נגישות
נגישות

נמסטה - Namaste ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

104 ביקורות וחוות דעת על נמסטה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/06/06

במילה אחת: מאכזב. היינו שני זוגות. הזמנו מנות ראשונות ועיקריות. לדאבוני הגיע ראשונה המנה העיקרית של אישתי (צ'יקן טיקה) ורק אחרי 10 דקות הגיעו המנות הראשונות (נאן וסמוסה). רק לאחר חצי... שעה הגיעו שאר המנות העיקריות. מצחיק היה ששאלנו את המלצרית מהי כל מנה והיא לא ידעה להגיד והחשבון הגיע 20 דקות אחרי שביקשנו.אבל אני חייב לציין שהמסעדה פועלת כביסטרו מאוד נחמד ולבבי והשרות הוא אישי ונחמד. האוכל מתובל בדיוק ומאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
24/05/06

מקום מפתיע מאוד, אוכל טעים, טרי ונקי מאוד. נהנינו ובטוח שעוד נחזור עם חברים. מחיר סביר ביותר ויחס חם. תודה גם ליואל ודנה המלצרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
22/05/06

שלום, אני חדש באשדוד. ירדתי מת"א בגלל אהבה שמצאתי.בתור בליין תל אביבי הייתי כמעט בכל מסעדה באזור המרכז ואת טעם ההפתעה בנמסטה לא אשכח מהר. שירות מהיר ונעים, אוכל טעים ומגוון. נהנינו מכל... ביס ומכל מנה. מחיר סביר + מקום מרווח ונעים, תפריט נהיר לכל. תודה על הקינוח ליום ההולדת ליואל ודנה המלצרית. עוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/05/06

ממש מתחת לאף ישנה מסעדה הודית שתמיד רציתי לנסות. אבל תמיד נסעתי לת"א, להרצליה, ליפו. ישנם מסעדות טובות וכאלה שפחות, אבל ביום ההולדת של זוגתי החלטנו ללכת להודית, חיפשנו באינטרנט מקום... ומסתבר שהייתי כמעט בכולם. זוגתי שנמצאת בהריון מתקדם ביקשה משהו קרוב והגענו לנמסטה. הזמנו מהתפריט הברור, המסביר לכל סועד ממה מורכבת המנה. המלצרית המקסימה דנה שנעה בזריזות עם חיוך מקסים שירתה אותנו ודאגה לכל. המקום מאוד נעים, נקי וממוזג, המנות טעימות, יפות ומשביעות בהחלט והמחיר כמעט שכחנו, היה סביר ביותר. תודה גם ליואל על הקינוח עם הזיקוקים ליום ההולדת שחגגנו, עוד נחזור!!! משמוליק וסיגלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/05/06

הגענו בעקבות הרצון לחזור למטעמים והריחות של הטיול בהודו. אין מילים, הכל אותנטי ומושלם, ממש כמו בהודו. שימו לב שהמסעדה כשרה. פשוט חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
02/05/06

זאת המסעדה ההודית הכי טובה שהייתי בה. יש שרות מועלה ומהיר, האוכל ברמה גבוהה. בקיצור, אם היה דירוג מ 1 ועד 10 המסעדה הזאת היתה מקבלת 11.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ira - תמונה
Ira מבקר מתחיל
4.3
10/04/06

מקום מקסים, שירות אדיב ונעים וכמובן האוכל יוצא מן הכלל. לא להחמיץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/02/06

הזמנתי חברים לחגוג יום הולדת, המסעדה היתה יחסית מלאה, קיבלנו את האוכל לאחר שעה, שתיה לאחר חצי שעה, השירות היה בלתי נסבל.האוכל היה טעים, ביקשנו מנות זהות, והמסעדה החליטה על דעת עצמה לרכז... את המנות הזהות בצלחת אחת.יצאנו מאוכזבים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
04/02/06

שלום!רציתי להגיד שהאוכל במסעדה הזאת זה פשוט גן עדן חוויה שאני ממליצה לכל אחד!אהבתי את האווירה המושלמת שם. כאשר התחילו להגיש את האוכל הרגשתי בהודו עצמה במיוחד המלצרים מגישים מכל... הלב.אכלתי שם ואני עוד אחזור לשם כמה וכמה פעמים!להתראות, פתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה