נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
יופי של מסעדה
5.0
26/08/18

המקום יפה . האוירה דרום אמריקאית. הבשרים טובים, רביולי מצוין. סלטים טעימים. השירות נעים ויעיל. מחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
לא מומלץ לארועים
1.0
11/08/18

הוזמנתי לארוע משפחתי בצהריים , הגיעו 4 סטייקים ל12 אנשים מנת לחם אחת ו 2 נקניקיות ששאלנו אם יש עוד נאמר לנו שיש אחלה קינוחים שתכף יגיעו. בקיצור יצאנו רעבים קמצנות של בשרים. לא מומלץ... לארועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee 9 ביקורות
אוכל דרום אמריקאי מצוין ממש
4.0
11/08/18

מקום מקסים, אווירה כפרית מאוד נעימה. האוכל מצוין - השף יודע את העבודה! השירות לטעמנו לא מספיק טוב עבור מסעדה ברמה כזו, אבל סביר+, לא התבאסנו אף פעם (היינו כמה פעמים בעבר גם). המחירים... קצת יקרים לטעמנו, ולכן אנחנו באים רק לעתים רחוקות, אבל האוכל שווה ביותר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 8 ביקורות
אווירה טובה ואוכל טעים
4.8
22/07/18

היינו זוג, (פעם רביעית) האווירה כמו בפאריג'דה (Parillada) כפרית בארגנטינה, שלי, באופן אישי מדבר (אני במקור יליד אחת המושבות של הברון הירש בארגנטינה), האמפנדס היו אפויות עם מילוי טעים.... לי באופן אישי היה חסר התוספות המקובלות (זיתים, ביצה קשה וצימוקים) אבל לא נורא. זוגתי שלא אוכל בשר, הזמינה סלמון שהיה טעים ואני הלכתי על האסאדו בבישול איטי. נתח גדול מאוד (צלע שלמה עם כ-300-350 גר' בשר עסיסי נטו. זהו נתח שומני מאוד ואני שיש לי קיבלת סבירה בקושי סיימתי אותו וזאת לאחר שהוצאתי את רוב השומן. לקינוח הזמנו צ'אחה, שלמרות שמצופה ממנו להיות הקרוב האורוגואיי של הבקלאווה (מתיקות גדולה) הוא היה עשוי משתי שכבות טורט, אפרסקים משומרים, ריבת חלב ומרנג מלמעלה ומתיקות מתונה. זכינו לטראפלס על חשבון הבית בתוספת תה עם נענע. לסיכום, אין ספק שנחזור בעתיד (נבקר בהמשך גם באחות הקטנה, "דיינר רוסה" בצומת כרם מהר"ל). הצעה אישית, אפשר להוסיף לשתיה החמה להשלמת האוירה גם mate או mate cocido שניתן להגיש בארץ בתיונים, זה אחלה דג'קטיב אחרי ארוחה שכזו. התגלגלנו, מבושמים ושבעים לאוטו, ללא ספק נמשיך לפקוד את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir מבקר מתחיל
חוויה עוצרת נשימה
5.0
22/06/18

מסעדה מדהימה, אוכל טעים, אווירה מחשמלת,שירות מפנק. איכות הבשר מצויינת! ביליתי בערב יום שישי עם משפחתי במסעדה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 6 ביקורות
מומלץ מאוד
4.5
20/02/18

מסעדת בשרים מעולה במבנה אבן מקסים בעין הוד, שירות מעולה, אומנם לא זול אבל ביחס לתמורה זה המחיר הממוצע במסעדות אלו רק שפה טעים מאוד וגם המנות נדיבות מאוד ואין סיכוי לצאת רעב, מומלץ לקחת... את העיסקיות בצהריים הכוללות גם מנה ראשונה וקינוחים טעימים מאוד בהחלט מקום שכיף לחזור אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוקי - תמונה
אוקי מבקר מתחיל
על הפנים!!!
2.0
20/01/18

לחמניה טעימה...סטייק אנטריקוט קשה...סלט פטריות ופטה מלא בשמן רביולי בטטה בלצי אכיל!!! השרות על הפנים...המנה הוחזרה בשלמותה ואפילו לא שאלו למה לא נאכלה...הגדילו לעשות את הגריל חימום... הבשר....לקחו אותו כאשר עוד היתה חתיכת עוף עליה מבלי לשאול האם סיימנו! אז אם ברצונכם לקבל חוויה קולינרית כזאת...אתם מוזמנים....בהמוניכם...רק שלאחר מכן לא תתפלאו. שנגיד אמרנו לכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen maman - תמונה
Chen maman מבקר מתחיל
נהדר מומלץ
5.0
20/01/18

מסעדה פשוט מעולה!!!! ראשית , צוות מחייך ונעים , שירות ויעילות ומעבר לכך.. שנית , אוכל מדהים , חלקו אותנטי - תואם את שם המסעדה , אך התאים גם לחובבי הבשר הקרניבורים וגם לאלו שחובבים... מנות אחרות . הבשר נעשה במידות עשייה מדויקות , תוספות עשירות הקינוחים יצירתיים וטעימים . הייתה לנו חוויה נהדרת -בהחלט נשוב עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
rinabuni - תמונה
rinabuni 2 ביקורות
מסעדת בשרים מדהימה לארוחה זוגית, משפחתית או עם חברים!
5.0
18/01/18

ביקרנו בדוניה רוסה כבר מספר פעמים לא מבוטל וכל פעם הגענו בהרכב שונה - אני ובן זוגי, עם המשפחות, עם חברים... הבשרים תמיד עשויים בצורה יוצאת מן הכלל ובהגשה מוקדפת, הסנגרייה מדהימה והאוירה... שמחה וידידותית. כבר מתכננים לחזור ביום הולדת של בן זוגי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee מבקר מתחיל
משובח מהעצם ועד הדובדבן
4.8
18/01/18

בשר מהטובים שטעמתי. כשאמיר, בעל המסעדה, הבין שיש בשולחן קרניבורים, הוא פינק בנתח אנגוס פידלוט 600 גר' עשוי באופן מדויק. יצירתית בבחירת המרכיבים, בצורת ההגשה, במענה רלוונטי לכל סועד... (כולל סבתא בת 85) ובעיקר בנדיבות גדולה במנות ובקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה