נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
אחלה מקום ומאוד טעים
4.0
13/06/15

אנחנו נוהגים לאכול בזליק מפעם לפעם ותמיד האוכל טעים ומשביע. ממליצה במיוחד על סלט זליק. נעים לאכול שם וממש מהנה. כזוג\חברים ומשפחה.. הכל הולך :) ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
loteme8 - תמונה
loteme8 8 ביקורות
אין מצב שאני חוזרת למסעדה הזו!
2.0
19/02/15

בערב הסילבסטר הגענו קבוצה גדולה של חברים למקום שחובה להגיד שהיה עמוס מה שאולי יכול קצת להסביר את ההתנהלות באותו ערב. חלק מהמנות שהזמנו נגמרו ולא טרחו להגיד לנו עד שהמנות האחרות כבר... הגיעו, בשתיים מהמנות הייתה תקלה חמורה מאוד שגרמה לנו להחזיר את המנות ולמנהלת לבוא להתנצל ולהציע את כל המנות שהזמינה אותה חברה ללא תשלום ואחרי עשר דקות שמשהו שביקשתי לא הגיע המלצר שבקשתי ממנו טרח לציין שהוא לא חירש ושמע אותי בפעם הראשונה. כדי לקנח, המשקאות שהזמנו כדי לחגוג את הסילבסטר הגיעו אחרי 20 דקות (עשר דקות אחרי חצות) והחשבון הגיע עם טעויות 4 פעמים. אפילו שהמנהלת נתנה לנו שוברים לקינוח בחינם גם בארוחה הבאה - אין סיכוי שנחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
טעים ונעים עם מחיר מעט יקר
4.5
28/12/14

הייתי בארוחת בוקר עם חברה בסניף בגבעתיים. הזמנו ארוחת בוקר אחת ועוד מנה של "שקשוקה זליק"- 3 שקשוקות כאשר ביקשתי 2 שקשוקות אדומות (עגבניות עם פפריקה) ועוד אחת עם תרד. היה ממש טעים (בעיקר... התרד), ולמרות שהמנות נראו קטנות בעין- בהחלט היה משביע. הדבר היחיד שהתאכזבתי הוא לגלות שכדי ליהנות מכוס קטנה של מיץ תפוזים סחוט, עליי לשלם 15 ₪!!!בעבור סכום זה מקבלים בד"כ כוס גדולה בהרבה. מעבר לכך היה טעים ושירות מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
ירידה ברמה ועליה במחיר
2.0
22/07/14

חיבבתי מאוד את זליק ונהגתי לפקוד את המקום פעם בחודש. בפעמיים האחרונות נוכחתי שהמחיר עלה והרמה הירדה והשירות גם הוא חובבני. כשישבתי שם לפני שבועיים שלושה הזמנתי המבורגר וול דאן שהגיע... מדיום וול. ההמבוגר הוחלף אולם נראה לי מוגזם לשלם בשעת צהריים 59 שקל על המבורגר סתמי צ'יפס שטעמו תעשייתי (מהקפואים) ושתיה 59 שקל. היום ישבתי שוב על עסקית של 59 הכוללת שניצל תוספת סלט ושתיה ב 59 שקל. ומה קיבלתי? שניצל סביר, אורז לבן שהיה לא אכיל (עיסתי וללא תבלינים) וסלט מאוד לא טרי (ראו תמונה). נאלצתי לרדוף אחרי המלצר כל פעם שרציתי משהו. הוא פשוט לא ראה אותי. אכלתי רק שניצל ומיהרתי לדרכי אולם כמה שלא נופפתי למלצר בנוגע לחשבון הוא לא ראה אותי. בסוף קמתי, שילמתי וברחתי. כשגובים על עסקית 59 שקל יש להצדיק את המחיר ביחוד לאור העובדה שהמתחרים לוקחים פחות על אוכל הרבה יותר טוב. לצערי לא אחזור לזליק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
נהנתי מאוד!!! בטוח אגיע שוב!
4.0
17/06/14

הייתי בקפה זליק לפני כשבוע לאחר המלצה מחברה, ונהנתי מאוד! החל מההושבה של המארחת שדאגה לשים לידי מתלה לתיקים (חמוד ושימושי!), והחל במלצרית הנעימה שבהמלצתה הזמנו את הסלט זליק שאהבנו מאוד... וטוסט קרואסון, מומלץ! לאחר שהמלצרית שמה ליד הכלבה שלי מים מבלי שאבקש, הם קנו אותי באופן סופי... שירות, אוכל, ואנושיות - בטוח אגיע שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 5 ביקורות
שירות לקוי
2.0
16/12/13

ישבתי בזליק עם בתי בת ה-8. המקום נעים, אבל השירות מאוד בעייתי. רבו איתנו על תוספת צלחת ריקה עבור הילדה, על האם להפעיל או לא להפעיל עבורנו תנור חימום וכדומה. והחמור מכל- המלצרית "מכרה"... לילדה משקה שכביכול כלול בארוחת הבוקר, ורק כשהילדה השתכנעה לקחת אותו- יידעה אותי שאצטרך לשלם עבורו בנפרד. חמור מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 2 ביקורות
ארוחה מעולה!!!
3.8
22/05/13

ישבתי בקפה זליק כמה פעמים, גם עם חברות וגם עם בן זוגי. האוכל מאוד טעים והמנות גדולות. גם המחיר סביר. אתמול ישבתי שם שוב עם חברה, ומה שנורא הפריע זה השיפוצים ברחוב שעשו מלא רעש. אז אחרי... שיסתיימו, נשמח לבוא שוב. המנה המומלצת- חזה עוף ביין, סלט זליק והמבורגר זליק- פשוט טעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 3 ביקורות
קפה זליק בגבעתיים - לא מומלץ !!
1.5
06/04/13

היינו 5 זוגות. עשינו כמה הזמנות שהגיעו אחרי 20-30 דקות. טוסט עם צ'יפס - בכלל לא טעים, קפה הפוך קר שחומם שוב לבקשתנו, ופל בלגי הגיע שרוף ולא אכיל. המלצרית השתדלה אבל כל פעם היתה התנצלות... על משהו אחר שחסר. אחרי חצי שעה הודיעו לנו שהמטבח נסגר, אחרי עוד חצי שעה הודיעו שהקופה נסגרת ומיהרו למסור את החשבון בסך 314 ש"ח. השארנו 340 ש"ח ויצאנו. כשאנחנו בפתח ניגשה אלינו האחראית ואמרה בקול רם (ליד סועדים אחרים): "חסר 5 שקלים לטיפ.. תדעו לכם שהמלצרים שלי חיים על הטיפים.." (כדי להשתיק את הענין הוספנו 10 ש"ח) גברת אחראית: הטיפ הוא לשיקול דעתו של האורח ולא חובה !!! הוספנו טיפ למרות שלא היינו מרוצים מהאוכל ומהשירות. ונקודה חשובה מאד: על פי חוק המלצרים צריכים לקבל משכורת ולא לחיות רק על טיפים !!! אנחנו לא חוזרים לזליק גבעתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית  - תמונה
אורית 9 ביקורות
מקום מדהים!
4.3
26/02/13

ישבתי שם ביום שישי האחרון עם בעלי ובגלל שהייתה בעייה בתנוא ולא היו יכולים להוציא לנון שקשוקות לארוחת הבוקר (דבר שאכזב מאוד בהתחלה) הזמנו ארוחת בוקר אחרת שנקראה בוקר לילית. נדהמנו מכמה... שהמנה הייתה טעימה. פטריות מוקפצות על לחם בריוש עם ביצי עין ואווז. פשוט תענוג! אף פעם לא מתאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
erez molco - תמונה
erez molco 5 ביקורות
כמה כף שיש מקום כמו זליק....
5.0
04/02/13

ישבנו שם אני ומשפחתי כבר כמה פעמים בעבר ובכל פעם העבירה היתה נעימה וחמימה השרות תמיד עדיב, והטעם פשוט טעים.... "הבעיה היחידה".... זה שהאוכל נגמר לך.... וגם אחרי שאתה מלא.... אתה תמיד... רוצה עוד.... בקיצור מומלץ בחום.....

עוד פרטים
הוספת תגובה