נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/03/08

הייתי כבר כמה פעמים ובכל פעם מחדש אני נהנה. המנות המיוחדות תמיד שונות ומגוונות, השרות מקצועי ולבבי. בפעם האחרונה גם הציעו לי הנחה בחנות הבוטיק שלהם. אני אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
12/03/08

ביום ששי בצהריים נחתתי בגן העדן בסי אנד סאן וכבר כשמגיעים למתחם מקבלים תחושה של יוקרה והתרועעות עם האנשים הנכונים. יום ששי צהריים בסיטרה (אם מישהו מכם עוד לא היה) זו חגיגה יוצאת דופן... שלא קיימת במסעדות אחרות. זה אמנם חורג מההתנהלות הרגילה של המסעדה כי כולם עוברים משולחן לשולחן וכולם מזמינים את כולם לדרינקים, אבל האווירה חמה ומקסימה, מוסיקה מצויינת ואוכל נהדר. אז נכון שבימים אחרים האווירה יותר רגועה, אבל יש משהו בימי ששי בסיטרה שמתחילים לך את סוף השבוע בדרך הכי מחייכת... לא אפסיק לבוא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/03/08

************פשוט לא ללכת!!!!!!!!!!!!!!!*************אני ארחיב ואומר ככה: תפריטים, אחרי שביקשנו לפחות 4 פעמים הגיעו אלינו רק אחרי 20 דקות. הם אמרו שכרגע אין, אבל גם 5 דקות אחרי שראינו... שלקחו משולחן אחר את התפריט לא הביאו לנו. מלצר רואים פעם בחמש דקות כי המבנה של המסעדה צר ולא ראוי.האוכל סביר, ואפשר לקבל בדיוק אותו אוכל במקום עם שירות יותר טוב, ב-30 אחוז פחות.המלצרית הייתה סבירה, אפילו חיוך לא העלתה.הקינוחים היו טובים, אבל חיכינו להם לפחות 20 דקות......אז שוב, לכו למקום אחר...........*************למסעדה כזו אין זכות קיום, בייחוד לא במחירים האלו**********************.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/02/08

מסעדה פלצנית עם אוכל תפל וסתמי, בכמויות מזעריות ובמחירים מופקעים. השירות משתדל אבל חובבני ביותר (חוטפים כלים שעוד אוכלים מהם). קרן האור היחידה הם הקינוחים, אבל הם לא מצליחים לפצות על... עוגמת הנפש מיתר מרכיבי הבילוי. אין שום סיבה לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/02/08

קפצתם קצת מעל הפופיק, לא?מקום נחמד, אוכל סביר, אבל מחירים בשמיים ובלי שום קשר לאיכות. צר לי, אולם לא נראה לי שהמקום ישרוד זמן רב. בנוסף, ראוי ליידע את הסועדים במחירן המדוייק של המנות,... גם בעסקיות ובעיקר בנוגע לתוספות המוצעות כך סתם. לא תמיד ברור שההצעה הידידותית תבוא לידי ביטוי בחשבון...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/02/08

לארי היקר,בתור לקוחה שאפשר להגיד שמבלה ב"סיטרה" די הרבה, אני כ"כ לא מסכימה איתך.לפי מה שנאמר בדברך נראה כי הגעת לשם או ביום שישי או שבת, שאין מה לעשות בכל מקום בסופשבוע קצת הומה... וצפוף... זה חלק מהאווירה.דבר שני, השירות שם של המצלרים הוא מפנק ומקצועני לחלוטין!! אני מבלה הרבה במסעדות והשירות בסיטרה הוא פשוט מעולה.אל תשכח שגם מלצרים הם בני אדם ואם המלצרית שברה משהו, זה לא סוף העולם.ואולי גם יש סיבה לזה שהיא לא חייכה. . . . . .כל פעם שהייתי בסיטרה נהנתי מאוד. מבחינת האוכל, השירות כמובן והאווירה. פשוט כיף כיף לשבת שם. סיטרה עלו והצליחו! מסעדה איכותית מכל הבחינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/02/08

איזו אכזבה נחלנו בארוחת הבוקר לה ציפינו כל-כך... השירות היה מהחובבניים ביותר שנתקלתי מעודי, המלצרית הפילה ושפכה כל הזמן דברים, לא ידעה לענות על שאלות בסיסיות שקשורות בתפריט (ותחת זאת... זכינו למבטי עגל...) ומרחה אותנו בתשובות, כפי שנפרט בהמשך. אגב, חיוך מידי פעם יכול היה לעזור גם כן...הארוחה הצרפתית היתה מזערית בגודלה וציפיתי שבמחיר זה נראה גם אוכל על הצלחת... המימוזה היתה חמוצה להחריד והמלצרית אמרה ש"זה מה שיש". יופי של תשובה!ארוחת הבוקר הישראלית היתה דלה ביותר, בטח ובטח ביחס למחיר המופקע שנגבה תמורתה (ושהיינו שמחים לשלם אם היתה שווה משהו...).בתפריט הובטח סלמון כבוש ובמקום זאת קבלנו.... גוואקמולה... לשאלתנו נאמר לנו שכך זה כבר מספר שבועות (או חודשים). אז דחילק - תשנו את התפריט או תגידו משהו! אלא שכעבור 15 דקות נחתה על השולחן הסמוך לנו אותה ארוחת בוקר, ותנחשו מה - surprise - פתאום צץ לו שם הסלמון! וזה לא היה השיא...בין השולחנות הסתובב לו מלצר עם מגש גדול והציע מיני מאפה (קרואסונים וכד'). לתדהמתנו, בחשבון חוייבנו ב-30 ש"ח נוספים, כשכמובן איש לא טרח ליידע אותנו מבעוד מועד שאותם מאפים (בלתי ייחודיים בעליל) אינם חלק מסלסלת הלחם שהגיעה עם הארוחה (כפי שמקובל, בדר"כ, במקומות אחרים).הוסיפו לכך את העובדה שהמקום צפוף, הומה ורועש בצורה בלתי רגילה, וקבלתם עוד מקום שמוטב כי תדירו את רגליכם ממנו !את זיו פנינו הם לא יזכו לראות שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram - תמונה
Yoram 2 ביקורות
4.3
28/01/08

לפני כשלושה שבועות יצאתי עם שתי חברות לסיטרה. זו היתה הפעם הראשונה שלנו שם, ונהננו מאוד הן מהאוכל והן מהשירות. הזמנו פילה דניס על הגריל עם ירקות ותפו"א, סלט אנדיב ועוד מנה שלא מופיעה... בתפריט - כריך עם סינטה. הדג היה מעדן מלכים וכך גם הירקות הירוקים (חבל רק שהיו כ"כ תפו"א). חברתי נהנתה מאוד מהסלט, והחברה הנוספת נהנתה מהכריך אם כי ציינה כי קצת לא נוח לאכול אותו... גם הקינוח היה מצויין. בכל מקרה, השירות היה פנטסטי - מקצועי ואדיב. בשבוע הבא יש לבעלי יום הולדת ואני מתכננת לצאת איתו ועם חברים לחגוג שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/12/07

מה אני אגיד לכם... אחת המסעדות המאכזבות של השנה. חוץ מנוף אין בה כלום וגם את הנוף הסתירו לנו כיוון שדאגו שמזג האויר הקר והרוח לא יפריעו ליושבים בחוץ. מיותר לציין שאף אחד לא ישב בחוץ... בגלל הרוח והקור. הגעתי עם משפחתי לארוחת בוקר. ואני שואלת איך אפשר כבר לקלקל ארוחת בוקר. אז מסתבר שאפשר. כשהמחיר הוא 56 ש"ח עבור א. בוקר ישראלית פשוטה, ציפיתי למנה קצת אחרת, מעט עשירה משאר המסעדות. כלי ההגשה פשוטים, הגבינות דלות ובכלל, ממש לא משביע. מיץ התפוזים הטבעי, רחוק מלהיות טבעי והקפה לא משובח. במילה אחת - אכזבה - אגב אתר האינטרנט נראה הרבה יותר טוב מהמסעדה. אז אם תרצו נוף יפה לכו לטיול לאורך החוף או שבו ב"רוקה" עדיף, את הסיטרה תשאירו לדיירי הסי אנד סאן, לבעלי הכסף וחסרי הטעם :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/12/07

לאחר שאני ובן זוגי עייפנו מלחפש מסעדה שהאוכל השירות והאווירה ישביעו את רצוננו, קיבלנו המלצה מזוג חברים לאכול בסיטרה. הגענו בשעה 9 בערב והמסעדה לא הייתה מלאה, הושיבו אותנו באזור עישון... (כן, כן יש אזור עישון) ומיד ניגשה אלינו המלצרית שלנו בתאל שהייתה לאורך כל הארוחה מקסימה, האווירה של הנרות והמוסיקה הנעימה והיין היקר היו רומנטיים והרגשנו מנותקים מהכול. אכלנו למנות ראשונות מלאנז' פטריות- מעולהה ושרימפסים שהרוטב היה כל כך טוב שעם הלחם ניקינו את הרוטב.למנה עיקרית אכלנו פילה בקר ואנטריקוט שהיה ענק, הסטייק היה מעולה וממש נהנינו מכל ביס! שתינו ואכלנו וההרגשה שכל הצוות שם בשבילך עשה את הכול. תודה על ערב מהנה ואני יודעת שלהבא נזמין מקום לעוד ערבים מהנים מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה