נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/09/05

מקום לא משהו....אוכל סבבה {שף מעולה עודד} תמשיכו לשמור על רמה כזאת כי רק אצלכם יש רמה כזאת. תשפרו קצת... שגיא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/08/05

שיואו! הקשיבו אנשים שיודעים מה טוב בשבילם... הזמינו מהקינוחים שאינם מופיעים בתפריט. את כולם! קרם הדבש...מממ..מפיל. סיטרה התעליתם...חל שיפור אדיר מאז תחילת הדרך. קומפלימנטים לשף... (קונדיטורית?)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/08/05

אנחנו לא נחזור יותר לסיטרה! חוץ מהמקום היפה (אך רווי העשן) נשארנו רעבים, חיכינו לתוספת לחם כחצי שעה, מים לא מביאים כל כך מהר. השירות בפועל איטי ולא יעיל והמון טעויות במנות נעשות (למרות... שיש לציין שהמלצרים משתדלים למהר, במיוחד כאשר המסעדה עמוסה), האוכל בינוני ומטה והמחירים גבוהים ומעלה. למרות שנחמד להתחכך בכמה מאנשי ה"מי ומי", נתקלנו במנהל שהיה גס רוח במיוחד וזה הוציא לנו את כל החשק לחזור אי פעם לשם. לחברים ששואלים אותי לאן ללכת לאכול במיתחם ה"סי אנד סאן" אני מפנה לטורקיז שממול, נכון שגם שם המחירים שואפים לשמיים, אך האוכל והשירות תואמים הרבה יותר את הנוף הרגוע ואת האוכלוסייה המגיעה למקום. אם המצב שתיארתי יימשך, אני צופה שסיטרה תוחלף בשם אחר וכולי תקווה שגם ההנהלה תשתפר. ותרו ולא תצטערו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ariel - תמונה
ariel מבקר מתחיל
1.7
06/08/05

שרות על הפנים. מקום מפוצץ, שמים לך לחם וחמאה ואחרי זה אתה מתייבש חצי שעה (לארוחת בוקר!). אל תבקשו מים כי זה לא יגיע. ארוחת בוקר רגילה לגמרי בצלחת יפה ומחיר גבוה ללא סיבה - 50 שקל אם אתם... לא מעשנים אל תבואו!!! הזמנו שולחן ללא מעשנים ועישנו לנו מכל הכיוונים (מזל שכיוון אחד היה קיר). המנהל פחד לבקש מהאורחים לא לעשן (אולי היו מאפיונרים או עשירים) בקיצור סיוט שאני לא מאחל לכם אם אתם רוצים לבוא ולראות סלבריטיס, שבו בלובי של סי אנד סאן המפואר ותהנו יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
3.3
18/05/05

הבשרים היו על הפנים, ביקשנו מידת עשיה M-R וקיבלנו סטייק חרוך ויבש. אין הפרדה בין מעשנים ללא מעשנים (למרות שטוענים שיש). הקינוחים מעולים!!! והשירוב אדיב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 2 ביקורות
4.3
27/04/05

עודד המקסים מוכשר בטירוף הוא למד הרבה מראשפלד האגדי ולבד הוא מצליח יפה מאד. כל הכבוד. טעים ברמות גבוהות, הרבה מעבר לממוצע החייך הישראלי. אנחנו כמובן נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 3 ביקורות
1.0
15/02/05

היינו בסיטרה לחגוג את חג האהבה. הבטיחו לבעלי "פינוקים"....עליהם תשמעו בהמשך.... הגענו למסעדה. לא ברור על מה ולמה משתרך בכניסה תור ארוך....כנראה מדובר בקטע של "שיראו אותי שם". למנה... ראשונה הזמנו "פרחי קישואים ממולאים בגבינת עיזים ועשבי תיבול". גם בעזרת זכוכית מגדלת לא הייתם מוצאים את מילוי הגבינה הלא נראה והלא נטעם בתוך פרח הקישוא שטוגן בפירורי לחם (זה לא צויין בתפריט). בעלי הזמין מרק עגבניות ברוזמרין שהיה בעל טעם מאד מודגש עד בלתי אכיל. באותו הזמן הגיע ה"גזוז של פעם" שביקשנו במיוחד שיהיה בעל טעם מודגש ומשמעותי. מכירים את הבדיחה על הוואחד סטייק? (לקוח מסביר חצי שעה למלצר איך הוא אוהב את הסטייק שלו....המלצר הולך לשף וצועק לו: אחמד, תעשה וואחד סטייק...) הגזוז הגיע ובציטוט ישיר מהמלצית "הסודה לא קרה אז הבאתי לכם קרח..." גם רעיון. מסעדה עם מחירים כאלה שתחזיק סודה לא קרה (חמה זה הגדרה מדוייקת יותר) ותתן קרח לגזוז....כאשר טעמנו גם גילינו שאין טעם בכלל!!!! כאשר אמרנו למלצרית הלכה זו וחזרה עם בקבוקון של תרכיז....מדהים כמה חובבני ועוד במסעדה שמחשיבה את עצמה....המנות העיקריות היו בסדר ולא יותר מזה. מזל שהיה לנו קופונים לקינוח מrest אחרת היינו קמים והולכים. שני שתייה, שתי מנות ראשונות ושתי עיקריות ב220 ש"ח. לא כולל טיפ. בושה. לא להתקרב גם אם פוגשים פרצוף ידוע....אפשר לחשוב.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/02/05

היינו אתמול בפעם הראשונה, בעקבות הכתבה במעריב. הגענו בלי הזמנה (לא מומלץ) והיה פשוט מדהים. המסעדה מלאה והאוירה מקסימה. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/05

לא יודע מה איתכם אבל אני התרשמתי מאוד, איפה אפשר למצוא מקום יוקרתי, מול הים ועוד עם אוכל מעניין וטעים מאוד. באת לסיטרה בלי ציפיות על מנת לחגוג את יום ההולדת של אימי היקרה. - האוכל היה... מתקתק ואני מדגיש מעניין וטעים. - למרות שהמקום היה מלא - הייתה אווירה של שקט על הבוקר. מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/01/05

ביקרנו אתמול במסעדה וקיבלנו אירוח יוצא מהכלל , האוירה היתה נעימה מול נרות וגלי הים , האוכל מצויין והיין האוסטרלי ששתינו היה נהדר וכמו כן המלצרית מירי היתה חמודה מאוד - מומלץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה