נגישות
נגישות

טאטי - Tatti ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טאטי

דנית - תמונה
דנית 2 ביקורות
4.0
27/02/08

מ ה ז ה נהננו אתמול בערב!!! לא סתם בערב של יום חול עומדים רבים בחוץ ומחכים לשולחן!! בחרנו הפעם מנות שלא טעמנו בעבר: לביבות פרסה ופוקצ'ה עם מזטים. היה מעולה!!!תודה גם למלצרית המתלמדת... החמודה שכל כך השתדלה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
halobuba - תמונה
halobuba 3 ביקורות
4.3
18/02/08

ישבתי אתמול עם חברות והיה מצויין! אוכל נהדר, למרות שמלא ויש לחץ המלצרית שמה לב לכל בקשה שלי (והיו הרבה).יצאתי מרוצה ובוודאי אשוב עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/02/08

אני בדרך כלל לא מאלה שרושמות או מגיבות אבל הייתי חייבת. ישבתי עם חברה היום אצלכם, אני יושבת די הרבה בקפה שלכם וממש התאכזבתי הפעם. ישבנו בגינה היה יום שמש ובאנו לכייף על ארוחת צהריים,... שירתה אותנו מלצרית בשם מורן, שהייתה פשוט לא נעימה וחצופה, האוכל הגיע אחרי חצי שעה, לא קיבלנו את המנות הראשונות והקפה היה ממש קר. חבל שקצת לחוץ אצלכם אתם יורדים ברמה. פעם הבאה ננסה מקום אחר אתם לא לבד אל תשכחו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 6 ביקורות
1.3
26/12/07

באתי עם חבריי למקום והאמת שזו לא פעם ראשונה, אך לאחרונה התחיל להיות ממש מאכזב. למה צריך לחכות לשתיה 20 דק'?? האווירה לא כייפית ומאוד לחוצה, צריך להתחנן שמלצר יתייחס ועד שהוא מתייחס אז... הוא מתעלק! מלצרית בשם גילי- ממש אנטיפטית ולא סימפטית. ממש לא נראה לי שנחזור. יש מקומות אחרים באזור שהרבה יותר נחמד להגיע אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/12/07

בית קפה מסעדה שיש לו פוטנציאל אבל לא מצליח להתרומם מבחינת איכות השירות, חובבניות, וזמן שירות. האוכל הוא ברמה והמחירים קצת מופרזים. בשעת לחץ בצהרים, אתה יכול להמתין זמן רב מאוד ועושה... רושם שהבעיה היא "בייצור" כלומר במטבח, במהירות וקצב ההכנה. הוספת עוד 2-3 טבחים, ואולי הגדלת המטבח, היתה עולה אולי קצת יותר כסף לבעלי הבית אבל משפרת את השירות בהנחה גם a שחלק גדול מהקהל שבא לשם בצהריים הוא קהל שבוי, בהעדר הרבה אפשרויות במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/12/07

אתמול חגגתי יום הולדת יחד עם בן זוגי. הוא הפתיע אותי בהצעת נישואין מרגשת. אנו רוצים להודות לכם על שיתוף הפעולה ברגע הקסום הזה ועל העובדה שפינקתם אותנו כמו שצריך !!! מבטיחים להתראות... בשמחות! שלומית וירון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/07/07

רציתי לנסות מסעדה שונה עם מנות מיוחדות. אני וחבר שלי ישבנו שם אתמול ביום האהבה, האוירה היתה רומנטית ורגועה האוכל הגיע בזמן והאוכל היה מצויין שונה וטעים. זה מה שחיפשתי ומצאתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
halobuba - תמונה
halobuba 3 ביקורות
4.7
28/06/07

השבוע ישבתי בטאטי עם כמה מחברותיי, שיש לציין שהן מאוד ביקורתיות וקשה לרצות אותן. היחס שקיבלנו היה מדהים- ביקשנו לעבור מקום, ועברנו כמה שולחנות עד שהשולחן והמיקום סיפק אותנו, ולמרות שהיה... קצת לחוץ לצוות לא היתה בעיה עם זה. כאשר קיבלנו את האוכל אחת מחברותיי התלוננה על אלרגיה. כהרף עין נלקחה המנה מאיתנו והמנהלת ניגשה אליינו כדי לברר מה נרצה במקום. המנה החלופית הגיעה בזריזות והיתה טעימה מאוד. כל הכבוד על היחס האישי לא מקבלים את זה בכל מקום ולכן נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/06/07

האוכל היה טעים ונהנו מהאוכל ומהשירות. הזמנו קיש בטטה וגבינת עיזים, בקושי הרגשנו את הבטטה, זה היה יותר דומה לקיש גבינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/05/07

ישבנו בקפה בשישי בערב ששונה במקצת מהלך הרוחות במהלך השבוע.רוב הדברים מאופייניים כמו בכל בית קפה אבל מה שלא אופיני זה השירות.שירת אותנו מלצר יפה תואר עם עיינים כחולות מצחיק וחינני, אם... זכרוננו אינו מטעה אותנו שמו רובי או קובי.קיבלנו ממנו שירות שרק אפשר לחלום עליו הוא דאג לנו על אף שלא היה המלצר של השולחן פשוט שמר על קשר עין ווידא תמיד שהכל בסדר.היה ממש כיף לראות אות עובד ואף מנעים את זמנם של האורחים והצוות.ראוי לצייון ואף מומלץ כעובד מצטיין.

עוד פרטים
הוספת תגובה