נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

חגאי - תמונה
חגאי 2 ביקורות
2.7
13/09/09

על תאוות הבצע: ביקשתי פיצה ללא מוצרלה, ובמקומה ביקשתי זיתי קלמטה ובצל. המלצר אמר שאצטרך להוסיף 5 ש"ח. את הפיצה קיבלתי עם 12 זיתי קלמטה (ידעתי שאני הולך לכתוב ביקורת, כי אני שונא מקומות... שרואים בי ספונסר לחליבה ולא לקוח) וקצת בצל סגול (הוא כבר זינק למחיר של 4 שקלים לקילו?). הרגשה של מסעדה שהוקמה כדי לעשות "בוחטה" ואז להיסגר ולהשאיר חובות לספקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
04/08/09

מקום נעים, שירות טוב, אוכל עשוי טוב וטעים. הבעייה היחידה שלנו היתה שהכל היה מאוד מאוד צפוי. לא היה שום מרכיב של חידוש או מקוריות. לא בטעמים, לא בעיצוב המנות. קצת כמו להגיע למסעדה מלפני... 20 שנה. אבל סך הכל בהחלט אוכל טעים ומקום נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/07/09

כל פעם מחדש נהנים אצלכם-כל פעם החוויה נפלאה הפעם ניסינו מנות מהתפריט החדש ומאוד נהננו האיטלקיה הכי מוצלחת בתל אביב-ללא ספק לפחות בשבילינו כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/06/09

מאוכזבת קשות, האוכל פלצני בטרוף, מנות סבירות, אין שום המצאה גאונית, לקחו פסטה עם פטריות אספרגוס ושמנת וערבו ... זהו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי 4 ביקורות
4.7
20/06/09

אין מילים!!! למי שאוהב וחולם על איטליה בכלל וטוסקנה בפרט: מסעדה מקסימה, מפנקת, שירות נעים, מקצועי, כזה שנותן תחושה של: 'איזה יופי שבאת חיכינו לך', גם המארחת המקסימה וכל צוות... המלצרים. האוכל טעים, נפלא בפשטותו ובשילוב הטעמים האווירה - טוסקנה, ויותר מזה אני לא צריכה. הכל מוצלח ומהנה - מהמנה הראשונה והעיקרית ואפילו האחרונה. היינו פעמיים עם אורחים, ניסינו מגוון רב של מנות בכל פעם - והכל מוצלח. הכיף הגדול שהמחירים סבירים ונוחים לא משהו שצריך לקחת משכנתא עבורו - ושווה שווה מאוד. נגיע עוד הרבה - רק אל תשתנו ואל תשנו!! יישר כוח!! אתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anothergilad - תמונה
anothergilad 5 ביקורות
4.7
19/06/09

מקום נעים עם אוכל מצוין ושרות נהדר ומפנק (תודה רבה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 2 ביקורות
4.3
28/05/09

הגענו למסעדה בארוע של הלילה הלבן בתא. למרות שלא הזמנו מקום המארחת הייתה מלאת רצון לעזור עם חיוך רחב ומלא הומור הצליחה למצוא לנו מקום לחמישה. גם המלצרית שלנו הייתה מצויינת ומקצוענית... ושרות מלא חיוכים. מנות האוכל היו מצוינות וגם היין שהומלץ היה מצויין. זאת הפעם הראשונה שלנו האווירה במקום נהדרת ואין ספק אנו נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/04/09

כל פעם אבל כל פעם מחדש כיף לנו לחזור אליכם.הכול כל כך אמיתי בטעמים, באוירה וגם המחיר שווה בטירוף.מי שמחפש את איטליה בתל אביב שלא יחשוב פעמיים ויכנס לבקר ולחוש בעצמו את איטליה במלוא... עוצמתה.עד הפעם הבאה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
22/02/09

אז ככה הינו ביום שישי שישה אנשים חגגנו יום נישואים.האוכל היה מדהים למנה ראשונה לקחנו קלמרי ביין וחמאה.עיקרית פילה היה מדהים.הזמנו גם מיקס פירות ים כל כך טעים...שרות מנצח ומקצועי.בקבוק... יין משובח במחיר סביר לכל כיס.בקיצור מסעדה מדהימה שרות מנצח אתם מספר אחד.תודה שרון וחיה ציון וקלרה נצרת עילית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
4.3
20/02/09

מסעדה מעולה, אווירה ביתית ונעימה, שירות מצויין אול מיוחד עם ניחוחות של איטליה. לא לפספס את קינוח הנוטלה. מומלץ בחום, אנחנו נחזור לשם .

עוד פרטים
הוספת תגובה