי),השירות אחלה וגם על הצפיפות התגברנו,אבל הרעש פשוט בלתי נסבל !! בשולחן מאחורינו ישבו 3 זוגות שנראה כאילו זו הפעם הראשונה שהם אוכלים במסעדה ופשוט צרחו כל הערב... .סיימנו את האוכל ויתרנו על קינוחים ואספרסו ויצאנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/05/10

ישבנו בחוץ, מזג אוויר נהדר, אוכל מעולה, מנות ראשונות טובות ועיקריות וקינוחים והכל במחירים ממש סבירים. שרות חביב ביותר ע"י מלצרית בשם מיכל. היינו גם בסניף ב באזל, תמיד כיף לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
08/05/10

מאוד נהיניתי מארוחת ערב מאוחרת עם חבר , אני אוכל שם הרבה אחרי משחקי כדורגל כמעט קבוע , מאוהב בלינגוויני פירות ים , בקרפצו . הייתי משפר את סוגיי הבירות - חייבים להביא וינשטיפן . אמשיך... להגיע !!!! מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 3 ביקורות
4.3
20/04/10

באנו בערב יום העצמאות..היתה במקום אוירה עליזה ונחמדה. הזמנו מנות מוכרות ולא התאכזבנו. השירות היה נחמד ולא מעיק. התמחור הוגן. בהתאם לערב הייחודי קיבלנו צ'יסר של לימונצ'לו קפוא וזה בהחלט... שידרג את מצב הרוח ושביעות הרצון..

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונה - תמונה
רונה 12 ביקורות
4.0
11/03/10

אני מאוד אוהבת את רוסטיקו ובאה לשם פעמים רבות. יש לי ביקורת נקודתית: שבוע שעבר הגעתי עם זוג חברים לקראת 23:00 בציפיה לתפריט הלילה שמפורסם באתר שלהם לפיו כל הפיצות עולות 34 ש"ח ועוד שלל... פינוקים... המלצרית לא ידעה על מה אנחנו מדברים ושילמנו מחיר מלא... לא בסדר, רוסטיקו קחו לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 3 ביקורות
4.0
22/11/09

מקום מצויין, מחירים הוגנים, המנות ברמה מאוד גבוהה, ממש חסר פלצנות- מומלץ בחום (מומלץ- עסקיוןת צהריים!!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/10/09

סך הכול רציתי לאחל לכם מזל טוב על ה4 שנים המצוינות שלכם. תמשיכו להיות אדירים, אדיבים וטעימים עד דמעות עד 120

עוד פרטים
הוספת תגובה