נגישות
נגישות

סבסטיאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על סבסטיאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
11/03/06

אוכל טוב שירו מומלץ מאד המלצרם נראים קצת משועמים אבל הכל היה נחמד חוץ מזה במיוחד השניצל עגל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/03/06

מסעדה נהדרת, אוכל שאינו מאכזב, שרות חם ומפנק. אנו פוקדים אותה מס' פעמים בחודש ובכל פעם יוצאים מרוצים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/02/06

ביום חמישי האחרון ישבנו כ-10 אנשים, האוכל היה בסדר. חלק מהמנות היו ממש טעימות וחלק היו סתמיות. האוירה היתה טובה, השירות היה טוב, כמובן שנחזור שוב. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/06

לסבסטיאן נחזור תמיד בגלל השירות המעולה, האוכל האמיתי והמקום המדהים. אגב, בר הכי מקצועי שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/02/06

אנחנו תמיד חוזרים לכאן, אין כמו האווירה, האוכל, השניצל האחד ומיוחד והמקצועניות של המלצרים ומלצר היין. המקום האמיתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/06

עשרת האורחים מלונדון אשר הבאנו לארוחת ערב לא הפסיקו לשבח את האיכות והשירות. אכן מקום שאורחים מחו"ל מרגישים בבית. גם אנחנו קופצים הרבה ולא מפסיקים להתפעם מהמקום השירות המקצועני והאוכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילה - תמונה
אילה 5 ביקורות
3.3
12/02/06

היום הייתי בפעם השלישית בסבסטיאן. כמו תמיד, ואפילו יותר, האוכל היה משובח, אבל השירות "על הפנים". שום דבר לא הונח על השולחן, אלא הוטח בו, או נזרק עליו. שירתו אותנו בערך 4 מלצרים שונים,... ששכחו בקשות קטנות. בקיצור - לא היה נעים, והמשמרת של שעה 3 היתה לא מוצלחת במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
3.7
18/01/06

בד"כ אני סועדת בסבסטיאן בעסקיות הצהריים, מכירה ומוקירה את התפריט האיכותי והמושקע.אמש סעדתי שם בערב והתאכזבתי קלות.אקדים ואומר כי המנות שהזמנו היו מצויינות, עשויות כהלכה, וטעמו... לחיכנו.יחד עם זאת, כמה הערות:ראשית, ממסעדה שמגדירה את עצמה "ידידותית לילדים" הייתי מצפה להתגמש ולהציע מנה או שתיים שאינן כה מורכבות ומתובלות כך שיערבו לחיכם של ילדים. נחמד שיש מנת שניצל, אבל לא די בה, ואם כבר, הציעו חצי מנה לילדים.שנית, מאכזב לקבל 6 חצאי פרוסות לחם, טעים וטרי ככל שיהיה, כאשר משלמים על מנת "לחם הבית" 12 ש"ח.שלישית, מתי תפנימו שאנחנו, הלא מעשנים, לא מוכנים שיתיחסו אלינו כלאל סועדים נחותים שאפשר (ואף רצוי) להושיב במעבר?ומילה קטנה על השירות, נחמד ככל שיהיה: כאשר מתגלה טעות בחשבון לרעת הסועד, מן הראוי להתנצל, ולא לגרום לסועד להרגיש "קמצן" כי הסב את תשומת לב המלצר/מנהל המשמרת לכך שמנת היום שמחירה על הלוח 86 ש"ח מתומחרת בחשבון ב-96 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dguy - תמונה
dguy מבקר מתחיל
1.7
15/01/06

במילה אחת - נפילה. ולא, אין הכוונה לאוכל, כי הוא היה די טעים. אבל השירות...השירות... כבליינית אדוקה במסעדות מחובתי לציין - הפעם הראשונה שנתקלתי בשירות או יותר נכון, בחוסר שירות שכזה. ... למען האמת, התחילו איתנו די רע כבר כשהגענו. 6 בנות שהזמינו מקום לשעה 16:00 בצהריי ששי, נתבקשו להמתין מספר דקות עד שהשולחן המוזמן לנו יתפנה עקב בעיה בחשבון של אלו שסיימו. כמה דקות? אין בכלל בעיה להמתין. לאחר 20 דקות של המתנה עדיין נענינו ב"יש בעיה בחשבון...בלה בלה בלה..." זה כבר התחיל מעט לעצבן. עדיין חיכינו. ב-16:35 נגשה מישהי אחרת (לא המארחת) להגיד אם לא איכפת לנו לשבת בשולחן אחר. וודאי שלא איכפת! העיקר לשבת! אך...ב-18:00 יצטרכו לפנות אותנו משם כי השולחן החדש שלנו מוזמן למישהו אחר... הודענו שזו תהיה חוצפה לבקש מאיתנו לקום, והתיישבנו במקומותינו המיוחלים. אני לא אלאה את הקוראים במסכת המייאשת שעברנו עד שקיבלנו שתיה בלי קרח שביקשנו, עד שהגיע רוטב לסלט וכו' וכו' וכו', שלא נדבר על חוסר הנחמדות של מלצרית מסוימת, אך השיא היה עוד לפנינו. חצי שעה מסיום הארוחה ואנחנו ממתינות להתייחסות...שמישהו יואיל בטובו להציע קינוחים. כיוון שמציע שכזה לא נמצא ביקשנו בעצמנו תפריט אך אבוי...השעה היתה 17:50 ויחד עם התפריטים הגיע בקשה "אם לא איכפת לכן לקום לשולחן אחר..." אז זהו! שכן איכפת לנו! זו כבר היתה חוצפה לאור התפקוד הלקוי לאורך כל השהייה. החזרנו את התפריטים וביקשנו חשבון כי אין ברצוננו להישאר דקה נוספת במקום שכזה. בתמורה קיבלנו את החשבון תוך שנייה (חבל שאת השאר הדברים לא עושים בכזו יעילות...) בזריקה על השולחן. רפרוף מהיר גילה שגם חוייבנו בכמה אקסטרות שתייה שלא קיבלנו עקב הבקשות הנשנות לקבל שתייה שלא הגיעה. עד כאן!!! ביקשנו לקרוא למנהל המשמרת. הוא כמובן שמע את כל הסיפור וביקש שנישאר. אמרנו שאנחנו לא מעוניינות רק שיידע את מה שקרה. הוא הלך. הוא חזר. תיקן את החשבון. הלך שוב. חזר שוב. אמר שחבל שהוא לא שמע על הדברים און ליין. ואז... השיא הגיע! מילותיו היו "ידעתי שיש עיכוב עם שולחן מסוים אבל לא חשבתי שזה היה כל כך הרבה זמן...ואז רציתי לשלוח לכם משהו על חשבוננו אבל שכחתי..." מה?????!!!!!!!! מנהל משמרת יקר - שירות לא שוכחים. על שירות קמות מסעדות ויותר מכך, על שירות נופלות. לא על אוכל טוב או טוב קצת פחות. ברשותך נכון לנקודה זו היו מגוון פתרונות אפשריים לסיטואציה שנוצרה. קינוח מהיר יכול היה להישלח לשולחן, זיכוי מסוים יכול היה להינתן בחשבון, שובר לארוחה נוספת...ועוד מגוון פתרונות יצירתיים שבאמת אמורים להיות באמתחתך כששולחן של 6 סועדים מסיים ארוחה וכל כך לא מרוצה! אין לנו אלא להבין שיחס המלצרים לא היה לא בסדר, זה הכל מתחיל מלמעלה, ואם זה הניהול, איך אנחנו בכלל באות בטענות.... חבל, כי באמת התכוונו לבוא שוב. חבל, כי עכשיו אין סיכוי כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
03/01/06

ברצוני לשבח מס' דברים בראש ובראשונה את שרותה האדיב והמקצועי של המלצרית ששרתה אותי ואת בן זוגי בערב הסילבסטר אם אני לא טועה שמה לימור. למרות כל הלחץ והעומס שהיה היא נתנה לנו שרות מהיר... ואדיב והוציאה את המנות בזמן והיתה סבלנית לשאלתינו. כמו כן ברצוני לשבח את הטבח על טיב הבישולים והזריזות שהמנות יצאו. לא סתם אתם זוכים להרבה המלצות המשיכו לתת שרות אדיב ואוכל טעים כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה