נגישות
נגישות

הנס - HSW ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על הנס

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
23/10/10

המקום כפרי ונעים לשבת, התפריט בלי הרבה אופציות, האוכל טעים. נחמד לארוחה בבוקר או בצהרים בזמן טיול בסביבה המשופעת באתרי טיול

עוד פרטים
הוספת תגובה
Saar Raveh - תמונה
Saar Raveh 5 ביקורות
1.3
11/09/10

המסעדה היתה הגרועה ביותר בה אכלתי בשנים האחרונות. רמת המנות שאכלנו היתה קטסטרופה. כפי שציינה אשתי בסיום הארוחה: "בעיניים קשורות ניתן לבשל אוכל טוב יותר". המקום אינו מטופח והטינופת... בשירותים עלתה על גדותיה. כאשר ציינו כל זאת לבעל הבית, התנהגותו הילדותית היתה בסגנון : "אז על תבואו לכאן יותר". בהחלט לא נחזור, ואני ממליץ בחום להימנע ממלכודת זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli מבקר מתחיל
1.7
04/09/10

אוכל ברמה בינונית ביותר. אין השקעה באוכל. מנות קטנות. לחם צריך להזמין בנפרד. מנות לא מתאימות למה שכתוב בתפריט. לדוגמא: "מבחר סלטים" זה נגיעות של כמה סלטים לא הכי טריים. "תרנגול ביין... אדום" זה רבע עוף מבושל בכרוב אדום. היקב ליד טוב ומפתח ציפיות לגבי המסעדה "הכפרית" אך כגודל הציפיות כך האכזבות. בקיצור לא שווה לנסוע לשם. בתל אביב יש הרבה מסעדות עם אוכל ואוירה יותר טובים ומחיר נמוך יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 8 ביקורות
4.7
06/06/10

מסעדה נפלאה ששווה נסיעה מיוחדת. שילוב מוצלח של מסעדה מעולה עם יקב בוטיק, כייף לשבת במרפסת הפתוחה של המסעדה, תחת הגפנים המשתרגות, ולהנות מהנוף ומהבריזה ומהשקט. ממש הרגשה של חו"ל. הזמנו 3... סלטים+פלטת גבינות+לחם מחיטה מלאה. היה טעים טעים. מורגש שהשתמשו בירקות טריים ביותר. פלטת הגבינות היתה מעולה. ממש מנה שאסור להחמיץ. הגבינות הצטיינו בטריותם ובטעמן המשובח. הכל הוגש מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/06/10

מסעדה בעלת יומרות של אוכל מוקפד למעשה זו מסעדה יקרה מאוד לאוכל מאד מאד בינוני . לא אחזור למסעדה הנל ולא אמליץ עליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanni - תמונה
hanni 3 ביקורות
4.0
11/03/10

הגענו לארוחת בוקר ביום ששי. הנוף המהמם של העמק וסוכת הגפנים משרים אוירה מיוחדת. הארוחה היתה מעולה. הכי טובה שאכלנו. המון סוגי סלטים - מנות מפתיעות ומיוחדות. תענוג! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 16 ביקורות
3.7
02/12/09

נפלנו עליהם בסוף היום. היו מאוד נחמדים. העיצוב בפנים לא משהוא אבל התאים לנו אחרי הטיול. לקחנו את הקדירות שנשארו - היה טעים מאוד. מרק חצילים מדהים !!! (קיבלנו מתכון). כל הראשונות... והעיקריות היו מצויינות. הקינוחים ככה. קצת יקר, אבל נהננו ...נחזור בטיול הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
25/10/09

התאים לנו לטיול שערכנו אותו יום אז נכנסנו. מיד בפתיחה, המלצרית אמרה שחלק מהתפריט כבר נגמר. זה היה משפט תמים שלא ייחסנו לו חשיבות. המנה הראשונה הגיעה פושרת. המלצרית הציעה שתחמם אותה. גם... המנה העיקרית הגיעה פושרת. הפעם כבר לא התלוננו. 98 ש"ח למנה בשרית קטנה זה לא מכובד. מה שקיבלנו זאת הייתה ארוחת שאריות. נזכרנו שגם בפעם הקודמת לא היה מי יודע מה. לא נבוא פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
25/10/09

חבל על כל זה, משום שהמקום נמצא במקום פסטורלי ונעים. יש שם פוטנציאל גבוה מאוד. אם היו משקיעים מעט במנות ובמקום כסאות פלסטיק פשוטים היו מניחים כסאות נעימים יותר, המקום היה משתדרג... משמעותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
25/10/09

התאכזבנו מאוד. הגענו ביום שבת במטרה לבקר ביקב ובמסעדה. תקשרתי מראש להזמין מקום ולשאול על הסיור והבטיחו סיור מקיף מהכרמים של המקום, דרך כל תהליך הייצור של היין. בפועל, היה הסבר קצר מאוד... עם טעימות וסקירת מחירים. הבחור שערך את ה"סדנא" "עשה לנו טובה" והסכים להכניס אותנו ליקב ולהסביר בקצרה על הייצור. משם עברנו למסעדה: אל תאמינו לתמונות באתר. ירך הטלה התגלתה, כפרוסות דקות ברוטב דלוח וגם (המשך יבוא)

עוד פרטים
הוספת תגובה