נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

anat.mtz88 - תמונה
anat.mtz88 מבקר מתחיל
פשוט מעולה!!!
5.0
27/03/21

אחת ממסעדות הבשרים הכי טובה שהייתי בהן, אם לא ה! נכון, לא זול, אבל שווה כל שקל. נהננו ממנת פריים ריב עם פולטנה מהטובות שאכלתי (ואוהו, אכלתי הרבה), פירה קטיפתי ונגיעות שום מדויקות.... המשכנו למנת סינטה אלוהית. הכל לצד יין הבית שהשתלב מעולה. קינחנו בקרמה לה בננה, והתענגנו על כל ביס. האווירה חמה ונעימה, הנוף מדויק, והצוות הוא אסופת מקסימים באנרגיות מעולות. בקיצור, לחזור לחזור לחזור! 😍

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofirkoren69 - תמונה
ofirkoren69 מבקר מתחיל
היה מצויין !!!
4.8
04/09/20

הזמנו שולחן לשלושה במרפסת המסעדה (החלק הפחות רועש של המסעדה), ביום שישי, המקום היה מלא, קבלת הפנים היתה מצויינת ומארחת הושיבה אותנו בשולחן של ארבעה. הזמנו את המנה לקרניבורים, שכוללת... מספר סוגי בשר ושתי תוספות (בחרנו פירה שהיה מצויין וסלט). לשולחן הגיע תוך 15 דק מזמן ההזמנה פלטה של עץ ועליה בשרים (אנטריקוט, אסאדו, נתח קצבים ובשר מבושל בבישול ארוך) בירת ווישטפן ושתיה קלה. הבשר היה מצויין והטעמים היו מעולים. השירות היה מהיר אדיב ועם הסברים על כל מנה. לסיום הזמנו אספרסו שהיה מצויין והוגש על חשבון הבית טראפלס, סיום מעולה לארוחה מצויינת. לגבי המחיר, אפשר לבחור מספר מנות שונות במחירים שונים, המנות במחיר סביר למסעדת בשר מקצועית

עוד פרטים
הוספת תגובה
m_zeidner - תמונה
m_zeidner מבקר מתחיל
בית עסק מעולה
4.8
03/01/20

נהננו מהרגע שנכנסנו. האוירה מיוחדת במינה.. הדקורציה. האוכל מעולה בכל פעם שהיינו.. והשירות נהדר.. כמובן נשוב ונבוא.. יוצאים כל פעם עם חיוך והנאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ia - תמונה
ia 6 ביקורות
אכזבה,אכזבה,אכזבה.
1.3
30/11/19

הגענו כי המליצו.לא נחזור.לא.לא.לא.כי השירות זוועתי.כי האווירה/האנרגיה הייתה נוראית.כי האוכל היה סביר.בשר איכותי וטוב מזה אכלנו.בארץ ומחוצה לה.המחיר?מנותק מציאות.לשלם על איכות... המזון,השירות והאווירה כששירות לא היה,המזון כאמור היה סביר והאווירה..נו..לא נחזור.לא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gili8545 - תמונה
gili8545 מבקר מתחיל
חוויה ששווה כל שקל
5.0
18/06/19

המסעדה ממקומת במקום מדהים עם נוף עוצר נשימה לים בכפר קסום בקיצור אווירה רומנטית . הבשר מושלם מנות מעולות לצימחונים ושירות מפנק ואישי . נהננו מכל רגע . ממליצים מאוד נגיע שוב ללא ספק... שווה כל שקל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 2 ביקורות
יקר, טעים, לא בטוח ששווה את המחיר.
2.8
12/05/19

זוג. התיישבנו במרפסת. יום שישי אחר הצהריים. עיצוב ולסגנון קודם: שולחנות עץ כבדים מלוכלכים ודביקים. השתיה מוגשת בכוסות מתכת, התוספות בקערות מתכת עמוקות, המטבלים כנ"ל. - אני מבין את... הנסיון לשמור על אותנטיות, מראה ותחושה כפריים. אבל מה הקטע עם האלומיניום הזה? ברמת המחיר שמשלמים במקום הזה, הייתי מצפה להתכלב קצת פחות. אני מבטיח לכם שהייתי מרגיש את הכפריות היטב גם עם כלי הגשה יותר ראויים ושולחנות נקיים. או לפחות, עם מפות נייר אישיות לכל הפחות. הזמנו עסקיות. בראשונות 2 אמפנדס, אחד בשר, אחד ירק. הבשר היה ערימת פירורים מתובלת יבשה ולא ברורה. הבצק עצמו היה פריך וטעים. הצ'ימיצ'ורי בכל המנות לא הורגש במיוחד. בנוסף, הוזמנה סלצ'יצ'ה שהיתה מעולה וסלט ירוק. חסה, בצל ועגבניה חתוכים גס אבל טובים. ההמתנה למנות היא ארוכה ומייגעת. במיוחד אם אתה רעב. בנתיים, נותנים לך לחם הבית. ארוך, לא אפוי היטב וגם מחומם. הוא מוגש עם טפנד מלפפונים חמוצים וזיתים קצוצים דק דק. זה אמנם לא רע, אבל יכל להיות מתובל יותר. לא משהו שאי אפשר להכין לבד. מלבד הטפנד, הוגש בצד הלחם מלח גס ופלפל. ולא שום מטבל נוסף. לאחר המתנה ארוכה, הגיעו העיקריות: 2 מדליוני פילה בגודל מגוחך ביחס למחיר. אבל במידת עשיה מדויקת להפליא. ומנת פרוסת סלמון. ושניהם הונחו בבדידות מזהרת על קרשים גדולים בעובי השולחן. לצידן הופיעו התוספות. וכפי שכתבתי קודם,-קערות אלומיניום. הזמנו אורז ופירה שהיו פושרים למדי, אך טעימים. הפירה חלבי ולא שמן יתר על המידה. והאורז הצהוב, גם. לאחר העיקרית, הזמנו קינוחים. סופלה שלא הוזהרתי מחום הקערה בה הגיע ונכוויתי. ווניל רוסה אם איני טועה. הם היו נקודת האור בארוחה הזאת. לסיכום: המנות טעימות. אבל בעיני? אנמיות ביחס למחירן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
טעים ונחמד
3.8
06/04/19

הגענו בסביבות שעה שתיים ללא הזמנה מראש.תוך 10 דק' מצאו לנו מקום.השרות היה טוב ויחסית מהיר למרות השעה הלחוצה.אנטרקות אנגוס ופירה היו מצוינים.מחיר קצת גבוה אך נסבל.בהחלט נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
לאכול בארץ ולהרגיש בדרום אמריקה
5.0
10/03/19

אתמול התארחנו בדוניה רוסה לארוחת צהריים, 10 נפשות . השירות היה נפלא ואדיב , אווירה טובה ונעימה וכמובן האוכל שהיה טעים מוקפד, מוגש יפה ומיוחד. בהחלט נמליץ לכל סובבינו. תודה רבה 🙏 ישר... כוח 💪🙏❤️

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליעזר - תמונה
אליעזר מבקר מתחיל
האוכל הגיע קר ולא כמו פעם.
2.3
23/02/19

דוניה רוסה הייתה אחת ממסכדות הבשר האהובות על המשפחה שלנו. עשינו יום הולדת אתמול - נפילה. לקחנו את מנת הקרניבורים. האסאדו היה חלקו הגדול גוש שומן וחלקו האחר בשר יבש, קשה וקר יחסית. זב לא... אסאדו כמו שאנחנו רגילים בדוניה רוסה. גם שאר הבשר היה בינוני מינוס. באמפנדאס הגיעו קרים בפנים. שאר המנות די טפלות. המחיר לא השתנה, אבל פעם קיבלנו תמורה. הפעם ממש ממש לא קיבלנו תמורה. זה דוניה רוסה בדרך החוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סירו - תמונה
סירו מבקר מתחיל
מסעדת בשרית סבירה, בהחלט לא ארגנטינאית
2.5
11/09/18

אתחיל ואומר, שאני במקור ארגנטינאי וככזה, באתי עם ציפיות גבוהות. כגודל הציפיה כך גודל האכזבה. קודם כל הזמנו שולחן שבועיים מראש. כאשר הגענו למסעדה, לא היה שולחן שהיה מיועד לנו, שזה מפספס... את כל מהות ההזמנה מראש. הושיבו אותנו בחוץ והגג היה מקופל ולכן, האורות שתלוים עליו, לא האירו על השולחן והיה חשוך. בתור מנות ראשונות הזמנו אמפנדס, וצ'וריסו. האמפנדס היו לא כאלה, לא ויזואלית ובטעם סביר, לא יותר. אלה בהחלט לא אמפנדס ארגנטינאיות. הצ'וריסו בהחלט לא דמה לשום צ'וריסו ארגנטינאי אמיתי, לא בטעם ובהחלט לא בנראות, זה היה דומה יותר לנקניקיה משודרגת. המנות הראשונות הגיעו מאוד מהר, מה שמראה שזה הוכן מראש וזה רק חומם לפני ההגשה (כך גם היה הטעם). את השתייה הביאו אחרי המנות הראשונות ורק אחרי שביקשנו שוב שיביאו לנו, לא הביאו מפיות ונאלצנו לבקש גם. לא חיכו שנסיים את המנות הראשונות והביאו את העיקריות. המלצרים לא היו זמינים ונאלצנו לחכות שהם יתפנו ושבכלל יסתכלו לכיוון השולחן. הבשרים שהזמנו היו סבירים ולא יותר, בשר שאפשר להשיג בכל מסעדת בשרים אחרת, שהיא לא מתיימרת להיות ארגנטינאית. במסעדה ארגנטינאית אמיתית, צריך להיות גם molleja, chinchulines ו-morcilla, שאין במסעדה. לכן, זו מסעדת בשרים, אבל בהחלט לא ארגנטינאית. בקיצור. שירות שדורש שיפור. אמפנדס וצ'וריסו לא ארגנטינאים, בשר סביר שאפשר להשיג בכל מסעדת בשרים סבירה. נקודת האור היחידה הייתה האווירה הרגועה והנינוחה של המושב.

עוד פרטים
הוספת תגובה