נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

סוניה - תמונה
סוניה 6 ביקורות
מאכזב
2.3
25/08/15

הגענו עם צפיות די גבוהות. הזמנו מנת ילדים (צ׳יפס מאוד שמנוני, מאוד), סלט בונאס איירס (סלט חסה עם נגיעות סלמון כמעט בלתי נראות) וקבלנו לחם הבית (יבש)עם מטבלים (סתמיים). לעיקריות הזמנתי... סטייק פילה (אמנם ביקשתי עשוי בגלל הריון אבל שלושת הנתחונים היו כל אחד בעובי אחר ובהתאם גם רמת הצלייה, הבשר לא היה רך ונימוח כפי שפילה אמור להיות, ומנת מריסקדה (לא אכילה כלל, וקבלנו עליה זיכוי). למרות הזיכוי על אחת המנות יצאנו עם חשבון מעל 300 ש״ח שממש לא מצדיק את האוכל הבינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מונטיפייטון - תמונה
מונטיפייטון 11 ביקורות
מצויין ועקבי!
4.8
17/02/15

ביקרתי בדוניה רוסה כ-30 פעם, על פני 10-11 שנים, בעצם מאז שהוקמה. באופן נדיר הרמה הגבוהה נשמרת כל פעם מחדש. תמיד טעים, מוקפד, נעים לשהות בה, שירות ממלצרים מביני עניין. מעולה ושרק ימשיך... כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zadoc - תמונה
zadoc מבקר מתחיל
סתמי ויקר
2.3
14/01/15

הגענו שלשה חברים הנוהגים לפקוד יחדיו מסעדות בצפון. שלשתינו יצאנו עם הרגשת אכזבה. מרק הבצל היה סתמי, כך גם הלחמניה והמטבלים שניתנו בצמצום רב ואולי טוב שכך הואיל שהיו לא מלהיבים.... הסטייקים מסוג אנטריקוט היו בסדר אך לא השאירו טעם שישכנע לבוא פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
setter.i - תמונה
setter.i מבקר מתחיל
בינוני, אפילו מאכזב
3.0
27/11/14

לא פעם ראשונה שלי במסעדה. בפעמים הקודמות החוויה הייתה הרבה יותר טובה מהפעם האחרונה. השירות פשוט לא טוב. לא באו לבדוק שהכל בסדר עד שכמעט סיימנו את האוכל (הרמה של השירות הרבה מתחת לרמת... בתי קפה בתל אביב, ואפילו לא מתקרבת לרמה של מסעדה בטווח מחירים דומה - מסעדה זה שירות בדיוק כמו שזה אוכל ומאוד כדאי שישפרו את השירות). האמפנדס בשר שהוזמן למנה הראשונה היה לא טוב בכלל - חתיכה אחת הייתה כמעט ללא בשר. יין הבית לא טעים. לא מדובר בכוס יוצאת דופן - היין עצמו פשוט מאוד לא טעים. לא מומלץ בכלל. זו כנראה הפעם האחרונה שאני אגיע למסעדה. הגעתי במיוחד מתל אביב אבל גם אם אהיה באזור כבר לא אחזור אחרי הביקור הזה. כדאי שיעשו בדק בית. לשם ההגינות - האנטריקוטים שהזמנו היו מאוד טעימים. הפירה בינוני ותפל. תפוחי האדמה טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 5 ביקורות
קצת מאוכזבים...
3.0
06/09/14

למה עיקרית הומלצנו על ספיישל של נתח 600 גרם אנטרקוט מובחר שמומלץ להזמין במידת עשיה מדיום וכך עשינו...בפועל הנתח הגיע צלוי ואף כמעט שרוף מבחוץ אך נא ויבש בפנים.ה2.5 פחמים שהיום בגריל לא... הועילו לצרוב קצת את הנתח. המטבלים של הלחם היו טפלים ובלי מעוף.האמפנדס בשר בסדר אך טיפה יבשות בפנים, הצ'ימיצ'ורי לא משהו (אני יליד ארגנטינה אז דווקא בזה אני קצת מבין....) מאחר וצלצנו רק באותו יום נאמר לנו שיש מקום רק במרפסת אך כשהגענו נאלצנו בכל זאת להמתין כ20 דקות. בצהריים במרפסת מאוד חם ולא ממולץ חבל ...היו לי ציפיות גבוהות יותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
פשוט נהדרת
4.0
17/08/14

ליום הנישואין הפתיע אותי בעלי בארוחת ערב בדוניה רוסה. כל האורחים במסעדה קיבלו לחם הבית ומטבלים על חשבון הבית, טעים וכייפי. בעלי הזמין סטייק שהיה טעים מאוד ואני הזמנתי מנת סלמון שהיתה... גדולה וטעימה. בהחלט נחזור כשנהיה שוב באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 13 ביקורות
חוויה ארגנטינאית
4.5
19/02/14

אשתי ואני הגענו בפעם השניה שלנו במסעדה. שנינו ממוצא ארגנטינאי, לכן לשנינו יש מושג טוב מהבית לגבי המטבח. מפאת חוסר מקום, ארחיב רק על נקודות לשיפור בתקווה שמנהל המסעדה יקרא את זה, אך זה... לא מעיד על החוויה כולה. דווקא מאד נהנינו! ראוי לציין נקודת חוזקה של המסעדה: אדיבות ושקיפות הצוות. המלצרית פשוט גרמה לנו לרצות להישאר עוד! התאכזבנו לגלות שאין בתפריט מנות של עוף בגריל שאשתי ממש רצתה. לחם הבית מושלם! אך הטפינדות שמגיעות איתו היו חסרות טעם ותעוזה. כמעט כל מנה מגיעה עם צ'ימיצ'ורי בצד, אך גם הוא היה חסר טעם ותעוזה. הבצק של האמפנדס היה פחות טוב מהבצק שאנו מכירים. האמפנדס במילוי מנגולד ותרד טעימות, אך הבשריות חסרות טעם. במחיר של 10 ש"ח ליח', כדאי לאפשר הזמנה של פחות מ-4 יחידות. הסלצ'יצ'ה טעימה אך יכולה להיות קצת יותר פיקנטית. האנטרנייה מנה מעולה במחיר סביר לחלוטין! את הניוקי הזמנו עם רוטב עגבניות (במקור עם נתחי סלמון ברוטב שמנת ופטריות). המלצרית הציעה לוותר על הסלמון כי זה לא הולך טוב עם עגבניות. הסכמנו איתה. המנה הייתה מאד טעימה. להפתעתנו, חויבנו במחיר המלא (66 ש"ח) למרות שברור שנתחי הסלמון הם המרכיב היקר ביותר של המנה. שמנו לב לזה רק אחרי שהגענו הביתה. הקינוח נפלא, אך הייתי מוסיף עוד פרוסות בננה ואולי הייתי מחליף את הקצפת בכדור גלידה. המלצרית הציעה לי טעימה משני סוגים של יין אדום (נדיבות מרשימה). יין הבית (המיוצר ביקבי קדש ברנע במיוחד עבור המסעדה) ניצח ב"דו-קרב" את היין המתחלף (בלנד של יקב TRIO מרמות נפתלי). החשבון יצא 304 ש"ח. מחיר סביר לחלוטין בשביל ארוחה זוגית מלאה. שמחנו על כך שקיימת הפרדה בין מנה לבין תוספת. בנוסף, קיבלנו עם החשבון צנצנת ריבת חלב על חשבון הבית. סיום מתוק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Yael - תמונה
Alon Yael 2 ביקורות
מומלץ
4.5
02/02/14

ביום שישי בילינו במסעדת דוניה רוסה כדי לחגוג יומהולדת, הזמנו אמפנדות בשר, שרימפס על מצא פירה אפונה או משהו כזה למנות ראשונות ופילה ואנטריקוט כעיקריות. מיותר לומר שהבשר היה מעולה בדיוק... כפי שצריך להיות בשר איכותי שמטופל על האש באופן מקצועי עם צימיצ'ורי אמיתי. אבל לא על זה אני רוצה לכתוב אלא על היחס שקיבלנו ועל ההרגשה שהמסעדה כאן כדי שתהנה שעה שעתיים,תאכל טוב ולא בכל מחיר כפי שחלק מהמסעדות שכחו למה הן כאן (כן ,לא רק בשביל לעשות קופה אלא גם לתת שירות ורצוי טוב). אז ככה, המנה הראשונה (עם השרימפס ופירה אפונה) לא הייתה לטעמנו ולכן השארנו אותה אחרי שטעמנו, כעבור כמה דקות בלי שאמרנו למישהו משהו, הגיע הבעלים/אחראי כלשהו ושאל "מה עם המנה? לא אהבתם?" הסברנו שלא לטעמנו אבל השאר עד כה מצויין, הוא לקח את המנה ושאל אם נרצה משהו אחר. מכיוון שהאמפנדות הצימיצ'ורי והמטבלים שמוגשים לשולחן עם הלחם האפוי התחילו כבר לעשות את העבודה החלטנו שנמתין למנה העיקרית. כשהזמננו קינוח קיבלנו קינוח נוסף ע"ח הבית מעולה, מיותר לציין שבלי לומר מילה אחת המנה הראשונה לא נכללה בחשבון. בשורה התחתונה, שפו על השירות, שפו על האוכל, ניכר שמישהו משקיע מחשבה ומאמץ כדי שהלקוחות יהנו. ואכן נהננו מאד, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
בפעם הרבעית אני כאן
3.8
12/12/13

כשאני חוגג עים אוהבי בשר אז זה בדונה רוסה מרק עגבניות נוטה לגולאש אמפנדוס צוריסוס ובשרים הכול בסדר ובמקצועיות במקום "ריח של בשר" רק חבל שלא ניתן לחייב הטיפ למלצרים על כרטיס האשראי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
תודה על החוויה
5.0
11/06/13

לי ולאשתי היה ערב מקסים בדוני רוסה. אוכל מעולה וטעים, שירות מעולה. המיקום של המסעדה יוצר אווירה רומנטית וירגוע. הבשר הוגש בדיוק במידת העשיה כפי שהזמנו. המלצרית תמיד בהשג יד ומיידעת... משלימה אם חסר משהו. כשהזמינו קינוח, אשתי לא אהבה אותו למרות שלי היה טעים. המלצרית זיהתה שאשתי לא אהבה אותו, ללא שאלות הגישה קינוח אחר בנוסף על חשבון הבית. בקיצור מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה