נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/08/06

אני ממליץ בחום. הגענו בערב יום ראשון, נאמר לנו שהיום רגוע בגלל איזה משחק כדורגל, פגשנו מלצרים חייכנים ובעלי תודעת שרות גבוהה. אני מרבה לבלות במסעדות ומחשיב עצמי נהנתן גדול של אוכל... ונהנתי מעבר לציפיותי. ללכת בכיף, לאכול, לשתות, להנות ולהתפנן מול הים, כן גם בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/08/06

היינו ביום שישי בערב. הזמנו מקום בחוץ, בגלל האויר ובגלל הים. התפריט היה מגוון, כולל המחירים (אפשר למצוא מנה עיקרית ב-55 ש"ח). המנות הראשונות היו מעולות (חציל ביוגורט ופוקצ'ה עשבי תיבול)... וכך גם המנות העיקריות (פילה דניס וסקלופיני עוף). כל המנות היו גדולות, השרות היה מצוין. מקום מקסים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
05/04/06

מקום מדליק .. אווירה מדהימה , שירות מעולה אין מתחרה לה באווירה המיוחדת בימי שישי אחרי הצהרים ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/03/06

ביום שישי האחרון הגעתי למסעדה למרות שחבר טוב אמר לי ש"בלי הזמנה מראש אין לך סיכוי להכנס". אכן, המקום היה גדוש באנשים יפים ולא נראה היה כי עומד להתפנות לי ולחברתי מקום. המארחת בכניסה... היתה כה נחמדה ומקצועית והושיבה אותנו על הבר. כשנכנסנו לאווירה החמה של קבלת שבת והמוסיקה הישראלית לא רצינו בכלל לזוז מהבר. האוכל היה מעולה (פילה בקר ברוטב יין אדום), השירות מצוין וקולע והאווירה מלאת אנרגיות.ממליצה בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
10/03/06

דרוש שיפור ברמת השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/03/06

ביום שישי האחרון החלטנו לנסות את סיטרה אחרי שחברים סיפרו לנו שחו"ל זה כאן. להפתעתנו המסעדה הייתה הומה אדם בשמונה בערב, המארחת הנחמדה ביקשה מאיתנו להמתין מספר דקות לשולחן ובינתיים הזמנו... שתייה על הבר. לא הרגשנו ועברנו לשולחן שמשקיף על הים. למרות העומס השירות היה יוצא מן הכלל, המנות הן חוויה לעיניים ואין מה לדבר בכלל על טעמן. בסוף הארוחה רצינו להודות למלצרית שלנו, הגיע אלינו מלצר אחר ולשאלתנו "כולנו המלצרים שלכם" - אני ממליץ בחום להנות, בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/01/06

לפני כ 3 שבועות פניתי טלפונית למסעדה, כדי לברר כיצד ניתן לרכוש 4 תלושי מתנה לארוחה זוגית במסעדה.נעניתי , המפתיע בחוסר רצון מסויים, אך נאמר לי לפנות, למחרת, יום שישי "עד השעה 9 בבוקר".... למרות שמבחינת עבודתי הדבר היה מסובך, "התייצבתי במסעדה בשעה 0905 ביון שישי בבוקר. לאחר המתנה של כ10 דקות, הופניתי לאחראי, מר רון גיבורי, וביקשתי לקנות את התלושים. לתדהמתי המוחלטת- נעניתי בשלילה, בטון דיבור מתנשא, מר גיבורי הבהיר לי "שסיכמנו" שאגיע עד 0900, ולכן עכשיו אינו יכול "להתפנות" למשימה. שאלתי שוב- "לא תהיה לך דקת זמן למכור לי תלושים בשווי של 1000 ש"ח"? ושוב נעניתי בשלילה, לעיני כל צוות העובדים. ביקשתי ממר גיבורי לכתוב לי את שמו ואת השעה על פתק, מתוך כוונה להתלונן, והוא "לקח את זמנו" הניח לי להמתין עד שסיים להכין כוס תה, ואז רשם את שמו.על כך ראוייה מסעדת סיטרה לכל גינוי, ומר גיבורי- ראוי לו לחפש תעסוקה במקצוע אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/01/06

אכלנו ארוחת בוקר. מחיר הארוחה היה יקר מכל מקום אחר בסביבה. הזמנתי פריטטת קשאוים, קיבלתי חביתה רגילה עם שתי טבעות של קישוא על תוספת זו שילמתי תוספת מחיר. אין דמיון בין המנה לפריטטה. אפשר... לחפש מתכונים בהרבה ספרים וללמוד להכין פריטטה. גם יתר המנות היו סתמיות ואין סיבה להגיע למקום כזה לארוחת בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/11/05

..מיד אחרי שאכלנו בסיטרה חבר שלי הפך מצמחוני לאוכל בשר, וכנראה שלא בכדי!! מקום שהוא שילוב של אוירה רומנטית בשעת השקיעה, עיצוב מקסים, אוכל טעים ביותר ושירות מחויך. נהינו ביותר, וללא ספק... נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/10/05

אני מוכרח להודות שנחמד לשבת על הים ולראות את השקיעה, אבל לשלם על זה מחירים מופקעים כאשר אין תמורה לאוכל?! לא נראה לי שכדאי. אם ישקיעו קצת יותר במצרכים שמהם מכינים את האוכל אז המקום יכול... להתרוממם. הפילה בקר היה צמיגי וחסר כל טעם וארומה, פרחי הקישוא היו מינאטוריים ממש, והקינוח "ממתק סיטארה" התגלה כאכזבה מרה. חבל שהמלצרית לא חייכה קצת יותר, כאילו שזה אשמתנו שהמנות מתעכבות במטבח. לא נחזור ממש לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה