נגישות
נגישות

נמסטה - Namaste ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

104 ביקורות וחוות דעת על נמסטה

שגיא - תמונה
שגיא 6 ביקורות
אוכל הודי אותנטי וטעים
4.3
03/04/15

הגענו בעקבות המלצות באתר, מנות העוף והאורז העיקריות היו משובחות ביותר וערבו לחיכנו מאוד. בהחלט מומלץ לא לפספס במיוחד לאוכלי המזון הכשר וחובבי המטבח ההודי מומלץ בחום, נחזור בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 36 ביקורות
נמסטה
4.0
09/05/14

הגענו במיוחד למסעדה מרחוק על מנת להתנסות באוכל הודי. המסעדה מעוטרת בתמונות הודיות, ברקע סרטים ושירים הודים. הזמנו מגוון רחב של מאכלים: מנת פתיחה, מנה ראשונה, מנה עיקרית הן בשר והן עוף... וגם קינוחים ונעזרנו במלצרית מומחית. האוכל היה טעים ושונה. נהננו מאוד ובילינו במסעדה כשעתיים. בהחלט חויה שונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
נמסטה-אוכל הודי ברמה טובה
4.0
27/02/14

אנו פוקדים את המקום בשעת העיסקיות וזוכים ליחס אדיב ומנות גדולות וטעימות. אחד החסרונות הבולטים הוא זמן ההמתנה הארוך מרגע ההזמנה ועד שהמנות מגיעות. בנוסף האורז יבש מידי, חוץ מזה המקום... מושלם וגם מעוצב בצורה מתאימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shimi - תמונה
shimi 2 ביקורות
מסעדת נמסטה אשדוד
4.3
12/08/13

אוכל טעים ביותר, מנות משביעות. מחירים עממים. יחס אישי מבעל המסעדה, בנאדם טוב ונחמד מאוד. הגענו 4 איש זוג+2 ילדים וכולם נהנו כולל הילדים. ממליץ בחום, וחשוב להגיע עם הרבה שאנטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv - תמונה
Niv 22 ביקורות
ממש כמו לבלות במסעדה במומביי!! פשוט משהו!!
4.8
08/08/13

טוב דבר ראשון אני יתחיל ביתרונות הכבדים - האוירה והעיצוב פשוט משהו אלגנטי בטירוף , ממש כמו לבלות במסעדת גורמה במומביי, פשוט מדהים, האוכל שם פשוט מדהים במיוחד הנאן (הלחם הודי עם הכבש)... והקארי, פשוט מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mkless - תמונה
mkless מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
23/07/13

הגעתי לשם בדיוק בזמן שהזמנתי היחס היה מזעזע משהו ניגש לבסוף ואמר שאולי עוד שעה יהיה מקום והאוכל מגיע מאוחר אז לא כדאי לחכות... חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
עשו טובה אל תבואו לפה- אני ממש נהנה לבד
4.3
14/07/13

המקום לא מעוצב ומושקע כמו במסעדות בתל אביב, לא נמצא במקום המוני ובולט, לא פתוח בשישי שבת אבל... איזה אוכל!!! אני ואישתי מגיעים באופן קבוע ונהנים מאוכל הודי ברמה גבוהה ביותר! מוסיקה... הודית מתנגנת ברקע מוסיפה אותנטיות והשירות סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניב גיוס - תמונה
ניב גיוס 18 ביקורות
אוכל הודי אמיתי זה באשדוד..
4.8
01/05/13

מסעדת נמסטה היא המסעדה ההודית הטובה ביותר בארץ.. יש שם קארי מאוד טעים ולחם ממולא בכבש - חובה לטעום. אוכל מצוין , השירות מאוד מהיר ואכפתי , האוירה בנמסטה מאוד מרגיעה ואהבתי במיוחד את... העיצוב ההודי הפשוט , מחירים זולים.. בהחלט שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
קשה להתלונן
4.5
02/02/13

חזרנו למסעדה הזו לאחר שאכלנו במסעדה הודית ידועה בתל אביב פשוט כי כאן הרבה יותר טעים. האוכל מעולה, גם בשבילי, בתור מי שלא חובבת יותר מדי חריף. השירות אכן איטי מעט, אבל בהתחשב בכך שנותני... השירות הם המשפחה שמחזיקה את המקום, זה לא מפריע כלל. מה שכן הפריע לי הם כיסויי הכסאות המהוהים ושחלל המסעדה מעט ישן ומוזנח. למרות זאת, אני ממליצה בחום על המקום ונמשיך לפקוד אותו עם חברים ומשפחה בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
אוכל טעים ואווירה טובה
4.0
09/08/12

היינו אתמול, ממש נהננו. קודם כל העיצוב אותנטי וביתי מאוד (לא מסעדה מפוארת). השירות איטי אבל ההמתנה נעימה כי נותנים חטיף מטוגן ומטבלים הודיים כפתיח. למנות ראשונות הזמנו סמוסה וכנפי עוף... תנדור. שניהם היו ממש טעימות ובגודל מכובד מאוד. אחרי זה החלטנו להזמין רק עיקרית אחת, הזמנו ציקן טיקה מסלה עם אורז ונאן שום. המנות בהחלט הספיקו ל- 2 אנשים, והטעם מצויין. העוף ממש עסיסי וטרי והרוטב נפלא, גם האורז והנאן היו טעימים מאוד. כל הארוחה, עם פעמיים שתיה קלה, עלתה 156 ש"ח (ללא טיפ). בקיצור שווה ומומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה