נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

moryon - תמונה
moryon מבקר מתחיל
בקיצור לא נחזור לשם לחגיגות, אולי לסתם לשבת להמבורגר או שניצל
2.8
10/12/17

הגענו לחגוג לבעלי מסביבת יום הולדת, הזמנו קוקטלים ומנות ראשונותץ הגיעו 2 קוקטלים והמנות הראשונות, אמרנו להם חסרים עוד קוקטלים אנחנו רוצים עשות לחיים. לאחר זמן הגיעו עוד קוקטלים. המנות... הראשונות היו בסדר, לא יותר מזה המנות העיקריות שלקחנו לא ניו "משהו" ולא לקחנו שניצלים והמהורגרים (למרות שבדיעבד כנראה היינו צריכים להזמין אותם) מנות אחרונות היו טובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rickey - תמונה
Rickey מבקר מתחיל
אוכל משובח, אווירה נעימה ומחירים נוחים. מאד מומלץ, בטוח נשוב....
4.8
28/10/17

האוכל מעולה....הזמנו את השניצל המפורסם שהיה מצוין אולם הכוכב היה הקבב השמיימי. האווירה נעימה, המקום משדר מקצוענות ואיכות. מחמאות לשף ! מאד מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roi - תמונה
Roi מבקר מתחיל
אוכל טוב,שירות פחות
3.3
21/08/17

נפלנו על מלצרית לא מקצועית שהעמידה את מקצועיות המקום תלויה ועומדת, האוכל טרי וטעים אז זה קצת מכפר על העוול, המלצרית שכחה להביא לנו שתייה ולא התייחסה אלינו כראוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 5 ביקורות
שירות לקוחות חצוף ומזלזל
1.0
12/07/17

הזמנתי המבורגר וסלט בטייק אווי, אמרו לנו שזה יקח רבע שעה ובסופו של דבר חיכינו קרוב ל 40 דקות, כשהגעתי למשרד גיליתי שהסלט הגיע ללא שום רוטב. התקשרתי למסעדה לברר מדוע לא הגיע רוטב, ונאמר... לי שהסלט מגיע כבר עם רוטב לימון ושמן זית (לא היה שום רוטב בסלט), העבירו אותי לעובד אחר שהציע ברוב חוצפתו שאבוא למסעדה לקחת את הרוטב (35 מעלות בחוץ ורבע שעה הליכה) לאחר שאמרתי לו שמדבור בדרישה חצופה ולא סבירה נאמר לי על ידו שזה מה שאפשר לעשות כרגע. שירות ישראלי במיטבו - חצוף ומזלזל, לא הוצע שום פיצוי, לא ביטול חלקי אפילו של עלות הסלט במנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 2 ביקורות
היום היה מאכזב
1.3
18/06/17

היום בצהריים הזמנתי את מנת היום: נקניקיות עם כרוב מבושל בבירה. התלהבתי בעיקר שהיה רשום: כרוב בבירה. המנה הגיע בלי הכרוב, ביקשתי מספר פעמים להשלים את החלק החסר, בכל פעם נאמר לי: "כמה... דקות". לאחר שכבר ביקשנו חשבון, הכרוב הגיע. לא קיבלנו שום פיצוי. מאכזב אני אוכלת בסבסטיאן כל שבוע באופן קבוע, היום היה מאוד מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 3 ביקורות
מסעדה יוקרתית עם אוכל טוב, השירות קצת פחות.
3.3
19/03/17

אכלנו במסעדה כל המשפחה בשישי בערב, האוכל היה מעולה אבל הייתה לי חתיכת פלסטיק באוכל, האחמ"ש הגיע לבדוק מה קורה והציע מנה נוספת. השירות היה קצת איטי והמלצרית כמעט ולא נתנה תשומת לב לשולחן... שלנו, חיכינו המון זמן לאוכל. מעבר לכך, תפריט מגוון וכנל גם הקינוחים, מסעדה יוקרתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
מסעדה שידעה ימים יפים יותר
3.0
14/03/17

ההרגשה הכללית שיצאתי היא שמסעדת סבסטיאן ראתה ימים יפים יותר. החל מהשירותים שנראו מעט מפורקים, העיצוב הכללי שצריך ריענון ועד התפריט - נראה כי יש צורך במקצה שיפורים. האוכל היה סביר למדיי,... אז זכרתי את המסעדה כמצויינת כשאכלתי בה בשנים עברו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 5 ביקורות
סדרי העדיפות של המסעדה השתנו: מהירות במקום איכות. התוצאה - מקדונלדס בצלחת. רק הרבה יותר יקר
2.5
11/02/17

מפעם לפעם, אנחנו באים לאכול את מנת שניצל העגל המפורסמת בתוספת צ'יפס. כך היה בפעם הקודמת, וכך היה גם היום. בפעם הקודמת טעמו של הצ'יפס היה כטעם של צ'יפס שחומם (צ'יפס שטוגן מוקדם יותר... ונשמר בחימום עד ההגשה). בקשנו שיחליפו. הפעם ביקשנו לוודא מראש שצ'יפס אינו מחומם. לצערי, גם הפעם טעמו של הצ'יפס היה כשל צ'יפס מחומם. ההשערה שלנו התחזקה לאור העובדה שהמנות הגיעו 10 דקות לאחר תום ההזמנה. הבן שלנו שאל אותי, ומה עם השניצל? כשטעם אותו אמר "יש לי הרגשה של Fast Food. מגיע במהירות, מחומם. לא כמו שניצל שיצא עכשיו מהמחבת". את הצ'יפס ביקשנו להחליף. על השניצל התפשרנו. פעם זו הייתה ה מנה, ב- ה' הידיעה. עכשיו נראה, שיש דגש על מהירות והוא מאפיל על איכות האוכל. האדיבות של המלצרית, אגב, לא השתנתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 15 ביקורות
כיף גדול
4.5
31/01/17

מקום שתמיד נעים לחזור אליו, הזמנו סלט טונה עם אטריות ווקאמה שהי טעים ומרענן, סלט קיסר פשוט וטוב. לעיקריות בחרנו מנת סלמון שהיתה טובה והמבורגר שהוגש עסיסי ובמידת צלייה מדויקת. מילה לשף... - פעם קודמת באנו ובספיישלים היה מרק ארטישוק מושלם. בבקשה להכניס לתפריט הקבוע. זה לא קל לשמור על רמה לאורך שנים, בסבסטיאן מצליחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 12 ביקורות
מאכזב לצערי אין לי את החשבונית שולם בכרטיס אשראי
3.0
15/01/17

מידי פעם אני ובנותי מזמינים מקום ואוכלים במסעדה. עד פעם אחרונה לא היה לנו טענות האוכל טוב ושרות בסדר בשבת מרגע שישבנו ליד השולחן גילינו שהמסעדה מלאה בברכשים ביקשנו להחליף מקום גם זה לא... עזר במקום לאכול היינו עסוקים בגירוש ברכשים כמובן שילמנו מחיר מלה ולא נהנו. המחיר לסועד כולל טיפ 170 שקלים שזה המחיר ממוצע במסעדה ברמה זו בקיצור היה די מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה