נגישות
נגישות

הנס - HSW ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על הנס

Victor - תמונה
Victor 8 ביקורות
יש מה לשפר
2.3
15/04/12

הגענו למסעדה לאחר שהזמנו מקום מראש. "הקציבו" לנו שולחן בשמש, ביקשנו שיחליפו לשולחן בצל ונתקלנו ביחס אטום, בסגנון "זה מה יש, או שתשבו שם או ש..." בסוף הסכימו להזיז את השולחן למקום סביר... יותר. האוכל היה טוב, היין לא רע, אבל הטעם הכללי נשאר רע. יש להם מה ללמוד בהלכות ארוח וטיפול בלקוחות. לא נראה שנשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elior Lahav - תמונה
Elior Lahav מבקר מתחיל
1.7
07/05/11

בזבוז זמן מוחלט. יש להם מזל שהם כמעט היחידים באיזור. למראית עין מרחוק נראה שהאוכל אמור להיות טעים ואיכותי בגלל העיצוב הכפרי. בפועל מנות מאוד קטנות ולא משביעות. יקר בטירוף ביחס לתמורה.... בשר לא מבושל מספיק ושומני מאוד. השירות היה טוב ואדיב. בעל המקום התחיל לריב עם המלצריות על 15 שקל לאוזני היושבים וגם הוריד להם מהטיפ. זוועה. בחיים לא סיימתי מנה עיקרית בשרית ולאחר מכן אכלתי לחם כדי לא להישאר רעב. לא אחזור לשם גם בחינם. חבל על הזמן והדלק. בקושי אכלנו ויצאנו עם 250 שח נזק. ועוד בלי קינוח!!! לפחות למדנו לפעם הבאה.  

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/04/11

ביקרנו במסעדה בצהרי יום שבת ביום טיול באזור, עיצוב המסעדה חובבני וחסר סטייל לחלוטין, הישיבה במקום היא על כיסאות פלסטיק פשוטים ולא נוחים, מפות מזעזעות ובלאגן מסביב, הזמנו קארפצ'יו כמנה... ראשונה וזה ממש לא היה קארפצ'יו אלא חתיכות פסטרמה יבשות עם מעט פרמז'אן ופשוט היה לא טעיםי, הפטה כבד היה סביר אך המנה העיקרית ירך טלה פשוט היתה נוראית,קיבלנו פרוסות דקות של בשר ברוטב קר ולא טעים,מנה מתחת לכל ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/04/11

אני חגגתי את היום הולדת שלי , הזמתני 30 איש.. נשארתי מרוצה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/03/11

לראשונה בחיי יצאתי רעבה ממסעדה .המנות מאכזבות ,הכמות קטנה. הזמנו מנת גולש שהיתה מורכבת מתפוחי אדמה ,גזר ודרישת שלום רחוקה משתי חתיכות קטנות של בשר. הסיניה בטחינה היתה קציצה עלובה במי... טחינה המקושטת ב 4 פרוסות תפוחי אדמה וכו' וכו'.בעל המקום אינו מתפקד .אל תבזבזו דקה מזמנכם ומכספכם על העליבות הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם מבקר מתחיל
3.3
20/03/11

למרות שהזמנתי דרך האתר יום קודם לכן וקבלתי אישור הזמנה ,הגעתי עם אשתי למסעדה כשעה קודם לכן לוודא שהכל בסדר , מסתבר שההזמנה לא התקבלה לדברי בעל המקום (למרות שהיה לי מספר אישור הזמנה ) ."... כטובה ולפנים משורת הדין ,אני אושיב אתכם בחוץ בשמש " לדברי בעל המקום .מבויישים ומאוכזבים עזבנו המקום . התנהגותו של בעל המסעדה היתה מבישה ולא עשה מאומה לזכות אותנו ביחס הוגן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/02/11

אחת המיסעדות הגרועות ביותר שאכלתי בשנים האחרונות האוכל חובבנ יאין אפילו שתיה למעט לימונדה דלוחה' הזילזול של הבעלים ניכר לעין השמרו לנפשותכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/02/11

בקרנו במקום אתמול ,מסעדה מאכזבת מאד הן ברמת האוכל והן בניהול החובבני שכלל המתנה של שעה לקבלת האוכל , "קדירת בשר" במחיר מופקע של 85 ש"ח התבררה כצלחת עם 4-5 פיסות בשר ,כרוב מבושל ,כף אורז... ובצל אומלל ...חבל על זמנכם ועל כיסכם -לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/02/11

היין עצמו טוב אם כי בהחלט לא מדהים/גדול. המסעדה לצערנו הרב (היינו שני זוגות בשבת צהריים- שעת שיא יש לציין למען ההגינות) לא ענתה לציפיות שלנו. אווירה שכונתית(להבדיל מכפרית-וזה הבדל... ענק..),כסאות של מקלט(!), אוכל בינוני לחלוטין, בעוד שהמחירים גם לא היו מבישים מסעדות טובות בתל אביב. חבל שהמיקום היפה לא מנוצל, אלא רק הלקוח. בקיצור ולעניין לא אחזור על אכזבה זו בשנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
3.7
09/01/11

אוכל טעים, יין טוב, אווירה חופשית ונעימה וללא שום פלצנות

עוד פרטים
הוספת תגובה