נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

רולדי - תמונה
רולדי 7 ביקורות
חוות דעת
1.5
24/02/13

היינו שם 4 אנשים פעם ראשונה וגם האחרונה. הבשר מאוד לא איכותי ולא שווה את המחיר שלו.הבשר היה קשה. המנות הראשונות קטנות ועולות מאוד ביוקר. בקיצור לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי גבאי - תמונה
מירי גבאי 2 ביקורות
אהבתי
4.3
21/02/13

חגגנו במקום יום הולדת, כ-12 חברים. הבשר טעים מאוד, ויש מגוון יינות מרשים. לטעמי התפריט צריך להיות מגוון מעט יותר, אם כי אוהבי הבשר ימצאו מה מבוקשם. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 4 ביקורות
מסעדת הבשרים הטובה בצפון
5.0
19/02/13

זוהי המסעדה הקבועה של המשפחה. אווירה מיוחדת בשל המיקום של המסעדה בלב כפר האמנים עין הוד. סעדנו שם כבר עשרות פעמים וכל פעם אנחנו מרוצים מחדש מהשירות ומהטעמים של הבשרים. מומלץ בהחלט !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sivan - תמונה
Sivan מבקר מתחיל
יום הולדת
4.0
16/02/13

הזמנו מקום ל-9 אנשים לכבוד חגיגת יום הולדת לסבי. בכניסה לכפר פתחו עבורנו את השער, לצערי המקום לא מספיק נגיש לבעלי מוגבלויות (או כ-10 מדרגות או רמפה תלולה מאוד המקשה על הקשיש/... הנכה). האוכל היה מצויין, השירות היה מעולה ונהנינו מהמקום. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
vzni aukji - תמונה
vzni aukji מבקר מתחיל
אוכל סביר - התנהגות רעה
2.3
04/02/13

מסעדה, בעיקר מסעדה הרואה בעצמה מקצועית ומשובחת, נבחנת באוכל שהיא מגישה - אבל לא פחות ברמת האירוח והגישה שלה כלפי אורחיה. נראה כי דונה רוסה לוקה במחלתם של השבעים, הנחים על מוניטין רב... שנים ואינם טורחים לכבד את לקוחותיהם/אורחיהם - ממילא - אם לא ישובו שנית - יבואו אחרים. ובכן, דונה רוסה יקרה, הרווחת 92 שקלים, אבל הפסדת לקוחות שלא ישובו ויספרו לחבריהם למה, ומשהו, בכל זאת, נגרע גם מהמוניטין שלך שאת כל כך גאה בו. סעדנו במסעדה שני אנשים. קבלת הפנים היתה נעימה ביותר. הזמנו אנטרקוט שהיה טעים מאד וסינטה שהיתה איומה. קשה כאבן ופושרת - ממש לא לוהטת ישר מהגריל לשולחן (ולא, קומץ הגחלים הסמלי במתקן המרשים עליו נישא הבשר לשולחן לא הועיל כלל). התוספות היו טובות למדי - צ'יפס הגון, פירה טעים וסלט ירוק סביר וחסר השראה. כשסיימנו, ניגשה אלינו המלצרית ושאלה איך היה. שיבחנו את האנטרקוט, ואמרנו שהסינטה היתה מאד לא טעימה. למעשה אכלנו ממנה שתי נגיסות כל אחד והיתרה נחה על משכבה בשלום (כ-3/4 מהמנה). תגובתה של המלצרית היתה "אוי, חבל שלא אמרתם קודם..." באמת התביישנו לנו מאד בפינה... לא קיבלנו כל התייחסות או הצעה להחליף את המנה במנה אחרת. הזמנו קינוחים - פלאן מצוין ועוגת שוקולד חמה סטנדרטית. כשביקשנו חשבון, הגיעה המלצרית עם צנצנת של ריבת חלב, הניחה אותה בחגיגיות על השולחן ואמרה: "זה בשבילכם". חשבתי שזה פיצוי על המנה הגרועה שקיבלנו. מסתבר שזה היה פיצוי מקדים על עוגמת הנפש שהיתה לנו כשקיבלנו את החשבון ובו חויבנו על הסינטה שלא אכלנו מפאת טעמה הגרוע. בדקתי שזו אינה טעות ואכן התכוונו לחייב אותנו על המנה הזו - וכך היה. אנחנו לא נחזור, אמרתי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
מסעדת בשרים בניחוח ארגנטינאי
4.5
03/01/13

המקום מעוצב בסגנון ייחודי ,נעים ומזמין. המנות הראשונות היו מעולות ועשו טעם של עוד.. המנות העקריות גם כן היו מעולות. השרות היה מדהים ועשה את החוויה למדהימה עוד יותר , המלצריות והאחראי... היו מדהימים ופינקו אותנו בכל טוב. ***הריבת חלב שמכינים במקום(למכירה אגב) מעולה!!! לא להאמין כמה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איה - תמונה
איה 4 ביקורות
האוכל טעים אך היחס מחפיר
2.5
17/11/12

סעדנו היום 6 אנשים בדוניה רוסה. האוכל אמנם היה טעים (אך יש עוד מסעדות בשר ברמת אוכל ומחירים כזאת). אבל השרות והיחס חובבני לחלוטין. לכל דבר חיכינו דקות ארוכות. הציעו שתיה, וכשביקשנו מים,... אלו הגיעו לאחר דקות רבות. חלק מהמנות לא היו, כולל מנה שמנהל המקום הציע לנו כמנת היום. אני הזמנתי פילה לבן, לאחר כמה דקות נאמר לי שאין, אז החלפתי למנת היום מדליוני פילה, ואז הסתבר שגם היא לא בנמצא. באין ברירות אחרות, הזמנתי פילה בקר. בעוד אנחנו אוכלים את המנות הראשונות שמעתי את מנהל המקום מסתובב במסעדה וצועק למלצרים, יש פילה לבן. ביקשתי להחליף את המנה שלי להזמנה המקורית, אך נאמר לי שלא ניתו כי הפילה בקר כבר אל האש. בדומה, גם המנה שחמותי הזמינה, דג היום לא היה בנמצא, ולא הןפגנה גמישות בלמצא אלטרנטיבות. בסוף הארוחה למרבה ההפתעה חויבנו עבור המנות המקוריות שהזמנו ולא היו בנמצא. המלצרית התנצלה בצורה מאולצת. לא היה כל ניסיון לפצות ולרצות אותנו. אנחנו הבנואת המסר ולא נחזור לשם. אני ממליצה גם לאחרים לנהוג כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 4 ביקורות
24/8/2012
4.5
25/08/12

הגענו אישתי ואני לדוניה רוסה לא בפעם הראשונה, הפעם לשם חגיגת יום הנישואין. השירות אדיב ביותר, מקצועי ואנושי. האוכל מדהים באושרו וטעמו. המחיר מצדיק את הארוחה בכל מובן המילה ואף יותר. עצם... החגיגה הקינוחים היו על חשבון הבית והם היו מעולים ממש, אין ספק למקום מנצח חורים ובגדול!!! שווה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Larry - תמונה
Larry 6 ביקורות
חלומי - פשוט מקום מקסים
5.0
30/07/12

דוניה רוסה פשוט קסם של מקום. השרות מדהים והאוכל נהדר. המלצריות לא הפסיקו לדאוג שאנחנו נהנים ומרוצים ותמיד עם חיוך. בעלי הבית נכחו כל הזמן וגם ראינו על פניהם כמה חשוב שהאורחים יהנו.... האוירה והדקור מושלם ולרגע חשבתי שאני בדרום אמריקה. המחירים סבירים ויותר נמוכים ממרכז הארץ ורמת הבשר גבוה בהרבה מרוב מקומות המרכז. כל הכבוד ותודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי הרפז Eti Harpaz - תמונה
אתי הרפז Eti Harpaz מבקר מתחיל
נושאים לשיפור
2.5
28/07/12

1. הגישה למסעדה היא ברגל בלבד- במעמד ההזמנה לא נאמר לנו כי נדרשת הליכה משער הכפר כדי להגיע למסעדה. מתנשפים ודביקים הגענו למסעדה אחרי עלייה והליכה עם עקבים בעומס חום של 80 אחוזי לחות... שהיה באותו יום. אנחנו חושבים שמן הראוי לעדכן את האורחים בזמן ההזמנה. סביר להניח שהיינו מחליטים לא להגיע כל- כך מרחוק(כוכב יאיר). 2. השירותים ידעו ימים וריחות יפים מאלה- אנחנו מבקרים בהרבה מסעדות, אבל מזמן לא פגשנו שירותים ברמת סניטציה כל-כך ירודה וריחות לא נעימים. טעון שיפור והרבה אקונומיקה !!! מנת הפילה שהזמנתי שלוותה בטעם חמצמץ למדי מהירקות שצורפו למנה בנוסף לעובדה שהנתח היה עשוי יתר על המידה (למרות שהוזמן במידת מדיום של צלייה) השירות היה לא יותר מאשר בסדר (מנת תפו"א האדמה שהזמנו כתוספת לא הגיעה עם המנות ורק לאחר המתנה וכשתזכרנו את המלצר היא הגיעה באיחור לשולחן) וגם מחיר הארוחה נחשב כיקר לטעמינו בוודאי לאור השירות, האוכל ותנאי הסניטציה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה