נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/11/10

היינו אתמול לרגל יום הודלתה של אשתי שתחיה, 4 זוגות, למרות שהמסעדה הייתה מלאה, השרות היה מהיר ויעיל, האוכל היה מעולה, הזמנו מכל טוב, בשר דגים פירות ים - ואף אחד לא התלונן - כולם נהנו.... מחירים כ 150 לסועד לא כולל יין טוב ישראלי 274 שקל. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/11/10

ביום שישי האחרון(12.11) אני ובן זוגי יצאנו למסעדת סבסטיאן בעקבות המלצה מזוג חברים.החלטנו לשבת על הבר, דבר שאנחנו לא נוהגים לעשות. האוכל שהומלץ לנו על ידי צמד הברמנים החביבים היה אכן... ברמה גבוה,הזמנו שתי מנות ראשונות שתי עיקריות וקינוח. מאיר הברמן הנאמן שלנו שוב נחלץ לעזרתינו והמליץ לנו על יין שהפך את כל הערב לחוויה של ממש.לסיכום: האווירה,האוכל והשירות תגרום לנו לחזור לשם שוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
31/08/10

שלום לכוווווווולם. לא מוותר על המסעדה הזאת. האוכל, האוירה, השירות. באחד הביקורים שישבתי על הבר, חלפה על פניי עם חיוך אחת המנהלות, אז עצרתי אותה, לדבר קצת. עניין אותי איך עובדים הדברים,... איך מקום כזה מתנהל. אחרי שיחה מעניינת, היא סיכמה את זה בערך ככה:"למרות שהמקום עובד חזק, אנחנו לא נחים על זרי דפנה ותמיד חושבים מה ניתן עוד לעשות, לשפר כדי שלאורחים שלנו יהיה מקום שכיף לחזור אליו" קנתה אותי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
26/07/10

ביום שבת האחרון הגענו חמישה סועדים לסבסטיאן בהרצליה. הזמנו מנה ראשונה חצילים עם גבינת פטה, ומנות עקריות.מנת החצילים הגיעה עם מנת לחם, כמדומני 14 שח ל4 פרוסות לחם, 2 לבנות, 2 חומות ועם... חמאה מותכת.התחלנו לאכול את החצילים, ובקשנו עוד מנת לחם. פתאום בתי גילתה על הפרוסה שלה בתוך ממרח החמאה, שערה שחורה {בתי בלונדינית-כך שזה לא היה ממנה}.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/10

פעם בשבועיים נפגשות בסבטסטיאן לשיחת בנות ועידכונים...אין מקום טעים ונעים יותר מהמקום הזה.האוכל מעולה והאווירה כפית הפעם הגענו מבלי להזמין המקום היה מלא לא וויתרנו וישבנו על הבר-היה... מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/06/10

בד"כ לא כותב אבל הפעם החלטתי לסור מדרכי...מבלה המון במסעדות והחוויה הקולינרית שקיבלנו אמש בסבטיאן ראוייה לשבח האוכל פשוט מדהים..אכלנו מרק פירות ים מעולה ברוסקטה שרימפס מדהימה וקינחנו... בעוגת גבינה עם טעם שחשבתי שנעלם מן העולם הזה..תודה רבה ניפגש בשמחות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
16/04/10

חיכינו 40 דקות למנה ראשונה והתייאשנו. דילגנו על עיקריות כי כבר התעייפנו. חיכינו עוד רבע שעה רק לקפה. בלי קינוח. אפילו חיכינו שיביאו חשבון. המלך הוא עירום. המלצרית היתה חביבה ושלחה... שליחים להתנצל אבל זה לא ממש משנה. האוכל היה בסדר. לא התעלפנו. לא נחזור. במחירים האילה בהחלט אפשר למצוא יחס יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/03/10

לסיכום קצר, אשתי ואני נהנינו מכל דקה; מהשירות, מההקפדה על הפרטים ובודאי מרמת האוכל שהיתה גבוהה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/03/10

זוהי הפעם החמישית שאני יושבת עם ילדיי ובעלי ב"סבסטיאן" וכל פעם אני מופתעת מחדש! ארוחת בוקר בין הטובות שאכלתי אי פעם (רואים שהאוכל הוא איננו מסחרי ונעשה מכל הלב), בפעם האחרונה הזמנתי... שניצל עוף גדול פירה וסלט לילדי בעוד אני הזמנתי את סלט השרימפס. האמת שציפתי לשניצל ביתי ומוקפא אבל להפתעתי קיבלתי שניצל פריך בגודל הצלחת שאי אפשר להפסיק לאכול אותו הפירה -ממולץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/03/10

העיקריות עולות יותר ממה שהן באמת שוות, מכל בחינה כזו או אחרת. פשוט חוסר אחריות למסעדה חצי יוקרתית שכזו. ניכר שהמקום מצמצם וחוסך - בקבוקי קטשופ היינז עם קטשופ רדיואקטיבי בפנים, חצי ליטר... בירה מוגש בכוס קטנה יותר ובכמות פחותה מהכוס עצמה, אספרסו ארוך וקצר זה אותו דבר (קצר), הגבלת שעות סעודה כבר בהזמנה בטלפון , ועוד אבל למה להיות קטנוני? יש מסעדות אחרות

עוד פרטים
הוספת תגובה