נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
קינוחים מעולים
4.3
16/09/14

לחובבי השוקולד כמונני, וכמו בני משפחתי. לאחר ארוחה דשנה, טעימה ואפילו די בריאה. אין כמו לקנח בקינוח עתיר שוקולד! קינחנו את הארוחה בחיוך. יחס המלצרית עינייני והשירות מהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מומלץ לנסות
5.0
13/09/14

המסעדה נמצאת בהרצליה פיתוח, רח' המשכית 33. סה"כ התפריט לא מאוד גדול, אבל המנות איכותיות, מוגשות יחסית מהר והשירות טוב. לקחנו מנה ראשונה אחת, לחם הבית, 2 מנות עיקריות, 2 קינוחים,... שתייה קלה וכוס יין. הכל ביחד יצא 400 ש"ח. יחסית לכמות המנות שהזמנו, זה לא יקר בכלל. במיוחד נהנינו מהקינוחים- מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
חבל מאוד שאין עסקיות, אבל אוכל מעולה!
4.5
08/09/14

היינו באזור ונזכרנו שלא היינו הרבה זמן במסעדה. ציפינו לעסקיות ובאופן מפתיע אין להם. יש להם תפריט צהריים, שלא נראה לי זול יותר (אולי אני טועה אבל המחירים לא זולים). הראשונות מעל 30 (חוץ... מהאנטיפסטי) והעיקריות במחירים רגילים. בכל אופן, לראשונה לקחנו אנטיפסטי ולחם. היה פשוט מצויין! צריך להוסיף עוד קצת גבינה כי הייתה חתיכה פיצית ממש, אבל היה מעולה. כך גם הלחם. לעיקריות לקחנו את המוסקה הצמחונית שהיה פשוט משגעת. מנה ענקית טעימה ומיוחדת. שווה לחזור רק בשבילה. והבעל לקח את השניצל שלא צריך להוסיף על כמה הוא מושלם. לקינוח לקחנו את הפאי בננות עם גלידה וניל. מצויין. מחיר 170 שקלים עם שתייה אחת. לא יקר, אבל הגיוני שיהיה עסקיות במקום כזה. לא נראה שזה מפריע כי המסעדה הייתה מפוצצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 2 ביקורות
אכזבה
2.8
23/08/14

אנחנו לקוחות קבועים שנים רבות במסעדת סבסטיאן אך היום התאכזבנו מאוד.. היינו שולחן של חמישה ועגלה הושיבו אותנו במקם מאוד נוח והיה בסדר גמור עד שהגיע המלצר וניסה לשכנע אותנו לעבור למקום... אחר גם אחרי שאמרנו שאין צורך ונוח לנו ניסה שוב ושוב.. לאחר מכן קיבלנו את האוכל( שניצל עוף כמובן) 5 מנות והופתענו לגלות שהשניצל דק ברמות שאין לתאר.. הרגשנו שאנחנו אוכלים קרקר ולא שבענו מהארוחה. השניצל נראה ענק אבל בפועל אין בו כמעט עוף משהו שקרה בחודשים האחרונים לא ברור למה אבל זה נטו זלזלו בלקוחות! ביקשנו להחליף שניצל אחד להמבורגר והסברנו בדיוק את הסיבה וכשהגיע האחראי משמרת החוצפן מה שהיה לו להגיד זה אוקיי הבנתי.. בושה לסבסטיאן שהיא מעסיקה צוות כזה זה דבר שלא היה קיים! תמיד אחראי משמרת היו מטפלים בכל מצב בצורה מקסימה ובאדיבות רבה מה שלא קרב הפעם המלצר היה חסר סבלנות עוד לפני שביצענו את ההזמנה היה ממש ממש לא נעים! חשוב לציין שאנחנו משפחה מעסקי המסעדנות וכל מה שקרה לנו היום באמת גרם לאי נעימות ואנחנו לא נחזור יותר.. גרמתם לנו להרגיש אשמים שהערנו לכם על שינוי כה מהותי באוכל ובשירות תתביישו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peleg Dan - תמונה
Peleg Dan 8 ביקורות
ביקור קצר וחלומי באירופה
5.0
15/08/14

היום אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת של יום שישי בסבסטיאן. הגענו דקות לפני שהמטבח הופך למטבח צהריים. חווינו חוויה אירופית מושלמת, כמו לנסוע לחו"ל לנסיעה קצרצרה. החל מעיצוב המקום, עבור באווירה... המיוחדת, במלצרים הלבושים בקפידה במדים המורכבים של המקום, השירות המוקפד, המנות המעוצבות והטעימות עד מאד שהוגשו ברוחב לב נדיר בארצנו. בהחלט - מומלץ !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
galit_fa - תמונה
galit_fa 3 ביקורות
שירות נהדר!
3.8
23/07/14

הייתי עם בן זוגי במסעדה אתמול בערב, השירות היה מעולה, ענו לכל בקשותינו. האוכל היה טוב מאוד וטעים. כאשר התגלתה בעיה באוכל (באופן חריג כי בן זוגי מכיר את המסעדה ומעולם לא נתקל בתופעה),... המלצרית התנצלה וקראה למנהל משמרת שלא חייב אותנו על המנה ואף הציע פיצוי קינוח. מעבר לכך, המקום יפה ובאווירה מאוד נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל מצוין אבל יקר
3.5
02/06/14

קודם כל לתשבוחות- אוכל מצוין, מוקפד שתמיד מגיע טעים במשלוח. שניצל ענקי ומעולה. יחד עם זאת, עם הזמן העלו את המחירים מאד וגם בעסקית, זה כבר יוצא מאד יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili 3 ביקורות
פשוט טעים!
4.0
28/11/13

מלבד זאת שהשירות אדיב ואישי, המסעדה משרה אווירה נעימה, ובכלל כל ההרגשה יוקרתית מאוד, האוכל פשוט מצוין! המבחר עשיר מאוד- פסטות סלטים בשרים, ואין איפה ליפול. באמת מסעדה מעולה. ממליצה בחום... על השניצל עגל- מעדן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shir - תמונה
shir מבקר מתחיל
אחד המקומות
4.3
16/08/13

שירות מצוין, אוכל מעולה אווירה מצוינת. השניצל האגדי בשילוב הפירה המנצח.. גורם לחזור פעם אחר פעם! אחת המסעדות שתמיד באות בטוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
כשהחוויה חשובה יותר מהמחיר
3.8
09/08/13

למרות שהזמנו מקום ולא היה לחץ מיוחד נאלצנו להמתין בלובי. השירות אדיש אך יעיל האוכל מעולה ומוקפד

עוד פרטים
הוספת תגובה