במילה אחת - נפילה. ולא, אין הכוונה לאוכל, כי הוא היה די טעים. אבל השירות...השירות... כבליינית אדוקה במסעדות מחובתי לציין - הפעם הראשונה שנתקלתי בשירות או יותר נכון, בחוסר שירות שכזה. ... למען האמת, התחילו איתנו די רע כבר כשהגענו. 6 בנות שהזמינו מקום לשעה 16:00 בצהריי ששי, נתבקשו להמתין מספר דקות עד שהשולחן המוזמן לנו יתפנה עקב בעיה בחשבון של אלו שסיימו. כמה דקות? אין בכלל בעיה להמתין. לאחר 20 דקות של המתנה עדיין נענינו ב"יש בעיה בחשבון...בלה בלה בלה..." זה כבר התחיל מעט לעצבן. עדיין חיכינו. ב-16:35 נגשה מישהי אחרת (לא המארחת) להגיד אם לא איכפת לנו לשבת בשולחן אחר. וודאי שלא איכפת! העיקר לשבת! אך...ב-18:00 יצטרכו לפנות אותנו משם כי השולחן החדש שלנו מוזמן למישהו אחר... הודענו שזו תהיה חוצפה לבקש מאיתנו לקום, והתיישבנו במקומותינו המיוחלים. אני לא אלאה את הקוראים במסכת המייאשת שעברנו עד שקיבלנו שתיה בלי קרח שביקשנו, עד שהגיע רוטב לסלט וכו' וכו' וכו', שלא נדבר על חוסר הנחמדות של מלצרית מסוימת, אך השיא היה עוד לפנינו. חצי שעה מסיום הארוחה ואנחנו ממתינות להתייחסות...שמישהו יואיל בטובו להציע קינוחים. כיוון שמציע שכזה לא נמצא ביקשנו בעצמנו תפריט אך אבוי...השעה היתה 17:50 ויחד עם התפריטים הגיע בקשה "אם לא איכפת לכן לקום לשולחן אחר..." אז זהו! שכן איכפת לנו! זו כבר היתה חוצפה לאור התפקוד הלקוי לאורך כל השהייה. החזרנו את התפריטים וביקשנו חשבון כי אין ברצוננו להישאר דקה נוספת במקום שכזה. בתמורה קיבלנו את החשבון תוך שנייה (חבל שאת השאר הדברים לא עושים בכזו יעילות...) בזריקה על השולחן. רפרוף מהיר גילה שגם חוייבנו בכמה אקסטרות שתייה שלא קיבלנו עקב הבקשות הנשנות לקבל שתייה שלא הגיעה. עד כאן!!! ביקשנו לקרוא למנהל המשמרת. הוא כמובן שמע את כל הסיפור וביקש שנישאר. אמרנו שאנחנו לא מעוניינות רק שיידע את מה שקרה. הוא הלך. הוא חזר. תיקן את החשבון. הלך שוב. חזר שוב. אמר שחבל שהוא לא שמע על הדברים און ליין. ואז... השיא הגיע! מילותיו היו "ידעתי שיש עיכוב עם שולחן מסוים אבל לא חשבתי שזה היה כל כך הרבה זמן...ואז רציתי לשלוח לכם משהו על חשבוננו אבל שכחתי..." מה?????!!!!!!!! מנהל משמרת יקר - שירות לא שוכחים. על שירות קמות מסעדות ויותר מכך, על שירות נופלות. לא על אוכל טוב או טוב קצת פחות. ברשותך נכון לנקודה זו היו מגוון פתרונות אפשריים לסיטואציה שנוצרה. קינוח מהיר יכול היה להישלח לשולחן, זיכוי מסוים יכול היה להינתן בחשבון, שובר לארוחה נוספת...ועוד מגוון פתרונות יצירתיים שבאמת אמורים להיות באמתחתך כששולחן של 6 סועדים מסיים ארוחה וכל כך לא מרוצה! אין לנו אלא להבין שיחס המלצרים לא היה לא בסדר, זה הכל מתחיל מלמעלה, ואם זה הניהול, איך אנחנו בכלל באות בטענות.... חבל, כי באמת התכוונו לבוא שוב. חבל, כי עכשיו אין סיכוי כזה.
ברצוני לשבח מס' דברים בראש ובראשונה את שרותה האדיב והמקצועי של המלצרית ששרתה אותי ואת בן זוגי בערב הסילבסטר אם אני לא טועה שמה לימור. למרות כל הלחץ והעומס שהיה היא נתנה לנו שרות מהיר... ואדיב והוציאה את המנות בזמן והיתה סבלנית לשאלתינו. כמו כן ברצוני לשבח את הטבח על טיב הבישולים והזריזות שהמנות יצאו. לא סתם אתם זוכים להרבה המלצות המשיכו לתת שרות אדיב ואוכל טעים כזה.
בערב הסילבסטר בנינו על השניצל המפורסם. לכבוד ערב הסילבסטר צימצמו תפריט. שאלנו על השניצל והודיעו לנו שלא ניתן להזמינו, לכן התענגנו על דניס בגריל שהיה מצוין!!!! אך ראו זה פלא, שניצלים... יצאו מהמטבח ולא ללשולחננו.יש לציין כי הקוקטלים היו מעולים והעלו על ראש שמחתינו.
הצ'יפס המצויין כי "עשוי מירקות שורש" התגלה עד מהרה כצ'יפס שנראה כמו גירסה משלהם לתפוצ'יפס. עשו לנו טובה, תחסכו מאיתנו את עוגמת הנפש והפלצנות המיותרת. אנחנו לא עד כדי כך טיפשים.
אתמול בערב ישבנו 12 בנות. אני הזמנתי סלט יווני וביקשתי כי לא יתבלו עם שמן זית ויורידו את הבצל. כשהגיע הסלט הוא היה משופע בשמן זית. הזכרתי למלצרית שהיתה אנטיפטית מתחילת הערב שביקשתי בלי... בצל ובלי שמן זית, והם אמרו שיחליפו את המנה. כעבור חצי שעה כשמידי פעם אני שואלת מה עם הסלט וכל יתר הבנות. לקראת סוף הארוחה הגיע הסלט עם שפע של בצל!!!! כמובן שהחזרתי את הסלט, הגיע האחראי ואמר שיביאו לי את המנה על חשבון הבית, כל הבנות כבר סיימו לאכול ואני לא רציתי לאכול בצורה כזאת.כמובן שאחראי המשמרת אמר שיפצו אותי, נראה לי מוזר - על מה שבאתי לאכול במסעדה ולא אכלתי?? אני יצאתי מהמסעדה לפני המנה האחרונה והפיצוי היה ליתר הבנות אי תשלום של מנה אחרונה אחת. אני לא רק שלא פיצו אותי אלה לראשונה בחיי יצאתי ממסעדה אחרי שעתים בלי לאכול!!!!!!!! אני אוכלת בסבסטיאן מידי פעם ותמיד יש בעיות בשרות - לתשומת לבכם!!
היום אכלנו לראשונה בסבסטיאן. בגלל אי אלו ביקורות, באנו עם ציפיות בינוניות. נהננו מכל ביס ומכל רגע. אוכל מצוין, שרות מקצועי, עיצוב נהדר, מוסיקה טובה. ארוע מעולה לנעול את תקופת החגים.
שלום להנהלת סבסטיאן, אני לקוח ותיק אצלכם, בד"כ מרוצה מאד מהאוכל והשירות. אך עליי להרתיע שישנה ירידה מתמדת גם באוכל וגם בשירות. למען האמת בפעם הלפני אחרונה כבר שקלתי להוריד אתכם מהמסעדות... הקבועות שלי. לבסוף החלטתי לתת צ'אנס נוסף. ביום חמישי לפני כשבוע, הגיעו אורחים מחו"ל, ואני ומשפחתי סעדנו כ-9 אנשים במסעדה. לצערי שמנו לב בצורה גורפת שפשוט רמת האוכל איננה כפי שהייתה לפניי כחצי שנה אליכם הגענו בדיוק אותה קבוצת אנשים. חוץ מהשניצל המצויין, התאכזבנו מהמנות העיקריות שהוגשו. המנות הראשונות הוגשו בצורה מבולבלת (2 טעויות) והיו די בינוניות, וכל הזמן ניסו לדחוף לנו יינות יקרים. השירות כמו תמיד היה בסדר בסה"כ, אם כי נראה שיש לחץ על המלצרים, וזה עובר אלינו הלקוחות. אינני יודע להצביע על הנקודה מה בדיוק קרה, אני רק יודע שפחות נהנו מהפעמים הקודמות. אני כותב זאת כביקורת בונה, ומקווה שתקבלו אותה בברכה. ישנן מסעדות אליהן אני חוזר באופן קבוע, שמצליחות לשמור על הרמה הגבוהה והמצויינת שלהן. לצערי אצלכם נתקלתי בירידה, אני יכול לומר לכם שנתקלתי בתופעות דומות עם מסעדות אחרות, אליהן אני כבר באמת לא חוזר יותר. מקווה שתשפרו בהמשך ותחזרו למה שהיה בעבר. בברכה, אלון
הערה חשובה עבור ציבור שלם של אורחיכם, קרי, נכים בכסאות גלגלים: המסעדה שטוחה, נגישה ועם חנייה נוחה ומסומנת הייטב. היה נפלא אם הייתם מוסיפים גם תא שירותים נגיש לכסא גלגלים - העדרו פגם... בהנאתנו מן המסעדה אליה הגענו באוגוסט לאירוע משפחתי בהרכב גדול למדי. המידע הועבר לעמותת "נגישות ישראל" ולנציבות שיוויון לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.