נגישות
נגישות

טאטי - Tatti ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טאטי

תל אביבית - תמונה
תל אביבית מבקר מתחיל
אכזבה, לא עושה חשק לחזור.
2.8
11/09/17

היינו 10 אנשים, המנות הראשונות היו טעימות. העיקריות על הפנים, בעיקר השניצל וסלט קיסר עם עוף שטבע ברוטב שנראה כמו מיונז. הקינוחים היו טעימים, גלידת חלוה ופבלובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
מנות נדיבות
5.0
29/08/17

מקום מאוד יפה ונינוח המנות הגיעו ממש מהר שירות אדיב מעל ומעבר ממש כיף לשבת עם חברים וגם עם בן זוג ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
חוויה קצת מאכזבת, והאוכל קצת מיושן בעיני
3.0
09/07/17

הגענו לחגוג יום נישואין לסבא וסבתא, שולחן גדול של 15 איש לקחנו הרבה מנות ראשונות, שבעיני לא היו מרגשות, המלצרית המליצה על סלט עם שרימפס אסיאתי שלא היה מוצלח ולא מתובל כמו שצריך, הוא עלה... בערך 60 שקלים מנה מוצלחת הייתה סלט עם אגסים ורוקפור שבהחלט הייתה רעננה עם טעמים טובים לעקרית לקחתי פסטה פירות ים שלא הייתה מוצלחת כלכך, פירות הים הרגישו לא טריים וגם מנת הדג שאחותי לקחה טבעה ברוטב מאוד מאוד מתוק (שאמור היה להיות מיסו) בקיצור, חוויה קצת מאכזבת, והאוכל קצת מיושן בעיני

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzhak - תמונה
yitzhak 7 ביקורות
"טאטי" מסעדה נעימה ונחמדה אבל יקרה
3.5
08/05/17

הגענו שלושה מבוגרים וילד למסעדת "טאטי" בגבעתיים לארוחת צהריים ביום שבת לקראת השעה 14:30. להפתעתנו מצאנו שולחן על בסיס מקום פנוי. השירות אדיב אבל קצת איטי. התפריט במבחר לא גדול... והמחירים יקרים מהסביר. לצערנו, אין בתפריט הצעה למנת ילדים. לפיכך הוזמנה מנה של שניצל ופירה במחיר 64.00 ש"ח. מומלץ סלט קיסר עם רצועות חזה בגריל מחיר המנה 55.00 ש"ח. מהמנות העיקריות מומלצת מנה של כבד עוף ביין ופירה מחיר המנה 72.00 ש"ח. פחות מומלצת מנת אסקלופ פרגית מחיר המנה 72.00 ש"ח. המנות אינן גדולות, אבל יש לציין שהן מוגשות תוך הקפדה לאסטטיות. החלטנו לוותר על הקינוחים. לסיכום, מסעדה באווירה נעימה ונחמדה אבל יקרה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
יקר ומאכזב.
3.8
11/03/17

הזמנתי טייק אוואי למקום עבודתי. המנות היו מאוד רגילות, שום דבר לא היה מיוחד במנות הן מבחינת איכות והן מבחינת גודל המנה ומחירי המנות ממש לא מצדיקים את עצמם. בסהכ היה טעים אבל אני לא... הייתי רץ לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
טעים ביותר
4.8
16/12/16

חיפשתי מסעדה נחמדה לארוחת צהרים באזור גבעתיים והבחירה הייתה טאטי בדרך השלום. בצהרים במסגרת ארוחה עיסקית, מקבלים סלט בחינם ומשלמים את מחיר המנה שהוזמנה. השותף לארוחה בחר פיצה, ואני... התמוגגתי מניוקי בזוקה בצבע ורוד שעליו מפוזרת גבינת גורגונזולה. היה טעים, ונהנינו מאוד גם מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
ארוחה מהסרטים
5.0
26/10/16

בהמשך לתכנון בילוי בצפון הארץ, הוחלט פה אחד לאכול ארוחת בוקר טובה בקפה טאטי בגבעתיים, ומשם להמשיך לצימר בצפון. לרגע לא התאכזבנו, היינו 2 זוגות. בעלי וחבר שהיה איתנו הזמינו ארוחת שקשוקה... שהגיעה עם שתיה ולחם טרי ומריח נפלא, אני הזמנתי עם חברתי ארוחת בוקר זוגית שכללה סלטים של טונה, טחינה , גבינות, סלט ירקות מדהים, מיץ וקפה, וכמובן לחמים טריים. יש לציין שבעבר הייתי בטאטי, והחלטה לחזור שוב היתה מוצלחת מבחינת כולנו. בטח שנחזור לשם, היחס של המלצרים מדהים והשירות מוקפד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 4 ביקורות
טעים אך יקר
3.5
20/06/16

האוכל בטאטי מאד טעים והאווירה נעימה, אבל אין הרבה מבחר בתפריט וכל מנה מאד יקרה. מנות ראשונות עולות סביב 50₪ ועיקריות סביב 100₪, כך שאם רוצים לדוגמה 2 מנות ראשונות ו-2 עיקריות מגיעים... לאזור ה-300₪ בלי שתייה עדיין. ההגשה של המנות מאד יפה, הסביצ׳ה, הקרפצ׳יו ולביבות הכרישה מאד טעימות במנות הראשונות. הסלמון וההמבורגר מומלצים בעיקריות. מיותר להזמין סלט שהוא בדרך כלל הרבה חסות ועולה סביב 60₪...

עוד פרטים
הוספת תגובה
sgenon - תמונה
sgenon 3 ביקורות
אכזבה קשה
2.0
13/03/16

תכננו לחגוג לילדה שלנו בת מצווה בחדר הפרטי אז הגענו בשישי לארוחת צהריים על מנת להתרשם. החדר ממש עירום בעיצוב סתמי ואפילו מפות על השולחנות לא היו. החלטנו שנחגוג במקום אחר אבל נשארנו... לאכול. הזמנו קבב , כבדים עם פירה ופסטות לילדים. הקבב היה חי לגמרי , לכבד היה טעם וריח של בשר מקולקל וגם הילדים לא נגעו בפסטות שלהם. היה פשוט נורא. אנחנו אוכלים המון בטאטי ביהוד ומעולם לא התאכזבנו אבל זו היתה פשוט נפילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל סער - תמונה
גל סער 19 ביקורות
מחירים גבוהים ללא הצדקה
2.0
23/11/15

באתי לפני כמה שבועות באחד מימי הששי לארוחת בוקר בקפה טאטי. זו הפעם הראשונה שאני שם וגם כנראה גם האחרונה. עבור ארוחת בוקר סתמית וסטנדרטית לחלוטין הבעלים של המסעדה מרשה לעצמו לגבות 63 ש"ח... ללא כל הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2015
ערב טוב, חשוב לנו להבהיר כי זהו מחיר ממוצע לארוחת בוקר באיזור המרכז. אנחנו בטאטי מקפידים על איכות חומרי הגלם והשרות,לחמים שנאפים על ידי המאפיה שלנו,סלטים שנעשים במקום ורמת טריות הכי גבוהה,איכותיות, במחיר ממוצע בגוש דן.