נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
ביסטרו צרפתי בלב אזור התעשייה של הרצליה פיתוח
3.8
29/12/18

הגענו שלוש חברות לשבת לארוחת שישי בצהריים. המסעדה הייתה עמוסה, אבל שמנו לב שכמות המלצרים שעבדה פיצתה על כלל האורחים שישבו. הזמנו את לחם הבית, המטבלים החריפים שהשתלבו נהדר ביחד, שניצל... העוף עם הפירה שהיה נהדר שניתן לחלוקה, אחת מהחברות הזמינה את ההמבורגר בתוספת צ'יפס שטרפה אותו ברגע ולקינוח את עוגת הגבינה שהייתה מתוקה לטעמי, אבל סיימנו אותה ללא הרף. הזמנתי גם את הסנגרייה החמה שהייתה נהדרת ובדיוק במקום. השירות היה מצוין, המנות יצאו יחסית מהר למרות העומס, ואמנם היה יחסית רועש ברקע מכל הומה האדם, אך הצלחנו לדבר. יצאנו שבעות עם חיוך על הפנים וכנראה שנחזור לכאן. (יש לציין שמעט יקר אבל כיאה למסעדה צרפתית, המחירים בהתאם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 15 ביקורות
אוכל טעים ואווירה נעימה
3.8
16/12/18

אכלנו בסבסטיאן פעם שניה ביום שישי האחרון בצהריים, 14.12.18. בסך הכל החוויה טובה, האוכל מוכר טעים ואווירה נעימה. יש הרבה סועדים מעניינים. השניצל עגל שלהם לא נופל מהשניצל של פיגלמולר... בוינה. מנה אחרונה לקחנו נמסיס שוקולד - היה טעים אבל קטן. יצאנו ב-390 שקל ל-4 מנות עיקריות, 2 קפה וקינוח אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
אווירת שוק רועשת וצפופה עם אוכל טעים מאוד
3.8
22/10/18

היינו שלושה בשבת בצהריים ומרגישים קצת שוק עם תור מחכים בחוץ ששולחן יתנה תופעה לא מכובדת ולא מכבדת אבל זה גורלה של מסעדה עם אוכל טעים ומצליחה. כרגיל הברוסקטה שרימפס כמנה ראשונה מעולה וגם... הריזוטו פירות ים טעים מאוד הדג שאישתי לקחה והפסטה עם הסלמון שבננו הזמינו ערבו לחיכם עד מאוד. היה לנו מלצר יעיל והיתה תקלה בהזמנת אחת המנות שטופלה על ידו במהירות וביעילות כמצופה . שמו לדעתי אוהד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי 2 ביקורות
מביש - אוכל נורא ושרות לא טוב
1.0
29/08/18

היינו 10 אנשים כולל אורחים מחו"ל. היה פשוט נורא. גספצ'ו מוסר ים היה מלוח מאד-מלח גס בכמויות, סלט קיסר היה סתם חסה לא פריכה וממורטטת ברוטב לא ברור. כשהמנות הוחזרו , אחראית המשמרת דאגה גם... לציין "לי זה נראה בסדר גמור". קלמרי צרוב היה קר ולא פריך, סלט אנדיב היה בעיקר חומץ, המנות העיקריות היו גם נוראיות. עזבנו ללא קינוח כי כבר הבנו שזה לא זה. יש לציין שגם השירות לא היה משהו, חיכינו המון עד שבכלל ניגשו אלינו, המלצרית היתה טרוטת עינים מעייפות ואחראית המשמרת חשבה שאנחנו סתם מתלוננים. לצערנו אנחנו המלצנו על המסעדה הזו כך שגם קצת התביישנו - לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
טובה - אבל כנראה לא נחזור בגלל מבחר מצומצם.
3.5
19/05/18

מנות טעימות, אבל מבחר מצומצם. אשתי (שלא התייעצתי אתה לגבי בחירת המסעדה...) לא מצאה מנה עיקרית לרוחה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 4 ביקורות
שווה
5.0
17/04/18

אוכל טוב במקום טוב. אוירה נעימה עיצוב נעים השירות מעולה ! בקיצור - ארוחת צוהריים זוגית עם אישתי ויצאנו מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה שמש - תמונה
נועה שמש מבקר מתחיל
היה כייף. חוץ מללכת לשירותים
4.3
27/03/18

הייתי אתמול שוב בסבסיטאן, פשוט טעים וכייף כל פעם מחדש. רק לא ברור לי איך מסעדה כזו שווה מאפשרת לעצמה להזניח את איזור השירותים. צחנה נוראית, ולא של משהו רגעי, אלא משהו של שנים. בחייכם... חברים תעשו משהו עם החור השחור הבעייתי הזה שלכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan 2 ביקורות
אכזבה ,וחבל ,כי זה היה אחד המקומות היותר טובים מבחינת רמת המזון
2.5
25/02/18

היו זמנים.. ריזוטו מאכזב ביותר-לצערי די דלוח..ואכלתי שם פעמים רבות ריזוטו מושלם. השניצל המהולל בגודל דונם הפך למילימטר בשר וארבעה מילמטר ציפוי.79 שקל זה לא שווה. בקיצור-חבל ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli 3 ביקורות
מטבח בינוני, חוסר ניהול ואיכפתיות מהסועד.
2.5
27/01/18

לפני מס' חוד' היינו ביום שישי בערב עם חברים במסעדה ואישתי הזמינה רביולי פטריות פורצ'יני למנה עיקרית. כאשר קיבלה את המנה וטעמה אותה היא היתה קרה כקרח. קראנו למלצר שהתנצל לקח אותה חזרה... למטבח והבטיח שמייד יכינו מנה חדשה. מיותר לציין שאנו קיבלנו את המנות שלנו וסיימנו אותן ואישתי עדיין המתינה. קראנו למלצר והודענו לו שיבטל את ההזמנה. מנהל המשמרת התנצל והציע כפיצוי קינוח ע"ח הבית. כעסנו ויצאנו עם טעם מר וחוויה מאכזבת. ביום שישי האחרון החלטנו לנסות שוב והגענו לסעוד ביום שישי בערב. השירות היה סביר (ביקשנו 4 פעמים כוס עם קרח ורק בפעם החמישית קיבלנו). הזמנו מנות עיקריות ואישתי הזמינה קבב שוק טלה עם יוגורט / טחינה. המנות הגיעו וכשאישתי טעמה את הקבב (נחשו מה?), הוא היה קר כקרח. קראנו למלצרית שלקחה את המנה חזרה למטבח, חזרה ואמרה שמכינים מנה חדשה. חיכינו ולאחר כ15 דקות הונחה על השולחן צלחת עם קבב שוק טלה עם יוגורט / טחינה חדש לכאורה. למרבה הפלא (או שלא) זו היתה אותה מנה בדיוק (הקבב הנגוס נשאר על הצלחת באותה תנוחה) והמנה היתה שוב קרה. ביקשנו לקרוא למנהל המשמרת שהגיע, התנצל והציע מנה אחרת במקום. אנו בינתיים סיימנו לאכול וויתרנו על "התענוג" שבהמתנה למנה חדשה ונהרסה לו שוב כל חוויית הבילוי. הזמנו חשבון ועזבנו את המקום. לא נעשה אפילו נסיון מצד מנהל המשמרת לפצות אותנו. מצער שכך חולפת לה תהילת עולם. הניהול אינו ניהול, והמטבח בינוני ומטה עם מחירים של גורמה. אנחנו למסעדה הזאת בטוח לא נחזור יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מנות גדולות
3.8
16/01/18

הגענו עשרה אנשים למפג שחברים, הזמנו מגוון מנות וכולן היו גדולות וטעימות: המבורגר, מרק, סלטים, חזה עוף, שניצל ועוד. השירות היה אדיב ומהיר, אווירה נעימה. המחירים קצת יקרים לתמורה אבל היה... לנו כיף

עוד פרטים
הוספת תגובה