נגישות
נגישות

נמסטה - Namaste ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

104 ביקורות וחוות דעת על נמסטה

Dlila - תמונה
Dlila 2 ביקורות
תחסכו מעצמכם עוגמת נפש
1.3
18/11/16

איפה התמונות - ואיפה האמת... הגענו לשם עם הזמנה של שבוע מראש לחגוג יומולדת ועם הרבה תקוות להינות. האוכל בינוני ומטה, המנות מזעריות, המחירים גבוהים ביותר [370 ש"ח ל-3 אנשים , בלי יין, ]... שזה ללא הצדקה וללא פרופורציה לכמויות המצומצמות ולטעם הירוד. זמן המתנה היה ממושך ביותר, (כ-15 ד' - 25 ד' בין מנה למנה), המקום עצמו נראה לא יותר ממסעדת פועלים, אין אוירה - אין משמעות לטיילת כי מי רואה את הים.. מוסיקה ותופים דפקו על הראש מאולם שמחות צמוד, בקיצור תחסכו מעצמכם את הבאסה כי אין שם כלום. א כ ז ב ה אחת גדולה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avihai - תמונה
Avihai מבקר מתחיל
אוכל הודי במיטבו ...
4.3
12/09/16

שמענו מחברים על המסעדה , אנחנו מאוד אוהבים אוכל הודי לכן החלטנו להגיע מנתניה עד אשדוד היינו שני זוגות . את האמת בספקות רבות , אבל לקחנו את הסיכון . המקום היה די עמוס ניגשה אלנו מלצרית... חייכנית . עיצוב המסעדה הוא די מיושן , אך לאחר מספר דקות זה כבר לא הפריע לנו . קבלנו בתחילה שלושה מתבלים עם פירכיות דקות ממש מעדן . למנות ראשונות הזמנו נאן בציפוי שום ומנת פלטה מיקס שני המנות היו ממש מצוינות . גם המנות העיקריות היו מצוינות . אני חייב לציין שאכלתי בהמון מסעדות הודיות בארץ ובחו"ל , אך פה האוכל הוא ממש אותנטי ממש כמו בהודו . אנחנו בטוח נחזור לבקר ונמליץ לחברים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
idanm - תמונה
idanm 2 ביקורות
לא אבקר במקום הזה אף פעם.
2.0
30/08/16

הזמנו מקום מראש ליום הולדת של בני. אמנם אחרנו, בתיאום טלפוני, אבל זה עדיין לא פותר את העובדה שלא היה שולחן מוכן וניסו להתחיל לארגן שולחן עבורנו. ההזמנה היתה איטית ולא ברורה. מנסיוננו... במסעדות הודיות, המנות מגיעות עם אורז כחלק מהמנה, אלא שבנמסטה צריך להזמין אותו בנפרד. אם רק היו אומרים את זה בעת ההזמנה היינו נמנעים מחלק מאי ההבנה. כ 20 דקות לאחר ההזמנה, הגיעו המנות הראשונות. לאחר עוד כ 10 דקות נאמר לנו שאחת המנות העיקריות שהזמנו נגמרה. איפה הייתם בחצי שעה האחרונה? האוכל הגיע מעל שעה לאחר ההזמנה. המנות היו בגודל סטנדרטי מינוס. המקום צפוף, רועש ולא מזמין לחלוטין. אין ספק שנדרש שיפוץ ועדכון המקום בדחיפות. למיקום שלו על חוף הים אין כל משמעות כי אין ולו חלון אחד לכוון הים. אכלתי במספר לא קטן של מסעדות הודיות בעבר, והאוכל פה לה היה מעילית האוכל ההודי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 2 ביקורות
שירות גרוע ביותר ומאכזב! לא נתקלנו בשירות כזה אף פעם!
1.0
29/08/16

הגענו למסעדה אחרי שהזמנו מקום דרך האינטרנט (אישור הזמנה נשלח אלינו למייל). תכננו יציאה של כל המשפחה (8 מבוגרים), וכשהגענו למקום נאמר לנו כי לא ביצענו הזמנה. הראנו להם את האישור, ואחרי... כעשר דקות אמרו שיש הזמנה במחשב אבל הם שכחו לבדוק את האתר. המתנו בחוץ, לבקשתם, ואחרי עשר דקות נוספות שאלנו מה קורה. וביקשנו לפחות להתחיל להזמין את האוכל. נאמר לנו כי לא ניתן להזמין אוכל ללא שולחן, וביקשו שנמתין עוד כמה דקות. אחרי עוד כעשרים דקות התחלנו ממש להתעצבן ושוב שאלנו מה קורה, ואמרו שאין להם מקום. אחרי כ-45 דקות של המתנה, אחד מבני המשפחה נכנס פנימה והתעצבן ממש על היחס המזלזל, ועל כך שאף אחד לא חשב אפילו להתנצל על העניין. גם בעל המקום הגיע, וסיפרנו לו מה קרה, והוא אמר שאמרו לנו שאין להם מקום. מה שלא היה נכון (רק אחרי המתנה ארוכה זה נאמר לנו). טעויות קורות, אבל ממש הכעיס אותנו שהם לא התנצלו ולא הציעו פיצוי. היו יכולים להגיד שהם מצטערים, שאין מקום אבל מזמינים אותנו להגיע אליהם בעתיד עם הנחה או משהו כזה. לא נחזור לשם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.0
04/08/16

הגענו למסעדה אני ואשתי והבת השיבו אותנו איפה שהמזגן מטפטף היגע מלצרית שלא יודעת להסביר על המנות אבל יודעת למכור מה שנוח לה וכל מנה חיכנו המון זמן וגם לבקש את החשבון הבת שלי צריכה לקום... ולקרוא שהם יביאו את החשבון ולגבי האורז עם ירקות המלצרית אומרת לנו שזה מנה מנטורית אם אתם רוצים עוד סוגים של אורז אמרנו לא תודה היגע מנה עם אורז שעלה לנו 49 שח בושה וקנקן לימונדה 32 על מה ומנות בקושי יש בהם משהו לא מבין אך אנשים באים למקום כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 19 ביקורות
מומלץ לחובבי אוכל ביתי/הודי.
5.0
01/08/16

לחובבי אוכל אותנטי/הודי. ממוקמת על החוף, בשעות הערב ניתן לטייל על רקע השקיעה. עם הכניסה למסעדה קשה לפספס את הארומה החזקה של התבלינים ההודיים. אני ואישתי הגענו לשם עם אפס ניסיון במטבח... ההודי, אבל המלצרית הייתה אדיבה והסבירה לנו בסבלנות על כל מנה ומנה והמליצה לנו בהתאם. התפוצצנו ואת שאר האוכל ארזנו ולקחנו הביתה. המנות גדולות ונדיבות. מחירים זולים, אווירה ביתית ומוזיקה הודית ברקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
תודה רבה
4.0
14/03/16

נמסטה היא המסעדה ההודית האהובה עלי למרות שקשה להגיע אליה בגלל שהיא כשרה ולא עובדת בשבת. הפעם לקחתי את ההורים, שלא טעמו עדיין אוכל הודי, למסעדה. האווירה במסעדה ביתית ומשפחתית, המקום די... ישן ולא משופץ. האוכל מעולה, השירות מהיר ומיקצועי, הרגשה שמתארחים אצל הבעלים בבית. המנות זולות וגדולות, כל מנה עיקרית מספיקה ל-2 סועדים. המלצר גם היה מאוד הגון ואמר לנו שאנחנו מזמינים יותר מדי אוכל ושכדאי לנו לצמצם (כי לא ידענו באמת מה גודל המנות). בקיצור, מומלץ בחום גם למי שמגיע לשם בפעם הראשונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
לא לפספס!!
5.0
28/01/16

אוי כמה שהיה טעים... לא יכולתי להפסיק להתלבט מה להזמין, וכל מה שהזמנו היה פשוט מעווולה!! מנות הפתיחה כמעט כולן הפתיעו אותי ושוות טעימה (היינו זוג והזמנו 5 מנות פתיחה!), הלחם (נאן) היה... משגע, וחידשנו פעמיים את ההזמנה שלו. המנות העיקריות היו עשויות היטב, הגודל ראוי ועונה על הציפייה, והטעם מעל לכל דימיון - אותנטי ובטוב טעם. מחירים מתאימים לכל כיס. האווירה מאוד הודית, והשירות של בני המשפחה ככל הנראה, היה מאוד אישי. היתה להם כל הסבלנות שבעולם לענות לנו על כל השאלות ולהסביר על כל מנה ותבליניה. אפילו פינקו אותנו במנת אורז מתנה! לא היה לנו מקום לקינוח, אבל בהחלט נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
נהדר!
4.3
01/11/15

לראשונה אכלתי במסעדה שלא היה לי ולו דבר אחד שלילי לומר עליה. האוכל אותנטי, ויתרה מכך, ברמה גבוהה. כלכך נהניתי עד שכל מנה שהגיעה היתה חוויה ומכלול של טעמים אחרים שלא מוחזרו משום מנה... אחרת. כל מנה נפרדת לעצמה ומייצגת עולם תבלינים אחר ועשיר! החל בלחם שנאפה במקום, ממשיך במרקמים המאד נכונים, וכלה בטעמים המופלאים שלא רציתי שיעלמו מהחיך. ממליץ בחום ללכת, ולספוג טעמים קולינריים ייחודיים ונהדרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dael - תמונה
Dael מבקר מתחיל
מעולה
5.0
13/04/15

מסעדה ממש טעימה עם אווירה הודית, ברקע מתנגנים שירים הודים מסורתיים והתפאורה בהתאם. ממולץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה