נגישות
נגישות

טאטי - Tatti ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טאטי

Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
2.3
11/04/09

ישבתי הרבה פעמים במקום ותמיד היה מוצלח. אני יכול לקבל שעל מקום עובר ערב רע ושהמנה שהזמנת לא מוצלחת, אבל מה שהיה הערב בטאטי לא מקובל. אולי זו השעה, אולי זו כשרות הפסח...כל המנות שהזמנו... היו פשוט רעות.זה נראה כאילו לקחו מנות שהוכנו קודם וחיממו אותן... זה כלל מאזטים לא טעימים, אם כי אכילים, המבורגר רעים מאד ולא אכילים וחציל קלוי עם טחינה רע מאד ובלתי אכיל אף הוא. בקיצור. אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/12/08

ביום שבת האחרון הייתי בטאטי המארחת קיבלה אותי ממש יפה לא הייתי צריכה להמתין ישר נכנסתי האוכל היה ממש טוב הייתה לנו מלצרית ממש נחמדה הרגשתי כמו בבית ואני פעם ראשונה שם ואני חייבת לציין... שהיה מעולה ואני בטוח יחזור שוב לשם אני ממש ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
26/11/08

הייתי בטאטי כבר פעמיים ולמרות שלא טעמתי מכל סוגי המנות, וגם לא קניתי כלום בקונדיטוריה (שאני בטוח ששווה), אני חושב שאני בשל להביע דעה. המקום חביב על תושבי האזור מאוד. בפנים צפוף לשבת,... בחוץ רועש (בכל זאת, דרך השלום). לא זכורה לי המלצרית מהפעם הראשונה, אני מניח שהייתה בסדר גמור. גם אתמול הייתה מלצרית חמודה, הייתה שם כשהיינו צריכים ועשתה הכל עם חיוך. האוכל, כתבתי צפוי אבל האמת שקצת מאכזב. בפעם הראשונה היו אלה כבדי עוף ביין, שלא היו טעימים במיוחד, וגם לא הפירה שהגיע איתם. אתמול אכלתי חצי עוף במשקולת (מנת ספיישל) שהיה טעים מאוד אם כי תוספת הבטטה אכזבה (יבשה משהו). סלט רוקפור שהוזמן מן העבר השני של השולחן נראה טעים וחוסל (לא על-ידי). "לחם עם ממרחים" שהוזמן הגיע בצורת ארבע פרוסות וחצי (כן, הייתה חצי פרוסה) עם חמאה קנויה באריזת פלסטיק (כמו האלה של בתי המלון). הקפה בסיום היה אחלה והמחירים סבירים. בכל אופן, סביר שאחזור, מקום נעים וחביב, אולי כדאי פשוט לא לבוא רעבים מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
24/10/08

אכלתי אצלם פעמיים : ראשונה ואחרונה.האוכל היה בסדר, לא מדהים מלבד מנת הפרגית וגם היא חלקית. המלצרים ניסו נואשות לניות בסדר אבל היו די מעצבנים כשסבבו מידי פעם את השולחן כמו שוחרים לטרף עד... שהבינו שבאנו לא רק לאכול וללכת.. היה קשה לדבר עם כל הרעש בפנים, לא נעים . לא חוזרת לשם, הספיק לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבוש - תמונה
ריבוש 2 ביקורות
2.3
31/08/08

שלום רב משהו קרה בשבועות האחרונים לבית הקפה הנהדר הזה. זה היה בית קפה שכל אחד הרגיש בו בבית. אני בקרתי בו לפחות פעם בשבוע . בשבועות אולי בחודשים האחרונים זה כבר לא אותו הדבר. השירות... מנוכר, אין מאמץ להשביע את רצון הלקוח, זה מפסיק להיות קפה הבית שלי. ביום ו האחרון נאלצתי לחכות 45 דקות כדי שהמטבח "יחליף" א. בוקר בא. צהריים. ואיך כעסו עלי כשהתלוננתי... מה קרה? משה ריבוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
22/05/08

הוזמנו לשבת עם חברים המוכרים במקום וניכר כי זכינו ליחס מועדף.צפינו בצופית גראנט "ערב"גמר גביע האלופות שזיכתה את המקום בנוכחותה כמו גם רבים מהסלבס הנוהגים לעשות כך ביום יום.ארוחת הבוקר... היתה יכולה להיות שיגרתית אולם המאפים פרי המאפיה המקומית עשו את ההבדל ובגדול.כל חוקי הדיאטה נופצו והלחמניות המדהימות נטרפו.השרות בהתחשב שהיכירו אותנו היה סביר.הבנו שכדאי להזמין מקומות מראש.את גולת הכותרת סיפק המחיר שהתמורה עבורו היתה יותר מהולמת.נחזור לשם בעתיד כדי להיווכח האם מדובר בנורמה או ביחס למוכרים וסלבס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/04/08

לצוות טאטי וביחוד למנהלים.אני מרבה לשבת אצלכם, בעיקר בגלל הקרבה לבית והנוחות והפשטות. אבל לא עוד. ביום שישי האחרון ישבתי לאכול ארוחת בוקר, ופשוט הזעזעתי מאיך שמנהלי המקום צועקים על... המלצרים (היא עובדת שם הרבה זמן) פשוט היה לא נעים, רציתי לקום ולהגיד לה מי את חושבת שאת לעזאזל? אה?!!עומדת לה בצד ומצפצפת בפעמון רועש וצועקת, לא נעים לי שככה מתנהגים לאנשים ובצביעות כזו ללקוחות. גם לי יש עסק פרטי ויש גבול אני לא אתן לזה יד זו ממש התעללות מילולית ונפשית, לא משנה כמה היא טובה, היא עדין בן אדם רע כי לא רק זה, כשיצאתי לעשן ישבי בחוץ ליד החנות לחם שלכם היא יצאה לשם ודיברה פשוט מגעיל ורק עשתה תחושה של מקום עם יחסי אנוש רעים וזה בהחלט עבר הלאה, מלצרה אותנו מלצרית שקוראים לה יעל שהייתה אנטיפטית ואיך לא עם ככה הבוסים שלה מתנהגים. אני מניחה שיש בעיות בעסק ויש עצבים אבל לא בצורה כזו!!!! גם מלצרית אחרת ששאלנו אותה איך העבודה פה, אמרה שהיא לא מרוצה אבל אין לה ברירה, היא כבר אדישה למצב, היא אמרה שבגלל הסניף החדש כל המנהלים והבעלים כל הזמן בעצבים ויש מלא שינויים בעיקר על גב המלצרים שגם ככה לוקחים מהם הרבה זכויות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
2.7
11/04/08

יש לי בעיה, אני אוהב את טאטי אבל במקרה הזה אין לי ברירה ואני חייב להעיר.ארוחות הבוקר שהיית מצפה ממקום כמו טאטי, צריכות להיות הרבה יותר ממה שהן בפועל, הגבינה מאד קמצנית, הסלט תפל, וגולת... הכותרת - השקשוקה. כשמוכרים לישראלים שקשוקה חייבים שזה ייראה וייטעם כמו שקשוקה ולא כמו הבלוף שהוגש לי - מחבת עמוסה בפלחי עגבניות ובצל ומעל 2 ביצים. איפה הרוטב והתיבול? זאת היתה יציקת עגבניות מאד לא מוצלחת וישבה לי יום שלם בבטן עד שהתעכלה ולא ממש עשתה טוב. זאת לא שקשוקה. נקודה. מנות הצהריים בטאטי נהדרות עד מופלאות. הבוקר ?! מאד מאד מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytal Abdu - תמונה
Meytal Abdu 2 ביקורות
3.3
17/03/08

היי, אני לקוחה טובה של טאטי, והאוכל בסדר גמור אבל, רציתי להפנות את תשומת לב הבעלים לכמה בעיות קריטיות:1. רמת השירותים מצחינה, מקום ברמה שכזאת (מנות בסביבות 60-70שקל לעיקרית) צריך לספק... רמה מסוימת של ניקיון- כשאני נכנסת לשירותים אני המומה מהטינופת על הקירות (מה חסר כסף לצבע חדש?!), אין מתקן לנייר, ובצידי הריצפה יש ערמות של ליכלוך שחור, שעושה חושך בעיניים, שלא לדבר על הריח!!!!!!, 2.דבר נוסף הריצפה- כל דריכה על הפרקט מזעזעת את הריצפה (מזכיר רעידת אדמה!), וזה מעצבן לאכול ולהרגיש במעלית. אז להבא אם תיכנסו לאכול (כי טעים שם) תזכרו שאם תרצו להיכנס לשירותים עדיף לכם להתאפק ולעשות בבית!, וחבל!!!!!!!!!!!!!!!! -כי אחרי שתיכנסו לשירותים כל החשק לאכול יתחלף בחשק אחר......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/03/08

היינו בטאטי 10 סועדים לצהריים,המנות העקריות הגיעו בסדר אקראי לשולחן ולא ביחד לכולם כמתבקש, גם מנות זהות הגיעו בזמנים שונים, כך שתירוץ משך ההכנה השונה לכל מנה אינו תקף, מעבר לזאת זו... אמורה להיות המקצועיות של המטבח לתזמן את כל המנות שיגיעו ביחד. גם היה כך בזמן שאכלנו את המנות הראשונות, לאחר ולמרות שהערנו, אותה תופעה קרתה גם במנות הקינוח, בקיצור שירות חובנני ו ללא מאמץ, תפקיד המלצרית מסתכם בקבלת ההזמנה ולהגישה בסדר אקראי, ללא דאגה לשולחן שבטיפולה ולהגיש חשבון בסוף - חבל כי ניתן גם אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה