נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

Talia - תמונה
Talia 2 ביקורות
4.7
31/07/07

אתמול בערב, חגננו את חג האהבה, הזמנו מנות ראשונות מהמיוחדים- שרימס וקלמרי בחלב קוקוס ומנגו, מדהים...., לעיקריות בייבי לוקוס שהפתיע גם הוא, המלצרית המדהימה טליה,מקצוענית לחלוטין,המליצה... המלצות חמות על המנות, העניקה לנו שירות מפנק למרות שהמסעדה היתה עמוסה, היא דאגה לתת לנו הרגשה שרק אנחנו שם..., אין ספק שנחזור עוד הרבה וגם נמליץ ... פשוט מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
30/07/07

הגעתי לסיטרה בעבר עם חברות והיה חביב . הפעם חגגתי יומולדת עם בעלי והיה קצת מאכזב . הזמנו מקומות ללא מעשנים . הבר והמעשנים שבו היו קרובים מדי . צריך כנראה להודיע מראש לא רק '' לא מעשנים... '' אלא גם ''רחוק ממעשנים '' . לגבי היומולדת לא ציינו דבר אבל אולי בעלי פישל ולא הודיע . במנות ראשונות נחמד אבל קצת קטן . בעיקריות אכלתי בקר ברוטב יין ממש טעים . מומלץ . אבל יש להיזהר - יש קישוט מירקות ירוקים שבמרכזו היתה חתיכת אפונה . נגסתי וקפצתי . האפונה היתה פילפל חריף ! חבל שלא מזהירים מראש . חוץ מזה לקח המון זמן עד שהמלצר הועיל להגיע ועוד זמן עד שהביא מים .... הפה המשיך לשרוף לי ... הקינוח היה חביב - קדאיף במסקרפונה ושוקולד לבן . חביב אך לא מצטיין ובמיוחד - מזערי מדי במידותיו . אם הייתי אוכלת ארוחה עסקית המחירים היו הגיוניים אבל למי שמזמין לפי תפריט המנות קטנות והמחירים מופקעים מדי . אבל הנוף של הים מדהים . והאוכל טעים אז ... אולי בכל זאת אתן להם עוד צ'אנס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
20/07/07

חזרנו עכשיו מארוע יומולדת שערכנו בסיטרה- היה פשוט מושלם- כל הכבוד לצוות- מלצרית בשם רוני מקצועית אדיבה שירותית- האוכל היה מדהים גם הקינוחים - המחירים טיפלה גבוהים- אבל האוכל שווה כל... שקל....היינו 11 איש- והארגון של הצוות(רוני מורן יובל לירן..) היה מקצועי לחלוטין - כדאי שמסעדה שנמצאת בנמל ת"א תלמד מהם גם לארח מעבר לזוג או שניים כמו שהיה הערב בסיטרה - כן ירבו !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
15/07/07

מסעדה שביקרתי בה פעמים רבות, אך לא עוד. רצינו להזמין פוקצ'ה, כאשר פוקצ'ות הן מרכיב מכובד בתפריט, ונעננו שאין ולא יהיו יותר הערב. אחרי מספר דקות, כשראינו שמגישים פוקצ'ה שאלנו מה קרה,... ונעננו שעכשיו יש. כששאלנו מדוע לא אמרו כי יהיו עוד מספר דקות, תשובת המלצר הייתה שאינו יודע מה קורה במטבח. אז מה הוא כן אמור לדעת? הזמנו מנה רביולי ומנה שרימפס. מנות טעימות אך קטנות, ויקרות להחריד. 8 ש"ח לכל שרימפ. (לפני עלות שרות וחנייה).הלחם שהזמנו הגיע הרבה לפני המנות ולא חם. ביקשנו לחמם, עד שחזר הגיעו המנות והתקררו בנתיים. קשה לתאם שלחם חם יגיע יחד עם המנות?לסיכום: אני לשם לא חוזר ולא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
13/07/07

כבר בטלפון שומעים את הפלצנות המתנשאת של המארחת. נראה שבסיטרה השתן עלה לראשם של כל נותנים השירותים בכל הרמות.הגענו לשם ללא הזמנה וכך גם עוד אנשים רבים אחרים שהגיעו אחרינו, אבל נכנסו... לפנינו. מסתבר שבסיטרה יש סלקציה כמיטב המועדונים בת"א.אם אין לכם כמה מיליונים בחשבון הבנק ושם ידוע - אל תצפו להתייחסות מינימאלית, הם יעדיפו שאולי תבינו את הרמז ותתנדפו בשקט...העיצוב יפה והמיקום מעולה, אבל השירות מזעזע.האוכל לא שווה את המחיר ויש להם עוד הרבה מה ללמוד בסיטרה על שירות ועל הכנסת אורחים.אם אתם מעוניינים שייתייחסו אליכם כאל לקוחות - אל תלכו לשם. פשוט מאכזב ואפילו מקומם.בקיצור - אנחנו לשם לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
23/06/07

מקום עם פוטנציאל אדיר, אבל מאכזב קמעה. השרות - צעקני ובסגנון שוק - מלצר נחמד וחביב אבל שהתעקש לצרוח לנו את מנות היום וכנראה גם הרגיש שהוא בבסיס צבאי: "חבר'ה טעים לכם?" (מה זה שיפודיה... פה?). האנטריקוט מפוצץ בשומן ויש בו חלקים לא ממש אכילים. החלקים שכן היו אכילים היו טעימים. הרביולי מאוד נחמד. הראשונות טובות מאוד. הקינוחים מעולים. תמורה לכסף? בינונית מינוס. מקום לשיפור? בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
  דוריס - תמונה
דוריס 7 ביקורות
5.0
18/06/07

היינו בארוחת בוקר ביוני 2007 יום ו' במרפסת הצופה לים, נוף מהמם אווירה מפנקת, אוכל טעים.שווה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/07

מדהים. ישבנו שני זוגות כשאחד מאיתנו חגג יום נישואים. היתה אווירה נעימה, החל בקבלת פנינו ועד לרגע עזיבתנו את המקום.היה לנו מלצר מדהים שכיוון אותנו מה להזמין כך שנהנה מכל העולמות והיה... בקיא ביותר בבחירת יין מתאים. קהל הלקוחות היה יפה ונעים ותרם בעצמו לאווירה הקסומה. האוכל היה מצויין וגם כשניתן לנו שירות ע"י מלצר אחר זה לא גרע מהשירות. בקיצור, מומלץ ביותר, מקצועי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
02/06/07

המסעדה ממוקמת מעולה. ממש כיף לשבת בחוץ עם אוויר ונוף לים וזה הדבר הטוב היחיד שיש לי להגיד.האוכל בסדר, לא יותר, ובטח לא שווה את הכסף.השירות מזעזע, חובבני ברמה שהיתה מביישת פיצריה. התחלנו... עם המתנה של 20 דקות לשולחן למרות שהזמנו מראש והגענו בזמן.המשכנו בכיסא שהתפרק (ומי שישבה עליו לא ממש שוקלת הרבה...), ובשמשיה שמלצר הצליח להפיל עלינו.הגענו לאוכל - עם מנות שונות ממה שהזמנו, וכשכבר הגיעו אז בכל פעם היה חסר בהן משהו אחר. ואם כל זה לא מספיק, אז המלצרים גם מתעקשים להסתחבק. בקיצור - פשוט ביזיון. יש עוד מקומות שנעים לשבת בהם על הים, ולסיטרה אין מצב שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/05/07

היה גרוע, כולל כתמים של שוקולד על הוילון, סטייק אנטריקוט שלא ניתן לחתיכה ולא ללעיסה ותערובת לא ברורה של משהו שבתפריט נקראת "ריזוטו", כן ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה