נגישות
נגישות

הנס - HSW ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על הנס

איתי - תמונה
איתי 5 ביקורות
4.3
01/05/09

מקום פסטורלי בלב כרמים הביקורות היו לכאן ולכאן אך הגענו למקום נעים ומפנק השירות היה מצויין תמורה מלאה לכסף ששילמנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/02/09

אוכל פשוט אבל טעים ביותר. אוירה כפרית נעימה. יחס איכפתי של צוות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
4.7
06/02/09

היום בבוקר היינו לראשונה ביקב ובמסעדה של שטרנבך. הזמנו ארוחת בוקר "קצת מהכל" וקיבלנו המון סלטים מיוחדים וטעימים, לחם הבית, פלטת גבינות ופלטת דגים, ופשוט נהננו מכל רגע. אח"כ הלכנו לביקור... ביקב לטעום מהיין האדום המצויין, חזרנו הביתה עם ארגז יין קברנה סובניון משובח, עייפים אך שבעים ומרוצים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/12/08

אחרי טיול רגלי בסביבת ירושלים, חיפשנו מקום עם בשר טוב, מצאנו דרך אתר REST, את "משק היין", היה מעולה!!!אווירה של כפר צרפתי/איטלקי... שקט, נוף מהפטנט, ייו, אוכל מפנק... מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
2.3
29/11/08

לצערינו הגענו למקום ללא קריאת הביקורות באתר ואכן האוכל היה גרוע וקמצני. המנות הראשונות היו קטנות להחריד (ועלו כמעט כמו עיקריות) וגם לא היו טובות כל כך. המנה העיקרית שאכלנו, קדירת בשר... ביין היתה ברמה נמוכה עם בשר באיכות עוד יותר נמוכה. בנוסף, גילינו שחויבנו על הלחם שהגיע לשולחננו בלי שביקשנו (הנחנו שהוא בא עם אחת המנות). בקיצור, מומלץ לא להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Fred - תמונה
Fred 6 ביקורות
3.0
17/10/08

התחלנו בארוחת בוקר לפני סיור ייקבים וטעימות באיזור. בתמורה ל-66 ש"ח (!!!) לאדם ציפינו לארוחה מפנקת. במקומה קיבלנו ארוחת טעימות מתסכלת ; בקושי ביצה לאדם, מבחר סלטים ולחם במשורה, מים (מיץ... ?) ונס קפה של הבית. הרגשה של קמצנות. את היין אהבנו. חבל, המקום יפה, פשוט ונעים. האירוח קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/04/08

מקום בו שילוב של אווירה, אוכל מצוין (ארוחת הבוקר), שירות אדיב ומפנק, יוצרים גם יחד הנאה מושלמת ורגיעה רוחנית. הוסף לכך סיור ביקב בליווי הסבריו הממצים של בעל הבית, טעימה ממבחר היינות שם,... הרי לך מקום מושלם. ממליץ בכל לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
25/02/08

במילה אחת: "אכזבה"בקצת יותר מילים: תיכננו טיול פריחה שופעת באזור מקסים ובמזג-אויר מעולה וכך גם היה, מאוד רצינו לסיים את הטיול במסעדה טובה ומקומית שתיתן תמורה גם לילדים, גם למבוגרים וגם... במחירים סבירים. לפי כל הנתונים התיאורטיים (בדיקה מוקדמת באינטרנט) ואף לאחר התרשמות לטובה בשיחות הטלפון לבירורים ספציפיים- עשה רושם שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה, ובכן, יומיים לפני הזמנו מקום (בפנים) ל-18 איש בין השעות 15:00 - 16:00 וסיכמנו על מס' מנות ידועות מראש גם לילדים וגם למבוגרים כדי לחסוך זמן המתנה והתארגנות ובנוסף סיכמנו שנודיע חצי שעה לפני שאנחנו "נוחתים" במסעדה. עד כאן הכל טוב.בשעה 14:45 התקשרנו להודיע שעוד חצי שעה אנחנו מגיעים ולהפתעתנו התשובה שקיבלנו היא - "אנחנו מצטערים אבל הזמנתם לשעה 13:30 וביטלתם" - מיותר לציין שזה רחוק מהמציאות. ומכאן סוכם סיכום חדש- שאנחנו נגיע בשעה 15:30 ושלפחות מנות הילדים יהיו מוכנות כדי שלא תאבד סבלנותם. ואכן הגענו בשעה 15:30 למקום שנראה קסום, אמנם חיכה לנו שולחן בחוץ ולא בפנים אבל- ניחא, אכן כפי שסוכם מנות הילדים יצאו צ'יק-צ'ק החוצה, וזה נתן הרגשה טובה אבל מכאן ועד הסוף הכל היה הפוך: חלק מהמנות העיקריות שהזמנו (מראש) נגמרו להם ולא הוגשו, שאר המנות יצאו באיטיות רבה וגם זה אחרי שנלחמנו בשיניים שיפנו אלינו את תשומת הלב. המנות שכבר יצאו אלינו היו ברמת בישול של קיבוץ מתפרק ולא של מסעדה שמחזיקה מעצמה. אמנם הציעו לנו בקבוק יין כפיצוי אבל במצב כזה למי יש חשק להתענג על יין. כמובן שגם ויתרנו על קינוחים ורצינו רק לסגור חשבון ולקום משם, אז גם במעמד סגירת החשבון נתנו לנו הנחה של 10% בלבד (הנחה טריוויאלית כיום בבתי עסק למיניהם ולא מצביעה על גישה של "לבוא לקראת הלקוח" על עוגמת הנפש שנגרמה לו). בקיצור - המקום עשה את הפאדיחה שלו - אנחנו לשם לא נחזור. ואתם - נסו מזלכם במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gesha - תמונה
Gesha 11 ביקורות
2.0
10/02/08

ביקור מאכזב ביותר ביום שבת 9.2.08.היחס שקיבלנו היה מזלזל ופוגע מאוד, היה שולחן אחד פנוי והתבקשנו לחכות רבע שעה עד שהעומס ירד והובטח לנו שולחן,אבל כשחזרנו לאחר רבע שעה הופתענו לגלות... שהשולחן כבר תפוס על ידי חברים של בעל הבית, כזה זלזול באנשים אפילו שזה רק זוג + 3 ילדים ולא שמונה מבוגרים שתפסו שולחן שלנו לא ראיתי בשום מקום (ואנחנו מבקרים בהרבה מקומות בארץ )אדון שטרנבך – כסף זה לא הכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/12/07

דצמבר 2007 - כגודל הציפייה כך גודל האכזבה....מקום מבולגן לא מושקע,מלוכלך ורמת היגיינה שואפת לאפס בלשון המעטה. בעל הבית לבוש ברישול, מלוכלך ומוכתם, זרוק ומשרה אווירה של רישול וזלזול.... המקום שורץ זבובים, השולחנות מפלסטיק רעוע. האוכל פחות מסביר...לסיכום: חבל על הטרחה... אפילו את היין לא רצינו לבדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה