נגישות
נגישות

הנס - HSW ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על הנס

Ori - תמונה
Ori 5 ביקורות
בסה"כ - אכזבה
1.5
03/01/15

הגענו משפחה מורחבת ע"מ לחגוג יום הולדת 70 לסבא - כלומר לא עוד ארוחת בוקר של שבת. היינו 13 מבוגרים ו-4 ילדים קטנים. ארוחת הבוקר היתה, איך נאמר זאת, סתמית. המבחר היה בדיוק מספיק על-מנת... שלא להתלונן, הטעם, הן של הגבינות (כולן לבנות למריחה) והן של שאר המנות - בסדר, אך לא יותר. הלחם היה לא פחות ממעולה, חם מהתנור, אך אפילו הביצה (בודדת, לא כפולה...) לא הלהיבה בחלק מהמקרים... ריבות נחמדות, לא יותר. בקיצור - לא יצאנו עם "וואו" גדול מהארוחה, ולגבי חלקנו היתה זו נסיעה מיוחדת מהצפון - ולאור ניסיוננו עם יקבים ברמת-הגולן ציפינו לפחות לסיור חביב ביקב (כפי שהבטיח גדי בטלפון), שיקח בחשבון את העובדה שגם ילדים הצטרפו. אילו אני ילד בן 6 - הייתי יוצא מה"סיור" בתחושה שיין הוא הדבר המשעמם בעולם. למה?? ישיבה על כסאות פלסטיק ביקב קר, ללא תאורה נכונה, וטעימה של 3 סוגי יין ללא כל עיצוב מזמין, ללא כל תחושה של חגיגיות או ערך מוסף (וללא כל "סיור" בפועל, אפילו את החביות לא זכינו לראות) - התחושה היחידה היתה של "רוצים לקנות יין? - תיקנו." לא תודה. השארנו 75 ש"ח לאדם (כולל הילדים, שבקושי אכלו...) - ועזבנו בתחושה קשה של ערך נמוך ביותר עבור הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן  - תמונה
דן 2 ביקורות
מאכזב
2.0
12/10/14

הגענו למקום ביום שבת בבוקר,מבחינת לוקיישן אכן מקום נפלא. אבל ארוחת הבוקר איזו אכזבה. ההגשה חובבנית אם כי משתדדלת. האוכל עצמן בינוני ומטה.הלחם היה אפוי למחצה,סוג אחד של גבינה שהוגש לצד... החביתה לא היה מזוהה ובעיקר לא היה טעים,אפילו הריבה לא הייתה טעימה. האכזבה הגדולה ביותר נרשמה בגזרת הקפה כשהתבררה שהאפשרות היחידה היא נסקפה. נקודת האור היחידה מלבד המיקום היה בקבוק יין הרוזה שהזמנו. מאכזב וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/10/2014
נכון, הייתה שבת אחת, שבה הייתה לנו בעיה עם הבצק והלחם לא היה אפוי היטב. אבל מכיוון שהלחם הוא לחם שאור, התופח 12 שעות לפני חלוקתו ואפייתו וה AM/PM הקרוב הוא במרחק 65ק"מ, לא היה לנו פתרון לבעיה. נכון, אין לנו מכונת אספרסו (המטבח קטן מידי) ולכן אין לנו בתפריט סוגי קפה היוצאים ממנה, אבל יש בתפריט קפה תורכי מצוין, חליטת צמחים מצמחי הגינה האורגנית שלנו ושלל סוגי תה בשקיות. אין מצב שבו מוגשת רק גבינה אחת בארוחת הבוקר. יש בתפריט 4 גבינות רכות מתוצרת הבית, לבנה, ריקוטה,גבינת שמנת וגבינת שמנת מתובלת. בארוחת הבוקר הבסיסית שלנו מוגשות שתי גבינות. אם הוזמנה ארוחת בוקר זוגית, סביר שהוגשו כל הארבע. הגבינות נבדלות מאוד זו מזו. מי שאינו מסוגל להבדיל בין הגבינות ולזהות אותן מאותגר קולינרית. המצב היחיד, שבו מוגשת רק ריבה אחת בארוחת הבוקר, הוא אם הוזמנה ארוחת בוקר ליחיד (לשניים). יש לנו מבחר של כ 10 ריבות שונות מתוצרת הבית. אם הוזמנה ארוחת בוקר זוגית, סביר שהוגשו שתי ריבות. אם שתיהן היו "לא טעימות", ניתן היה לבקש להחליף אותן. אני מזמין את כותב התלונה ואת האדם שאכל יחד אתו להתארח אצלנו לארוחת בוקר. על חשבון הבית. אני אארח אותם אישית ואשמע במקום ובזמן את כל תלונותיו.
el orans - תמונה
el orans 4 ביקורות
מקום מעולה
4.5
05/05/14

המקום מדהים, בעלי הבית לבביים מאוד, אנחנו אהובים גם את יין וגם את מסעדה. בתפריט מומלץ הכול, אבל המלצה אישית שלי זה תרנגול ביין אדום, סיניה ברוטב טחינה ו בראוניז לקינוח. באים לכאן כל... פעם שאנחנו באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדנה - תמונה
ירדנה 2 ביקורות
מאכזב
2.0
07/12/13

היינו היום חבורה של 10 אנשים. המקום הבטיח אך האוכל היה מאכזב. המנה שנקראה סיניה בתפריט הייתה 3 קציצות תפלות עם רוטב דליל של טחינה. הגולש של בבעלי גם הוא לא קיים א ההבטחה. החברים האחרים... היו עוד פחות מרוצים מאיתנו. מזל שהלחם היה טעים אז אכלנו לחם עם חמאה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרגא - תמונה
שרגא 7 ביקורות
בחירה מוצלחת
4.5
19/10/13

הזמנו מקום לשעה 12 והגענו כמה דקות לפני הזמן והצטרפנו לסיור ביקב שהחל קודם לכן. גדי, בעל היקב וגם "השף של מסעדה" כהגדרתו, הציע שאין מה למהר והרווחנו טעימות ביקב, הכרות עם אדם חביב,... בעל ידע בייננות ובארץ ישראל. היינות מעולים, הסיפורים לא פחות ומהיקב יצאנו עם 2 קרטוני יין ועברנו למסעדה. הודיעו לנו כי תפריט ארוחת הבוקר מוגש רק עד 12 אבל שולה נענתה לגחמתנו לאכול ארוחת בוקר למרות שהשעה היתה כבר 1 בצהרים. הזמנו את "קצת מהכל" וקיבלנו מגוון עצום של סלטים, דגים, גבינות ריבות,הכל מעשה בית ולחם שגדי אפה אותו בוקר. הכל הנה כל כך טעים, המקום באוויר הפתוח מתחת לפרגולה הוסיף לטעמים. גדי הצטרף אלינו לשיחה על ההיסטוריה ועל ההווה, ולהפצרתו ולמרו. שכבר היינו שבעים הוספנו פלטת בשרים קרים מעשה ידיו, שמיותר לציין שלא נשארה ממנו אף פרוסה ואפילו חיסלנו ככר לחם נוספת. לסיכום: בילינו 3 שעות בהנאה מיוחדת וברור שנחזור, לאכול, לשתות יין, וליהנות מהנוף והאווירה, חוץ לארץ 40 דקות מתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ari - תמונה
ari מבקר מתחיל
גרוע ביותר
1.5
10/09/13

ביום ששי בקרנו במסעדת הנס שטרנבך. היה גרוע ביותר. הזמנו סלט עדשים, עוף ביין, צלחת גבינות וסלט ירקות. את סלט העדשים כנראה הכינו ארבעה ימים קודם הוא היה לא טרי ובלתי אכיל. צלחת הגבינות... היתה צלחת קטנה עם ארבע סוגי גבינות שמנת "תנובה" עם עגבנית שרי באמצע(??), עוף ביין שהיתה אמורה להיות מנה עסיסית עם רוטב היתה צלחת של חדר אוכל בקיבוץ עם שוק וכרע, כרוב אדום מר, ואורז עם אטריות. העוף כמו העדשים היה לחלוטין לא טרי הכרוב היה גועלי, והאורז היה אכיל אם כי לא קשור לאירוע. כאשר התלוננו, ניגש אלינו הבעלים (ששמו אינו הנס) והתחיל להגן ולהתווכח. כך קרה דרך אגב גם בשולחן הסמוך לנו. השירות היה כה חובבני עד שזה היה מביך, למלצרים האומללים (שהיו נחמדים מאד) לא היה מושג מה יש או מה אין ואיך מוגשות המנות. התענוג המפוקפק הזה עלה לנו 160 ש"ח - שום התנצלות או הנחה מהבעלים. יין דרך אגב בכוסות כדי לטעום בכלל לא היה להם. מביך עד כדי מביש, גרוע. אל תלכו!! גם החצר מאד מוזנחת וזה לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/09/2013
בתגובה הזאת על המסעדה יש אמירה אחת שהיא אמת, שמי אינו הנס. שמי גדי שטרנבך. הנס שטרנבך המנוח היה אבי. התבקשתי על ידי אחד המלצרים, לגשת לשולחן, שיש לו תלונה על האוכל. התלונה התייחסה למנה ששמה "תרנגול ביין" (תרגום של "Coq au vin"). המנה מורכבת מצלי כרע תרנגול ביין אדום, אורז בסגנון מזרח תיכוני, בצל מזוגג ביין אדום, כרוב אדום ביין אדום וסלט ירוק קטן. מחירה 72 ש"ח. אבי המשפחה ציין ש"המנה טעימה מאד" (ציטוט מדויק), אבל התלונן, שמכיוון ששם המנה "תרנגול ביין", הוא ציפה לתרנגול שלם, וקיבל רק "רבע עוף". שאלתי אותו, האם הוא מכיר מסעדה בישראל, המגישה ב72 ש"ח עוף שלם עם תוספות. הוא אמר שהוא מכיר ברומניה. למרות שראיתי, שהמנה מחולקת בשלוש או בארבע צלחות, אמרתי לו, שאם אכל את המנה לבדו והיא לא הספיקה לו, אביא לו מנה נוספת. הוא ענה שאין צורך. לא קיבלתי שום תלונה על טיב הגבינות (המיוצרות כולן אצלנו במשק) או על איכות הסלטים. לא ראיתי שהושארו סלטים או גבינות בצלחות. אם הייתי רואה, הייתי שואל. אם היו מתלוננים, לא הייתי מחייב עבורם. נכון שאיננו נותנים טעימות יין במסעדה. הסיבה לכך היא, שאצלנו ניתן לטעום את כל היינות (כולל אלו הנמכרים רק בבקבוקים) ביקב (המרוחק רק כ 40 מ' מהמסעדה). הסועדים במסעדה יכולים לסור ליקב לפני הארוחה ולטעום שם (ללא עלות נוספת) את כל היינות. כמובן שאנחנו מוכרים יין בכוסות. היין היחיד, שהיה חסר בשבועות האחרונים, הוא יין הבית שלנו, היין ה"חדש" (Nouvo) מבציר 2012, שנגמר. הוא ימשיך להיות חסר עד שה"חדש" של 2013 יסיים את התסיסה.
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חפשו מקום אחר...
1.0
23/03/13

רציתי להפתיע את בן זוגי ליום הולדתו והזמנתי מראש סיור ביקב בשעה 13:00 ואחריו מקום במסעדה. הגענו ב13:05 והתברר לנו שנערכת הדרכה לקבוצה פרטית שאליה אנחנו לא יכולים להצטרף, ושאנחנו צריכים... להמתין לסיור הבא ב14:00. נאמר לנו שאנחנו יכולים ללכת בינתיים למסעדה. כשהגענו למסעדה אמרו לנו שאין מקום פנוי וההזמנה שלנו בכלל לא הייתה רשומה. החלטנו לטייל באזור ולחזור לסיור ב14:00, אחרי שחזרנו נאמר לנו שהאדם שמעביר את הסיור מתראיין לעיתון רוסי וייקח לו זמן. הציעו לנו להצטרף לקבוצת טעימות שכבר התחילו לפני רבע שעה ולשלם על הטעימות. תוך כדי ההמתנה קיבלנו יחס לא שירותי ולא היה שום ניסיון להתנצל או להציע פתרון, בנוסף יצא לנו לראות את בעל המקום צועק על המלצריות מול כל הלקוחות. לסיום, באזור עין כרם יש מספר מסעדות לא רעות, אל תעצרו במשק יין זה פשוט תמשיכו לנסוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/03/2013
הגברת המתלוננת אמנם התקשרה וביקשה להזמין ביקור ביקב. נאמר לה שיש סיור כל שעה עגולה. השאלה האם ברצונה להזמין מקום במסעדה נענתה ב"בינתיים לא". אינני יודע מתי בדיוק הגיעה הגברת אבל אני התחלתי כמה דקות אחרי 13:00 סיור, שרוב משתתפחו היו קבוצה אחת, אך הצטרפו אליו גם אחרים. איני יודע מי אמר לגברת שהסיור הוא לקבוצה סגורה , אבל אם כך נאמר לה, אני מתנצל על כך. לו הייתה פונה אלי ושואלת, הייתה יכולה להצטרף לסיור. בשעה 14:00 אמנם פנתה אלי גברת ואמרה שהזמינה סיור. אמרתי לה שהסיור יתחיל בעוד דקות ספורות, כאשר אתפנה מעניין בלתי מתוכנן, שהייתי טרוד בו. איש לא דיבר על עיתון רוסי. כשיצאתי להדריך את הסיור בשעה 14:15 הזוג האמור כבר לא היה שם. נכון, הביקור אצלנו ביקב עולה סכום סמלי, אבל מי שקונה יין או אוכל אצלנו סכום זה נזקף לזכותו. בשבת המדוברת לא היה רגע שבו לא היה מקום במסעדה. בשל מזג האוויר הקריר, היה מחסור במקום בחדר המסעדה. כל מי שהזמין מקום, נמצא לו מקום בחדר המסעדה. כל מי שהגיע ללא הזמנה, הוצע לו לאכול במרפסת המסעדה. ברור אם כן שהפתרון הזה לא נראה לזוג המתלונן. כבעלי המקום ומנהלו, אני שומר לעצמי את הזכות ,לנזוף במלצרים במידת הצורך.
Ori - תמונה
Ori 5 ביקורות
קומדיה של טעויות בשירות גרוע
1.8
20/01/13

חייב לשתף, שכן זה הפך בשלב מסוים לקומדיה של טעויות. התחיל בכך שהזמנו מקום לשעה 15:00 וכשהגענו בשעה 15:03 בדיוק, נאמר לנו שחשבו שכבר לא נגיע ונתנו את השולחן ששמרו לנו.. ושתיכף יסדרו... שולחן אחר. לאחר שהתמקמנו תוך הנאה מהנוף המדהים של המקום, הגיעה סוף סוף, לאחר כעשרים דקות, המלצרית ולקחה הזמנה. הזמנו אנטריקוטים, פרגיות, כנפיים ואת כל התוספות שהופיעו בתפריט באופן מרוכז, מאחר שהיינו 8 אנשים. הביאו לנו טחינה מעולה בצלוחית ופיתות. הטחינה היתה קטנה ל-8 ולכן ביקשנו עוד צלוחית ממנה, אבל אז הסתבר שנגמרה הטחינה במסעדה.. חייכנו.. בינתיים ניצלנו את הזמן לשיחות, משחקים בין הילדים וכד'. לאחר שעה מרגע ההזמנה, בה לא הגיע עדיין הבשר, או כוסות היין שהזמנו או התוספות, פנינו למטבח ושאלנו את המלצרית מה עם האוכל שלנו. או אז התברר שמשום מה ההזמנה בכלל לא הגיעה ליעדה, ורק באותו רגע כנראה כשהבינה המלצרית שכלום לא קרה עם ההזמנה, היא דאגה שישימו לנו את הבשרים על האש. אף אחד מהמקום לא טרח לגשת אלינו להתנצל או לחשוב על הבאה של התוספות, היין או כל דבר מזון אחר, שישקיט לבינתיים את רעבוננו. לאחר כרבע שעה נוספים שבהם הגיעה רק צלחת עם כמה שוקיים של עוף (זו המנה שאמורה להיות פרגיות..) וכל יתר המנות טרם הגיעו, פנינו שוב הפעם למנהל המסעדה(גדי) שהסתובב כל העת בין הגריל למטבח ולאורחים, ואשר רק בעקבות פנייתנו זו, נודע לו שהייתה בעיה ושטרם קיבלנו את האוכל - כשעה ורבע לאחר הזמנתו!! חוץ מלצעוק על המלצרית בפנינו, לא קרה יותר מדי אז גם וגדי לא יצא מגדרו כדי לכפר על הטעות. בשלב זה, אף הודיעה לנו אותו גדי שחלק מהתוספות שהזמנו נגמר ומתוך רצון לפצות את הילדים שהיו מורעבים שאל אם אנחנו רוצים נקניקיות או שניצלים לילדים שיכולים להגיע צ'יק צ'ק. אמרנו שנקניקיות וקיווינו שבזה תיגמר הסאגה. כעבור כרבע שעה נוספת (כשעה וחצי מאז שהזמנו!!) הביאה המלצרית צלחת עם שני סטייקים של 100 גרם יבשים כמו סוליה. אמרנו לה שהזמנו נתח אחד של 400 ואחד של 250. שניהם ברמת עשייה מידיום. היא מלמלה משהו והבנו שכנראה 2 הנתחים של ה-100 הם התחליף ל-250. מורעבים נגסנו בלית ברירה בסטייקים, אך לאחר מספר דקות הבנו, שהמלצרית פשוט הביאה לנו הזמנה של שולחן אחר!! כי לשולחננו הגיעו שני סטייקים נוספים (הפעם יותר לכיוון המידיום). הקטע המצחיק הוא שבשלב זה חזר גדי מנהל המסעדה לשולחן לשאול אם הכל בסדר, וכששאלנו אותו מה עם הנקניקיות לילדים שהבטיח להביא כפיצוי למורעבים הקטנים, הוא נזכר להגיד שגם זה נגמר(: מאוכזבים ומעוצבנים ביקשנו לסיים את 'הביקור' ולקבל חשבון. מזל שלפחות לא חייבו אותנו במחיר מלא. נתנו כרטיס אשראי.. וכאן מגיע השוס.. לא רק שנגמרו הטחינה, התוספות, הנקניקיות, הכנפיים.. והאוכל הגיע רק אחרי כשעה וחצי.. נגמר הפעם הנייר של מכונת האשראי (-: בקיצור אם זה לא היה עצוב, זו היתה יכולה להיות אחת מהארוחות המצחיקות ביותר שאכלנו בחיינו.. ממש 'המלון של פולטי' למי זוכר. השירות מהגרועים שנתקלתי בחיי, אוכל סביר מינוס בלבד (אנטריקוט שהיה אמור להיות 400 גר' ובמקרה הטוב היה 300 גר', ובטח לא הצדיק בחוסר עסיסיותו וטעמו את מחירו) עזבנו את המשק בשעה 17:00 עם חוויות להעביר הלאה ועם תודה לאלוהים שהדיו של העט לחתימה על ספח האשראי לא נגמר אף הוא(-: בקיצור, לא למחפשי שירות טוב או אוכל משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lin  - תמונה
Lin 5 ביקורות
הפתעה לטובה
3.8
17/09/12

התארחנו במסעדה אתמול, באופן די ספונטני, במסגרת טיול משפחתי לאזור עמק האלה. בבוקר טעמנו מהיינות של המקום, ולאחר שסיימנו סיור טעימות במבשלת בירה מעולה, גלריה ושוקולטרי, חזרנו לצהריים. מי... שמחפש גורמה תל אביבי פלצני, זה בהחלט לא המקום (אם כי באתר האינטרנט ניתן לטעות ולחשוב אחרת). אבל זכינו לשירות אדיב ומהיר מהצוות, כשהמסעדה היתה די מלאה והתקיים ארוע במקביל. כל האוכל היה ביתי וטעים, והמנות די גדולות - היינו 5 והזמנו 3 ראשונות, 3 עיקריות וקינוח למרכז השולחן כדי לטעום מהכל, ונהננו מכל ביס. האוכל היה טרי,ואפילו דיי מיוחד ושונה - מנות ראשונות עם גבינות מהמשק, קרפצ'יו מבשר מיושן במקום, עיקריות - סינייה ברוטב יין או ברוטב טחינה בניחוח ישראלי-אוסטרי/גרמני, ופאי הפקאן היה טעים מאוד עם פקאנים שלמים ורוטב קרמל, וכולם ליקקו את האצבעות. לא חוייבנו עבור הלחם, שהיה טרי וטעים, וכששאלנו, גם קיבלנו בתור אורחי המסעדה גם זיכוי עבור טעימת היינות מהבוקר, כך שהמחיר ששילמנו היה הוגן ביותר. המקום אכן כפרי מאוד, ונחמד לשבת בחוץ תחת סככת הגפנים.חסרה קצת מוזיקת רקע, וזה שאין אפשרות לשבת בפנים, כך שאם מישהו מעשן (במקרה הזה זה היה אצלנו בשולחן, והפריע לשכנינו בגלל הרוח שנשבה לעברם). המלצריות חמודות, אם כי לא מקצועיות יותר מדי, אבל מה שחשוב זה הכוונה. בסה"כ זה הכל עניין של ציפיות. אנחנו נהנינו מאד, ונשמח לשוב וגם לערוך שם אירוע משפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elizabeth Tarshish-Chudnovsky - תמונה
Elizabeth Tarshish-Chudnovsky מבקר מתחיל
בריתה
3.8
30/07/12

למרות שעבר זמן מה מאז הארוע, ולא הזדמן עד כה לכתוב, חשוב לי מאוד לסכם בכמה מילים את הארוע המצויין ששטרנבך דאג שנקבל. חגגנו בריתה לבת הקטנה שלו, הזמנו קבוצה של 60 איש. בין הפסיפלורה,... הגפנים, הפרחים והעצים, ערכו לנו שולחן פשוט אך יפה ובטעם. האוכל היה מצויין, אנשים אכלו ללא הפסקה, בעצם ההפסקות היו בשביל ללגום מהיינות הטובים שהיו על השולחן. השרות היה אדיב, המחיר מצויין. בקיצור בהחלט מקום לארועים פרטיים קטנים. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה