נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/01/10

סילבסטר בסבסטיאן...!!!לא יכולנו לחשוב על דרך טובה יותר לפתוח את העשור החדש.האווירה האוכל המעולה(מנת הקוקוי סאן ז'ק המדהימה)כל אלו השאירו אותנו פעורי פה..הגענו 3 זוגות הבטחנו את מקומנו... בזמן ,המקום היה הומה אדם ולמרות זאת השרות היה מעולה הרגשנו שהגענו לחו"ל נסיעה של 45 ד' מהבית.. תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/11/09

אוהבים מאד את המקום, האוכל, העיצוב, ואנו נהנים להגיע לעיתים קרובות. התאכזנו לשמוע שבוע שעבר כי האחראית משמרת לא עובדת. מאד הערכנו את יכולתה לאפשר לנו להנות מהמקום בכל פעם שבאנו, ותמיד... עם חיוך רחב בפניה. אין סוף אכפתיות והתעניינות מצידה בכל הפרטים הקטנים, שרק חיזקו את אהבתינו למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
31/10/09

הזמנו שולחן ליום שישי בשעה 8 בערב. המלצרית היתה יעילה, אבל חמוצת פנים. האוכל, סתמי ובינוני ומטה. ולקראת השעה 10 הגיע לשולחן ככל הנראה מנהל משמרת, שפשוט ביקש שנקום ונעזוב, כי הזמנת... השולחן הוגבלה לשעתיים, וכי כך נהוג בערבים עמוסים. השבנו כי במקרה הספציפי שלנו לא נאמר ולא נרמז כי משך ישיבתנו לשולחן תוגבל, אך הוא בשלו. מאחר שאיננו שוחרי סקנדלים, קמנו והלכנו, כעוסים ומאוכזבים. הצעתנו - לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
26/09/09

באנו היום בצהריים עם המשפחה. האוכל לא היה מדהים, סביר בהסה"כ, השירות היה מעולה. כאשר יצאתי עם הילד שלי החוצה שרצה להשתולל קצת בחוץ, גילתי להפתעתי כי המאבטח אוכל צהריים מכלי פלסטיק... שהוציא מהתיק שלו !!! כלומר הביא אוכל מהבית למקום עבודתו שהיא מסעדה. המסעדה לא יכלה לדאוג לו לארוחת צהריים ? הרי זה לא מאבטח של בנק או קניון ! העסק שלהם זה מטבח ... אי אפשר להכין מנה לא יקרה למאבטח ?!?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
26/07/09

באתי עם החברים שלי לארוחת בוקר ובאנו רעבים...יום שישי והמקום פשוט מפוצץ. הזמנו ארוחה זוגית מלאה בתוספות לביצים וגם ברוסקטה של בייקון וביצים עלומות. החלטנו לקנח בפנקייק ריקוטה עם פירות... וכדור גלידה, שאי אפשר לסיים.פשוט ארוחה כייפית, אנרגיה טובה לפתוח ת'סוף שבוע. המלצרים עבדו בטירוף אהבנו את ההשקעה. ת'כלס, יש מצב להתחיל אצלכם מסורת שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
16/07/09

באנו, ראינו, אכלנו, נהננו, הלכנו (ונחזור שוב). פשוט מקסים, אוכל מצויין, שירות נעים ואוירה מדהימה. כל הכבוד, תמשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
15/07/09

הייתי אתמול בערב ונהניתי מכל רגע. איזו אוירה. המארחות היו חייכניות ומקסימות, המלצרים, כל הכבוד. אומנם לא ישבתי על הבר אבל היה נראה שיש שם אחלה אוירה. אני שתיתי קוקטייל מצויין שהותאם לי... ע"י המלצרית שלנו, נדמה לי שקראו לה לירון. גם כוס היין היתה מלצה טובה. לראשונה חלקנו טרטר סלמון וברוסקטת כבדי עוף שהיו מצויינים. לעקריות, פילה טונה לבנה מעולה וסטייק אנטריקוט שהיה עסיסי. עוגת גינה וואו. ת'כלס שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
29/06/09

באנו עם אורחת מחו"ל, וזה מקום מוצלח. נעים לשבת ולדבר, אוכל טעים, ושירות אדיב. אל אף שהמלצר היה טיפה לחוץ. העיסקית טיפה יקרה ב- 89 ש"ח, אבל בסה"כ מומלץ, אם יש לכם זמן ורוצים מקום מפגש... מכובד

עוד פרטים
הוספת תגובה
YNGBER - תמונה
YNGBER מבקר מתחיל
2.7
30/05/09

באנו בחג השבועות עם הנכדים ומאד התאכזבנו. קיבלנו שני שניצלים ברמה בינונית מאד, ואחד הנכדים קיבל את השניצל שלו קשה כמו סולית נעל, מבשר בקר עם גידים ושומנים. ניסיתי בעצמי את השניצל שלו... והוא היה זוועה. ביקשתי להחליף בשניצל עוף שהיה בסדר גמור. להפתעתי, למרות שהמארחת באה להתעניין מדוע החלפנו, חוייבתי במחיר של שניצל נוסף. בכל מסעדה אחרת לא היו מחייבים על שניצל פגום שהוחלף. לעולם לא אחזור למקום שתאוות הבצע שלו מעבירה אותו על דעתו. עשרות מסעדות טובות נסגרו, כאשר רמת השרות התדרדרה עד כדי כך. אמליץ לכל חברי וידידי לא לבקר במסעדה הזאת. אולי דרך הכיס הם יבינו שיש גבול לתאוות הבצע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/05/09

היינו בארוחת בוקר עם עוד זוג , הזמנו ארוחה אחת זוגית ושתיים רגילות האוכל היה בסדר אבל את האכזבה קיבלנו עם החשבון מסתבר שבארוחה רגילה מגיעות שתי כוסות שתיה ואילו בזוגית רק שתיים 0כלומר... לא ארבע) מיותר לציין שלא הודיעו לנו שהשתיה הנוספת היא בתשלום , כשדיברנו עם האחראית היא אמרה "שהיא תעביר זאת הלאה" אך מובן שלא הורידה כלום מהחשבון. אז ברכותי סבסטיאן, נכנסתם למועדון המפוקפק שחברים בו הבנקים וחברות הסלולר - המועדון שמחפש את האותיות הקטנות וגובה עוד כמה שקלים לא מוצדקים. להלן הציטוט מהתפריט: ארוחת בוקר זוגית:"2 מנות ביצים...ושני משקאות לבחירה .."

עוד פרטים
הוספת תגובה