נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

h_adas1 - תמונה
h_adas1 8 ביקורות
עישון
3.5
15/12/12

האוכל טעים, שרות אדיב. הביע היחידה היא שהם לא אוכפים את חוק העישון. לא נעים לשבת בחוץ שאתה מרגיש מאופר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
טוסט עם צ'יפס
4.0
09/10/12

בית קפה שכונתי נחמד עם כלי הגשה מאד מאד יפים! האוכל סביר, מנת טוסט עם צ'יפס הפילה אותנו מצחוק. כלומר תוספת זה נחמד, אבל תוספת תפו"א ללחמם זו כנראה המצאה גבעתיימית :) מחירים גבוהים מעט,... אבל בסה"כ מקום מאד נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
IzzyE - תמונה
IzzyE 8 ביקורות
4.0
20/10/11

חיפשנו מקום לנצל את שובר יום ההולדת לארוחת בוקר זוגית וחיפשנו מקום שיפתיע אותנו במסגרת אותה ארוחה בסיסית שכולם נותנים פחות אותו יותר . בזליק הצליחו להפתיע אותנו בכמה דברים: בדר"כ... בארוחות זוגיות מביאים מנת לחם אחת סלט אישי ושאר התוספות מגיעות בצלוחיות משותפות. בזליק ,כל אחד מאיתנו קיבל פוקצ'ה שנאפתה זה עתה וסט צלוחיות עם גבינות וטונה אישיים (קצת חבל שהחמאה הייתה זו של תנובה בקופסה הקטנה). בתחום השתייה גם הופתענו לקבל מיץ גזר או מיץ תפוחים סחוט טרי (או תערובת של שניהם-מומלץ), מעבר למגוון הרגיל של לימונדה.תפוזים.אשכולית אדומה שמקובל בארוחות מסוג זה. גם השירות היה יעיר,אדיב ויעיל- להוצאת שתי המנות הגיעו שתי מלצריות כך שאף אחד לא נאלץ להמתין לאחר עד שיקבל את המנה שלו ,דבר שהוא לא כ"כ מובן מאליו במקומות אחרים. לטשנו מבטנו לקינוחים המפתים שהיו בתפריט אך לצערנו לא נשאר מקום לכלום אחרי הפוקצ'ה והגבינות המעולות והסלט הטרי שלא הכיל כמעט חסה בכלל !!! בקיצור- מקום בהחלט מפתיע ומומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
3.7
23/07/11

על תלכו על הארוחת בוקר הזוגית!! היא מאוד מאכזבת, אומנם יש הרבה סוגים של ביצים, אבל אין ממרחים בכלל חוץ מחמאה!!!! אני הייתי בטוחה שבנוסף למבחר ביצים יהיו כמה סוגי גבינות לצידם. ממש לא.... הארוחה נחמד מאוד אבל כל הכיף בארוחות בוקר הם הטאפסים הקטנים והם לא נמצאים שם. לכן, עדיף ללכת על שתי ארוחות בוקר קלאסיות. ממליצה למקום לעבוד קצת על הסלט הקצוץ שלהם, הוא לא נעשה במקום ולכן הטעם שלו הוא קצת ספוגי, מעבר לזה, מקום נחמד. המחירים של הכריכים והסלטים גבוהיים מדי לטעמי, בכל זאת, בית קפה, לא מסעדה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/07/11

היי , הזמנתי השבוע מזליק , סלט זליק , יוווווווווו זה הייה מזעזע ברמות, הייה שם רק חסה , אך ורק , פשוט הוצאתי את כל החסה והקופסא ולפניי עמדו 4 פטריות מסכנות וכמה עגבניות שרי . זליק... תתעוררו , פעם הייתם נחשבים הכי טובים בגבעתיים, היום אני לא יודעת למה בכלל אנשים באים אליכם , תחזרו כמו צעדים אחורה (לימים שהייתם מדביקים ניירות לקישוט על החלונות - כשעוד לא הייה לכם תקציב) אז באמת האוכל הייה מעולה, והנה עכשיו חסכתם עלי בסלט ואני אחסוך עליכם, ויש עוד הרבה כמוני. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/04/11

משפחתי ואני בזליק לפחות פעם בשבוע (אם לא יותר...) ואין פעם אחת שלא נהנינו מהאוכל הטעים, רמת השירות, האוירה, היחס החם, בקיצור הכל! שלא תעיזו לקחת לי את המקום הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ני - תמונה
ג'ני 40 ביקורות
4.7
26/02/11

היום הגענו אני ובן זוגי לארוחת בוקר בזליק, היו רוחות חזקות אז העדפנו לשבת בפנים. היה עמוס, אבל המארח הבטיח שנשב בקרוב ואפילו לקח את הטלפון שלי על מנת להודיע לנו מתי מתפנה מקום במסעדה.... לקח כ20 דקות למצוא לנו מקום, אבל הכל היה בסבלנות ואדיבות כזאת שלא הרגשנו את הזמן שחלף. המקום מקסים ואוירה ביתית, כל המלצרים אדיבים וחייכנים למרות הלחץ. האוכל פשוט טעים, מבחר רב של מנות, מיצים סחוטים במקום. ממולץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/12/10

המקום מקסים, האוכל מצוין והשירות מקצועי ומפנק. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית  - תמונה
אורית 9 ביקורות
4.3
09/10/10

חגגנו היום יומולדת והגענו 7 אנשים ותינוקת. הימרנו כי לא הכרנו בכלל את בית הקפה. היחס והשירות היו מעולים מההתחלה. הזמנו כל מיני מנות שהיו טעימות אבל ארוחת הבוקר הזוגית המיוחדת (זו... שהובילה אותי לכתוב את ההמלצה הזו) הייתה מפתיעה ומפנקת במיוחד. אולי הכי טובה שאכלתי עד היום. לא זול אבל שווה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
02/10/10

כמה מתאים שבית הקפה המוצלח הזה יהיה ממוקם ברחוב שינקין, המהווה מעין מקבילה גבעתיימית לרחוב הבוהמי התל אביבי!!! האווירה השכונתית נעימה ,חוויתית וטובה יותר מבתל אביב. בחרנו בשולחן ברחבה... החיצונית של בית הקפה, כך שנוכל ליהנות מהאויר הצח-היה טעים מאוד ונעים!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה