נגישות
נגישות

טאטי - Tatti ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טאטי

Eitan - תמונה
Eitan 4 ביקורות
רק לא בשבת
1.3
24/10/15

חזרנו מארוחת צהריים מאד מאכזבת הטאטי גבעתיים . הושיבו אותנו בקצה הרחוק של המרפסת הסגורה . המזגן לא מקרר שם ואנשים אפילו ביקשו מאוורר.השירות היה ממש גרוע : המון המלצרם... עסוקים מכדי לשים אלינו לב . ביקשנו סודה והיינו צריכים להזכיר ... הזמנו בירות והיינו צריכים להזכיר . מנה ראשונה כרובית (בטפשותנו הזמנו 2!) היתה סתם כרובית שקצת הושחמה בתנור , ללא טיבול , ללא טעם אלא רק כמה טיפות מיונז. ובעיקר המנות העיקריות: היה כמעט 20 דקות בין הגשת המנה לסועד הראשון לבין האחרון ( כלת השמחה...) שחיכתה לסלמון בתנור שהיגיע יבש ותפל . מנת ברבוניות הזויה ( 5-6 דגיגים שהתחבאו מתחת מלפפון מטוגן ו 2 בצלים וכרובית מטוגנת ורוטבים וסלט : מי מגיש ככה דגים ? איפה הברבויות ????? ולהערתי הכועסת למלצר ( בחור מזוקן ) ענה לי ששאינו עובד אצלו ושלא אנזוף בו . ובקיצור : אולי זה בגלל העומס בשבת אבל לא נחזור לכאן שולחן 35 הזמנה :271286

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
מאוד נהננו
4.8
24/10/15

אנחנו בני זוג עם רגישויות למרכיבים שונים. המלצרית עזרה לנו לבחור מנות, תוך ידיעה מעמיקה של מרכיבי המנות. המנות היו מעולות (סלט אנטריקוט וסלט רוקפור), והשרות היה מדהים (סכין שנפל הוחלף... לפני שהספקתי לבקש).

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
שישי בבוקר, שרות גרוע!
1.8
03/07/15

8 ורבע בבוקר, המסעדה עדיין לא מפוצצת, מזמינים קפה, מגיע הקפה הלא נכון, מחזירים ומאז כלום. חצי שעה מאוחר יותר, לוקחים מאיתנו הזמנה שוב. ארבעים דק מאוחר יותר, סוף סוף מגיע הקפה. אם אתם לא... יודעים להכיל כמות אנשים במטבח או בבר צמצמו את שטח המסעדה, עדיף על גרידיות ושרות גרוע. פעם אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/07/2015
צר לנו על החוויה הלא נעימה שעברתם זהו מקרה לא אופייני לנו נבדוק נקודתית את המקרה ונפיק לקחים נשמח לקבל אמצעי קשר מייל או נייד ולהזמין אתכם לחוויה מתקנת יום טוב צוות טאטי
Natalie - תמונה
Natalie 9 ביקורות
מנות קטנות וטעימות
3.3
06/05/15

חגגנו היחד עם המשפחה אירוע מסויים והזמנו כרובית מטוגנת בויניגרט וחרדל, המבורגר סינטה עם פטריות ורוטב הולנדז המוגש על חלת בריוש, כבד עוף ביין אדום וסטייק אנטריקוט ברוטב פלפלת. השירות... היה מעולה והמנות היו מאוד מאוד טעימות. במנה של הכבד - חלק מהכבדים היו מעט מרירים ומוזרים קצת בטעם. בנוסף לכך הזמנו קינוח - נפוליאון רוטי - מאוד טעים רק צריך שהוא יוגש קר יותר מכיוון שהקרם מאוד שמנוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
ביקור 2 זוגות במוצ"ש
4.0
06/01/15

המקום יפה, אוכל טוב, שירות טוב, המקום מלא באנשים, המחירים קצת גבוהים. סה"כ ל-4 איש: אכלנו 4 מנות התחלתיות, 3 קינוחים, קפה, בירה, סיידר והשארנו 420 + טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
דניאל
3.8
07/12/14

היינו בארוחת ערב בשישי 5 אנשים ,אוירה טובה , שירות נעים ואוכל טעים . המחירים גבוהים ולא מצדיקים. חבל כי זה פוגע בהנאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/12/2014
שלום דניאל,אנו שמחים מאוד לשמוע כי נהנית מהאוכל ומהאווירה. אנו מודים לך על חוות הדעת,היא חשובה לנו מאוד. בנוגע למחירים חשוב לנו לציין כי אנחנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר והטריים ביותר ולא מתפשרים בעניין הזה.יחד עם זאת אנחנו נותנים את המחיר הזול ביותר ברוב המוצרים על מנת שלקוחותינו יהנו מאוכל טרי ואיכותי. בנוסף נציין כי התפריטים שלנו מגוונים במחיריהם ושומרים על טווח מחירים ששווה לכל כיס. שבוע נפלא.
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
אוהבת את ארוחות הבוקר
3.5
27/07/14

אנחנו יושבים מפעם לפעם בטאטי לארוחות בוקר ונהנים מאוד. הסלט תמיד טרי כאילו נחתך עכשיו, המלצרים אדיבים ומציעים re-fill לממרחים, המאפים טעימים... בחודש שעבר ניסינו את המקום בערב ודי... התאכזבנו. הוא הופך למסעדה אפלולית (בשביל האווירה) שמציעה תפריט די יקר שאני לא ממש מצאתי בו משהו לטעמי. לבסוף הזמנו 2 פיצות, אחת מהן עם ארטישוק, שהיו מוצלחות ומפתיעות לטובה (54 שקלים לפיצה שאפשר לחלוק אם לא ממש רעבים). אז לערב לא נחזור אבל מארוחות הבוקר נמשיך להנות! הערה אחת: בפעם האחרונה הזמנתי שקזוקה וביקשתי מהמלצר שהביצים תהיינה עשויות היטב. הוא טען שזה בלתי אפשרי וביקשתי שבכל זאת יעביר את הבקשה למטבח. הביצים הגיעו כמעט חיות למרבה האכזבה והחלפתי את המנה עם בעלי כיוון שהמקום היה עמוס ולא רציתי להטריח (שבת בבוקר)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
נחמד מאד
3.5
06/01/14

האווירה נעימה, במיוחד כשחורפי בחוץ... המחירים קצת גבוהים מדי, והשירות בסדר גמור אבל לא מעבר לכך. ולדבר החשוב באמת האוכל - לטבעוניים אין הרבה מה לחפש פה (אותי זה מעניין) אז הסתפקתי בצלחת... של ירקות אפויים ותה, לפחות לא השמנתי והיה טעים (עד כמה שמנה כזאת יכולה להיות טעימה). ההמבורגר שאכלה חברתי היה טעים ומשביע. שווה לחזור בעיקר כי קרוב לבית ועדיף בלי אוטו כי לא פשוט למצוא חניה ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
8 במדד שלנו ??
3.5
29/10/13

תענוג. מסעדה במיקום מצוין, נעימה ופשוט כיף לחזור. הלחם במקום טעים מאוד, וארוחות הבוקר לא מאוד קטנות. החיסרון היחיד הוא שהיא יקרה, אולי יקרה מידי. ואין הנחה לחיילים המשרתים בסביבה... (המסעדות הצמודות לה כן מעניקות הנחה). בכל זאת אמליץ בתור בית קפה יקר שכיף לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדת טאטי המחודשת גבעתיים
5.0
27/05/13

מומלצת בחום רב. המנות חלומיות, הפילה בקר היה מעדן אמיתי. לביבות כרישה וגבינה מנה חלומית שאין דברים כאלה. המקום שופץ בהשקעה ענקית. במקום יש גם חנות מאפים קטנה ומטריפה - ממש פריז הקטנה

עוד פרטים
הוספת תגובה