נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/01/06

בערב הסילבסטר בנינו על השניצל המפורסם. לכבוד ערב הסילבסטר צימצמו תפריט. שאלנו על השניצל והודיעו לנו שלא ניתן להזמינו, לכן התענגנו על דניס בגריל שהיה מצוין!!!! אך ראו זה פלא, שניצלים... יצאו מהמטבח ולא ללשולחננו.יש לציין כי הקוקטלים היו מעולים והעלו על ראש שמחתינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 4 ביקורות
3.0
04/11/05

הצ'יפס המצויין כי "עשוי מירקות שורש" התגלה עד מהרה כצ'יפס שנראה כמו גירסה משלהם לתפוצ'יפס. עשו לנו טובה, תחסכו מאיתנו את עוגמת הנפש והפלצנות המיותרת. אנחנו לא עד כדי כך טיפשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
elana - תמונה
elana 9 ביקורות
2.0
03/11/05

אתמול בערב ישבנו 12 בנות. אני הזמנתי סלט יווני וביקשתי כי לא יתבלו עם שמן זית ויורידו את הבצל. כשהגיע הסלט הוא היה משופע בשמן זית. הזכרתי למלצרית שהיתה אנטיפטית מתחילת הערב שביקשתי בלי... בצל ובלי שמן זית, והם אמרו שיחליפו את המנה. כעבור חצי שעה כשמידי פעם אני שואלת מה עם הסלט וכל יתר הבנות. לקראת סוף הארוחה הגיע הסלט עם שפע של בצל!!!! כמובן שהחזרתי את הסלט, הגיע האחראי ואמר שיביאו לי את המנה על חשבון הבית, כל הבנות כבר סיימו לאכול ואני לא רציתי לאכול בצורה כזאת.כמובן שאחראי המשמרת אמר שיפצו אותי, נראה לי מוזר - על מה שבאתי לאכול במסעדה ולא אכלתי?? אני יצאתי מהמסעדה לפני המנה האחרונה והפיצוי היה ליתר הבנות אי תשלום של מנה אחרונה אחת. אני לא רק שלא פיצו אותי אלה לראשונה בחיי יצאתי ממסעדה אחרי שעתים בלי לאכול!!!!!!!! אני אוכלת בסבסטיאן מידי פעם ותמיד יש בעיות בשרות - לתשומת לבכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/10/05

היום אכלנו לראשונה בסבסטיאן. בגלל אי אלו ביקורות, באנו עם ציפיות בינוניות. נהננו מכל ביס ומכל רגע. אוכל מצוין, שרות מקצועי, עיצוב נהדר, מוסיקה טובה. ארוע מעולה לנעול את תקופת החגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/09/05

שלום להנהלת סבסטיאן, אני לקוח ותיק אצלכם, בד"כ מרוצה מאד מהאוכל והשירות. אך עליי להרתיע שישנה ירידה מתמדת גם באוכל וגם בשירות. למען האמת בפעם הלפני אחרונה כבר שקלתי להוריד אתכם מהמסעדות... הקבועות שלי. לבסוף החלטתי לתת צ'אנס נוסף. ביום חמישי לפני כשבוע, הגיעו אורחים מחו"ל, ואני ומשפחתי סעדנו כ-9 אנשים במסעדה. לצערי שמנו לב בצורה גורפת שפשוט רמת האוכל איננה כפי שהייתה לפניי כחצי שנה אליכם הגענו בדיוק אותה קבוצת אנשים. חוץ מהשניצל המצויין, התאכזבנו מהמנות העיקריות שהוגשו. המנות הראשונות הוגשו בצורה מבולבלת (2 טעויות) והיו די בינוניות, וכל הזמן ניסו לדחוף לנו יינות יקרים. השירות כמו תמיד היה בסדר בסה"כ, אם כי נראה שיש לחץ על המלצרים, וזה עובר אלינו הלקוחות. אינני יודע להצביע על הנקודה מה בדיוק קרה, אני רק יודע שפחות נהנו מהפעמים הקודמות. אני כותב זאת כביקורת בונה, ומקווה שתקבלו אותה בברכה. ישנן מסעדות אליהן אני חוזר באופן קבוע, שמצליחות לשמור על הרמה הגבוהה והמצויינת שלהן. לצערי אצלכם נתקלתי בירידה, אני יכול לומר לכם שנתקלתי בתופעות דומות עם מסעדות אחרות, אליהן אני כבר באמת לא חוזר יותר. מקווה שתשפרו בהמשך ותחזרו למה שהיה בעבר. בברכה, אלון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
28/08/05

הערה חשובה עבור ציבור שלם של אורחיכם, קרי, נכים בכסאות גלגלים: המסעדה שטוחה, נגישה ועם חנייה נוחה ומסומנת הייטב. היה נפלא אם הייתם מוסיפים גם תא שירותים נגיש לכסא גלגלים - העדרו פגם... בהנאתנו מן המסעדה אליה הגענו באוגוסט לאירוע משפחתי בהרכב גדול למדי. המידע הועבר לעמותת "נגישות ישראל" ולנציבות שיוויון לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
10/06/05

הזמנתי סטייק - לא הסכימו לקבל הזמנה להחליף את תוספת תפוחי אדמה בסלט או בירקות מכל סוג אבל היו מוכנים להגיש תפוחי אדמה בנפרד ושלא נאכל אם נקנה בנוסף סלט במחיר מלא לא ניתן לדבר עם... האחראי, הוא הגיע עד שולחננו, עמד מולי - אבל הסכים לדבר רק עם המלצרית והנחה אותה לאמר לנו את דבריו. אי אפשר לדבר איתו גם כשקמנו ללכת. אומרים שיש שם אוכל טוב, אם אתם מוותרים על שרות - תהנו. אנחנו לא נכנסים למקום שלא רוצה לדבר איתנו אלא רק לגבות את החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/05/05

האנטרקוט - רוטב טוב בשר בינוני ומטה אפריטיף אפל שמפיין טוב מאד. חבל שמגיע אחרי השתייה שהוזמנה לארוחה קינוח משולש שוקולד מאכזב (מזכיר בטעמו ופל מצופה מהשקם)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור 3 ביקורות
1.0
02/04/05

האמת היא שאני מעדיף לכתוב ביקורת טובה, אבל הביקור במסעדה הזאת ממש ולא מאפשר את זה. אוכל חלש ביותר, אנטיפסטי בינוני ומטה, סטייק שעולה כמו פרה שלמה וממש לא טעים. השירות היה גרוע ביותר,... חיכינו שעות לכל מנה, כולל לקינוחים ולחשבון. אם זה לא מספיק, אז במקום להוריד לנו מהמחיר קינוח שהובטח לנו בגלל יום הולדת של אחי, חייבו אותנו כפול על מה שלא הזמנו. בקיצור, אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/04/05

תשמעו....אין ספק שסבסטיאן הוא אחד המקומות שבאמת נהניתי לשהות בו. הזמנו מקום מראש והתפתנו לשבת על הבר... לבסוף הושיבה אותנו מארחת חייכנית וחביבה על הספות הכל כך נוחות..המתנו לעוד זוג... שהצטרף מאוחר יותר. לא עברו כמה דקות וניגשה אלינו מצרית יפה עם חיוך כובש ושאלה אם אפשר להציע לנו לשתות בזמן שאנחנו ממתינים...כיף שמבחינים בך במקום העצום הזה. כשהגיעו האורחים החסרים הסבירה לנו המלצרית על הצעות הערב (פילה עגל חלב - וואו ! , קוט דה בפ - שיגעון ! ). לקחנו למנות ראשונות חציל קלוי,קלמרי ממולא, סלט ברווז ורביולי בטטה. לעיקריות את הפילה עגל כמובן , וחלקתי עם בעלי את המנה הזוגית של הקוט דה בפ. לקינוח - פס שוקולד והמרנג. לגמנו יין אדום שמלצר היין עמוס הידע המליץ לנו.... בסוף שאלנו לשמה של המלצרית, היינו חייבים לדעת מי זאת הבחורה שהצליחה להצחיק אותנו ולהשאיר אותנו, ולו לשעתיים וחצי, בלי דאגות ומחשבות על הילדים שמחכים בבית עם הביביסיטר. אין ספק שהיא עשתה עבודה מקצועית יוצאת דופן....תזכרו את השם - לי. בהחלט אחזור לשם...מומלץ ממש בחום ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה