נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

rozenman.d - תמונה
rozenman.d מבקר מתחיל
אנחנו לא נחזור.
2.0
01/01/19

ארוחת בוקר שהוכנה ללא תשומת לב,לחם ספוגי והיתר טפל, חבל המקום היה פעם טוב. המטבח צריך ריענון...

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
נחמד מאוד
4.0
15/12/18

ישבנו לארוחת ערב אני וחברה טובה ולמעשה חגגנו אירוע מרגש של שתינו. היה מעט קריר והחלטנו להתיישב בחוץ ולעבור לבפנים שיתפנה - מה שלא קרה! אז אכלנו בעודנו לבושות במעילים מה שגרם לאי נוחות... אבל האוכל היה ממש טעים! חושבת שאולי זה הזמן להוציא תנורי חימום ליושבים בחוץ כי כבר ממש קר ו/או לא להשיב בחוץ... מעבר לכך השירות היה אחלה, היה טעים האוכל הגיע בזמן , חלקנו את האוכל והמנות היו נדיבות... וגם המחיר סביר פלוס. היה נחמד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
לא שווה אפילו עשרה שקלים
3.0
02/04/18

אנו גרים בסמוך מעל עשור וביקרנו בבית הקפה עשרות פעמים ובכל פעם זה רק הולך ומדרדר. הזמנו: חזה עוף על אורז (מנה אפגנית), פיצת מוצרלה וצ׳יפס. מנת העוף (62₪) היתה קרה וטפלה, ובעלי, שלא נוהג... להחזיר אוכל לא יכול היה לסבול אותה וביקש להחזירה, הצ׳פס (18₪) היה סביר אך קטנטן. כששאלנו את המלצרית האם זה מנת הצ׳יפס ב-18₪ או אולי התבלבלו ונתנו לנו מנת צ׳יפס קטנה כתוספת למנת בשר, טענה שזו אכן מנה של 18₪. כשהופתענו, טענה שהיא מסכימה שזו מנה עלובה אך אין לה מה לעשות בנדון (המנה כללה בערך 15 מקלות קטנים). הפיצה היתה דלוחה וללא ספק עם גבינה צהובה, לא היה זכר למוצרלה, ורוטב העגבניות חסר טעם. בקיצור, כל פעם אנו חוזרים בשל הקרבה הביתה, אך הפעם היה השיא. לא תודה, לא נחזור שוב. עבור מחיר של מסעדה אנו מעוניינים באוכל של מסעדה ולא של פיצה מקפיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
joshua - תמונה
joshua 2 ביקורות
גרוע
1.5
06/03/18

אתמול הגענו למסעדה חברתי ואני והזמנו ארוחת בוקר(הראשונה בתפריט) קפה שכלול ולימונענע. האוכל הגיע קר הלחם עלוב פרוסה קטנה הביצים קרות כמה עגבניות שרי מצוקמקות וסלט קטנטן בקשנו קצוץ קבלנו... ירוק . הקפה הגיע קר הלימונענע לא טעימה וכשהערנו ננזפנו איש לא בא לשאול ולהתעניין אם הכל בסדר. אני לקוחה ותיקה במקום לא אחזור יותר ולא אמליץ להיפך. אגב גם בחשבון גבו יותר והיה צריך להחזיר לתיקון. כמובן שלא השארנו תשר. האנשים בשולחן במוך גם כן השאירו את שהזמינו ולא סיימו. חבל חבל אהבתי את המקום. אם לא תעשו סדר המקום ייסגר בסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל קפלון - תמונה
ליטל קפלון 7 ביקורות
קחו את עצמכם בידיים
1.8
24/10/17

אני בדרך כלל לא כותבת ביקורת על מסעדה, אלא אם החויה יוצאת דופן (לטוב ולרע). אני כותבת את זה בצער, על מקום שהיה פעם חביב נעים וטעים... ולא עוד! אתחיל מהשירות- חיכיתי כ20 דק' עד שנגשה... אליי מלצרית, אפילו עברתי שולחן למקום שאולי יראו אותי טוב יותר ועדכנתי את המארחת המשועממת וביקשתי אם תוכל להפנות מלצר כלשהו אלי. בתום 20 הדק' נגשה מלצרית חמודה והזמינה לי את מבוקשי, האוכל הגיע יחסית במהירות. רק חבל שהיא נעלמה (כנראה סיימה משמרת). כי שוב... אחרי שסיימתי לאכול אוכל שלא אמליץ עליו (מה קרה לכם???) שאר ה40 דקות הלכו על לנסות לתפוס מלצר להזמין קפה ... ניתן לסכם שבאמת מיותר! ניגשתי לשלם, עם הרגשה חמוצה בפנים אבל עם חיוך, השארתי טיפ מכובד למלצרית עם פנים חמוצות ששיקפו לי את ההרגשה הכללית במקום- גם העובדים לא רוצים להיות שם. מקוה שמישהו יקח את עצמו בידיים, יתן למלצרים סיבה לחייך ללקוחות או לפחות להתייחס לנוכחותם, כי אם המטבח מפספס (כשאין פיק ודי רגוע) אז לפחות שתהיה אוירה נעימה. עצוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
מצוין!
4.3
26/06/17

הגענו לבית קפה במקרה ועל הדרך והיה לנו זמן מוגבל לארוחה, המלצר הבטיח שהשירות יהיה מהיר ונספיק לאכול ברוגע ובאמת תוך מספר דקות המנות הגיעו לשולחן והאוכל היה עשוי היטב וטעים מאוד! השירות... מצויין והחוויה היתה מעולה! בהחלט נחזור למקום זה ובפעם הבאה זה יהיה במכוון :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
אל תבואו בלילה או שיגרמו לכם לקום וללכת.
3.8
21/05/17

מקום חביב בלב גבעתיים שהגענו אליו בשעה לא מאוד מאוחרת והיינו אחרוני הלקוחות ובזמן שסגרו את כל המסעדה סביבנו הרגשנו כאילו מנסים לרמוז לנו בצורה עבה מאוד שנעוף מהמקום. קצת ביאס את האווירה... במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאפי - תמונה
זאפי 2 ביקורות
אכזבה
2.5
12/12/15

שבוע חברותיי ואני חיפשנו מקום למפגש, המלצתי על קפה זליק מאחר ואני נוהגת לבקר במקום באופן קבוע מאז פתיחתו ונהנית מאוכל טעים ושירות נעים. לצערי בביקור זה ארעו מספר תקלות (שערה באוכל, זבוב... בתחתית קנקנן המים ממנו כולנו שתינו וצלחת מכוסה בקצפת שהוגשה תחת כוס הקפה) דברים לא נעימים כשלעצמם .כשהערנו את תשומת לב הצוות, אנשי הצוות החליפו את קנקן המים ואת מנות האוכל החשודות בהן הסתתרה השערה - דבר ברור וטריוואלי ואף הובטח פיצוי בתום הארוחה. הפיצוי לדעתי ולפי הנהוג במקומות שמכבדים את עצמם על ארוחה כמו שאנחנו "זכינו" הוא לזכות לחלוטין מתשלום על הארוחה אך בהתייעצות עם בעל המסעדה הוחלט על ידי אחראי המשמרת לזכותנו על קינוח אחד מבין הקינוחים שהזמנו. מה שקומם אותי היה היחס לו זכינו במהלך כל ארוחה, ללא התנצלות כנה, בוויכוח עיקש ולא מכבד, בצורה לא מקצועית ואף נאמר לנו שאנחנו יכולות להתלונן, לפרסם ולכתוב בכל מקום שנרצה. בתור לקוחה קבועה הופתעתי מאוד מרמת השירות והתנצלתי מאוד בפני חברותיי על שהערב לו ציפינו הפך לערב שעסק במקום בו אנו נמצאות במקום שנהנה ונבלה יחדיו. מאוכזבת. מאוכזבת. מאוכזבת.‏

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal.oren - תמונה
tal.oren 2 ביקורות
מנות טעימות,אחלה שירות, מחירים יקרים..
4.3
26/10/15

השירות אחלה,מלצרים נחמדים מחייכים ונותנים עזרה ושירות כשצריך.לא צריך לחכות יותר מידי. המנות טעימות, מגוון מנות בין אם רגילות,בין עם טבעוניות. האוכל מצויין. אם יש בעיה ישר רצים להתחליף... בלי שום בעיות. המחיר מצד שני,גבוה נורא ביחס למקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
IzzyE - תמונה
IzzyE 8 ביקורות
חוויה לא נעימה
2.3
24/10/15

המקום שורץ זבובים והדבר הופך את הישיבה בחוץ ללא נעימה. מה שמשדרג את החוויה לבלתי נסבלת היא השירות האיטי (10 דקות המתנה לכוס שתיהת, 15 דקות המתנה מהישיבה עד שהמלצרית נגשת בפעם הראשונה).... נוסף לזה כשניסינו להזמין מקום בטלפון (שבת בבוקר) נאמר לנו שלא ניתן להזמין ושיש מקומות פנויים. הגענו ואכן רבע ממקומות הישיבה בחוץ היו פנויים, דבר שלא מנע מאיתנו להמתין 10 דקות בשמש הקופחת בזמן שהמארחות/מלצריות/מנהלת משמרת התווכחו ביניהין על היכן להושיב ואת מי.לאחר שהתיישבנו ראינו על השולחן הסמוך שלט "שמור"... ארוחת הבוקר הישראלית והביצה בקן היו בסדר, שום דבר מפיל, הפוקצה שהגיעה חמה הפכה צמיגית מרגע שהיא התקררה , וגם סלט הירקות הטרי היה עייף.לאחר המתנה של 10 דקות לכוס השתייה השנייה שכלולה בתפריט ארוחת הבוקר, התייאשנו ופרשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה