נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
טעים ומאוזן
4.5
01/08/14

החלטה מצויינת הייתה לבחור במקום למסיבת פרידה במסגרת העבודה. האוכל היה טוב לכולם לציין לטובה את הברוסקטה ואת הקנלוני תרד. ליקקנו את הצלחת ולא הרגשנו את העומס הזה שמרגישים לפעמים... באיטלקיות. ישבנו בנישת המרפסת שלהם שהייתה נחמדה כמו כול שאר חלקי המקום היפה הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rita - תמונה
Rita 3 ביקורות
פיצוי על שערה באוכל - רק קינוח
2.3
08/07/14

האמת היא שהאוכל סביר ממש ולמרות שרועש של מאוד, די נחמד. מה שממש ביאס אותי זה למצוא שערה עמור באוכל ולשמוע מהמלצר ש"זה לא נעים אבל זה קורה" בשיא האדישות. מה גם שברוסטיקו עוד לא הפנימו... שיש עוד אופציות לפיצוי הלקוח על משהו כל כך מגעיל ולא נעים חוץ מקינוח על חשבון הבית. מבחינתם, אם לא בא לך קינוח "אין פיצוי אחר, סורי". אני לא אחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
מקום מעולה ליום נישואין
4.5
05/07/14

דבר ראשון שחייבים לציין כשמדברים על Rustico זה השירות. היינו בשני הסניפים, ויחס שמבלים מהמלצרים הוא הרבה מעבר למצופה. אם לדבר על האוכל, אז הפוקצ'ה שלהם מצוינת, בצק וצורה - כמו של פיצה... דקה. לעיקריות הזמנו את הפסטה שחורה שהייתה מנת יום ופסטת פירות ים. שניהן מצוינות, אם קצת רכות לטעמינו. לקינות ניסינו את עוגת פיסטוק ופבלובה. אין טענות, כינוח בהחלט טוב. מקום מומלץ לחובבי מסעדות איטלקיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
היה טעים מאוד
3.5
23/05/14

הזמנו קנלוני, פסטה עם פירות ים ולזניה וכולנו נהנו מאוד. מומלצת מאוד מחירים בינוניים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
מעולה!
4.0
17/02/14

ישבתי עם חברה, הזמנתי מנה ראשונה ברוסקטה - היה מעולה!!! מנה עיקרית פנה דינו היה מעולה!! יין איטלקי היה אחלה. חבל שאין מבחר של יינות ישראליים. מחירים קצת גבוהים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oh - תמונה
Oh 2 ביקורות
אוכל מצוין
3.3
25/01/14

חגגנו יום הולדת 5 אנשים בשישי בערב האוכל היה מצוין הישיבה ליד הדלת מקפיאה והשירות לא משהו נאלצנו לקרוא למלצר כל פעם מחדש גם כדי לקבל תפריטים ת, כדי שיורידו צלחות וגם כדי שיביא תפריט... קינוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מסיבת יום הולדת שהתקלקלה
2.0
17/10/13

הגענו לרוסטיקו 10 אנשים לשוחן שהוזמן מראש. השולחן שהזמנו התאחר בכ35 דק' (כן, כן..35!!) בינתיים 'השכיחו' את זמנינו עם כוסות קאווה מאולתרות שלא הצליחו לפצות על תחושת הזילזול וחוסר... המקצועיות. השירות היה 'זורק', לא אישי וקר מאוד. הורגש כאילו הגענו למסעדת בשרים בשטחים שאתה צריך לשרת את עצמך פחות או יותר. לחם שהגיע קפוא/ בירות שהגיעו אחרי 25דק'/ מגבוני ידיים שמעולם לא הגיעו לשולחנינו. כל אלה הצטרפו לשירות המזלזל - על גבול המתעלם. ביזיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lena.gul - תמונה
lena.gul 5 ביקורות
כמו שאומרים: כגודל הציפיות כך גודל האכזבות. לרוסטיקו אנחנו בטוח לא חוזרים!!!
2.3
24/07/13

היינו עם זוג חברים במסעדה ביום שישי האחרון, הגענו בעקבות המלצות של חברים למרות שבכל אתרי הדירוגים המסעדה לא הופיע. זה התחיל ברגל שמאל, הושיבו אותנו בשולחן מאוד מאוד צפוף וכל הערב פשוט... ניהלנו משחקי כיסאות ומלחמות עם השולחן השכן מי ידחוף עם הגב חזק יותר. זה המשיך בזה שלקח 35 דקות (!!!) עד שיצאו המנות הראשונות. המנות הראשונות היו בסדר הזמנו "שרימפס בלימון" – מנה טעימה אבל מאוד קטנה, "פיצה פרושוטו פונגי" – מאוד טעים ומנה יפה ו"קפלה דה-פונגי" – גם מנה טעימה. לקח עוד 20 דקות עד שהגיעו המנות העיקריות וזה מה שהיה שם: "ניוקי ערמונים וגבינת מסקרפונה" – כשאני שומעת ניוקי ערמונים (ומהנסיון שלי ממסעדות קודמות מדובר בניוקי העשוי מערמונים ולא ניוקי עם ערמונים בצד – ראוי לציין זאת) נו מיילא, המנה הייתה פשוטה ודי טעימה אולם לגבינת מסקרפונה לא היה זכר ואפילו לא רמז דקיק. "לזנייה" – כמו שהמלצר הגדיר אותה: לזנייה פשוטה והאמת הלזניה שאמא שלי מכינה בבית מדפי לזניה מוכנים עם רסק קנוי לא שונה בטעם מהלזניה שהכלנו, אבל זה בסדר אף אחד לא אמר שהם צריכים להכין את דפי הלזניה בעצמם. "פפרדלה פילה בקר ופורטובלו" – כוכבת הערב, מנה מצוינת! "לינגוויני טונה" – אני ממש לא יודעת מה להגיד על המנה, איזה אכזבה!!! המנה הייתה חמוצה מרוב לימון, לא מאוזנת כלל, לטונה היה טעם של לימון ולא טעם של טונה, פשוט מנה מאכזבת. המלצר שלנו היה אדיב אבל מעט עייף, כשביקשנו תוספת גבינת פרמז'ן היינו צריכים להזכיר למלצר על התוספת פעמיים (למרות שהוא זה שבכלל שאל בפעם הראשונה אם היינו רוצים תוספת גבינה על המנות). כשנכנסנו למסעדה היה בכוונתנו להזמין גם קינוחים אבל אחרי שני סיבובים ארוכים ומתישים הכלנו פשוט לוותר ולתת הזדמנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 11 ביקורות
איטלקית אמיתית
4.5
12/05/13

ממליצה בחום לזוגות לשבת על הבר! יחס חם, אישי, ממש אפשר להביט בהכנת הבצק והאוכל. לא לפספס את הקינוח המדהים עם הנוטלה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מצוינת
4.0
02/04/13

אכלנו מספר פעמים גם בסניף בבאזל וגם ברוטשילד, פסטות מעולות! טריות, רטבים טובים ולא שומניים. שאר המנות קצת פחות. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה