נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
מרגריטות הכי טובות שיש
3.3
20/01/13

יש להם את המרגריטות הכי טעימות ששתיתי בארץ ובכל מיני טעמים נפלאים. האוכל לדעתי לא המקסיקני הכי טעים- מאוד תעשייתי ובכלל נורא יוקר, לדעתי מקסיקני זה אוכל שעשוי מחומרים סופר זולים ולא... צריך להגיע למחירים לסועד שמגיעים כאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
יאמ!
4.3
13/01/13

בשעת צהריים מאוחרת חטפנו (אני והבן זוג) התקף רעב וקפצנו לארוחת צהריים. המנה האהובה עליי היא אינצ'ילאדת הגבינות, אבל לא חשבתי שאני מסוגלת לחסל מנה כזו מסיבית, אז הזמנו ארוחת טעימות. היה... טעים, מגוון וכיפי. השירות היה נחמד ומהיר. משלב מסויים גם קיבלנו ריפיל לטורטיות ולסיום, לקחנו את כרטיסיית ההנחות, כי כמובן שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elin - תמונה
Elin מבקר מתחיל
פעם שנייה שלי שם
3.5
06/01/13

התאכזבתי מהשירות במיוחד מהמלצרית שישרתה אותנו ,קשה מאוד לפספס את זה שלמרות הקריאות של האנשים המלצריות אינן באות וכמעט לא נמצאות שם.האוכל טעים כמו תמיד אך המחירים לעיתים סתם מוגזמים.יש... צורך בשיפור בעיקר בנושא השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ארוחת שישי במקסיקנה
4.3
06/01/13

בשישי האחרון החלטנו להזמין מקום למקסיקנה לארוחת ערב. היה ערב מאוד גשום ונראה היה שהם לא היו מוכנים לזה וחבל. הם הושיבו אנשים בחוץ בקור ובגשם(היה גגון שלא ממש עזר)להבא, כדאי לבדוק את מזג... האוור ולמנוע בעיות כאלה. אנחנו ישבנו על הבר. הברמנית הייתה נהדרת. דיל מצויין של טקילה שמאוד מחמם את האווירה. האוכל מאוד טעים. הייתי ממליצה להכניס עוד מנות מקסיקניות ולא רק את הבנאליות (בוריטו, פייטה וצ'ילי קון קרנה) האווירה כייפית והמחירים הוגנים. אחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel Cohen - תמונה
Rachel Cohen מבקר מתחיל
מעולה!
4.8
05/01/13

לא משנה מה מזמינים הכל ממש טעים!! אווירה טובה וכיפית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 2 ביקורות
מקסיקנה - אמצע השבוע
3.3
05/01/13

האוכל והאווירה היו מעולים. הפהיטה היתה חמה והפלפים מעולים. האינצילדה היתה בינונית פלוס. נקודת תורפה - הגוואקמולי - חסרה הנוכחות של האבוקדו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad Gordon - תמונה
Gilad Gordon 3 ביקורות
muy delicioso como siempre
4.0
03/01/13

ובתרגום חופשי: טעים מאוד כמו תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
הטעמים במקסיקנה עושים שמח
4.3
31/12/12

הגענו בחמישי בערב, בחוץ היה קר וגשם חזק. אך המסעדה היתה מלאה והיו ריחות וניחוחות נהדרים. כמובן שהזמנו מקום מראש. כיף לשבת במקסיקנה, כי כל פעם הם מפתיעים בצ'ייסר פסיפלורה וליצי טעים... לפתיחה על תשבון הבית. למנה ראשונה הזמנו נאצו'ס עם סלסת עגבניות,שעועית אדומה ומוצרלה מוקרמים בתנור, מנה מעולה. למנה העירית הזמנו את מנת הסומרלה המפורסמת, חתיכות עוף מקופצים עם תירס, פפלפלים, בצל וארז מקסיקני.מנה מומלצת. לקינוח הזמנו את הטרס לצ'ס עוגת בינה מקסיקנית מגבינות ושמנת. קינוח משגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 13 ביקורות
נהנינו מאוד ונשמח לחזור אליכם
4.5
29/12/12

היינו הערב לראשונה. האווירה מאוד נעימה, השרות מצוין. וידאו שטעים לנו ויידעו אותנו שאם נרצה תוספת מאחת הסלסות נקבל בשמחה ואכן קיבלנו. פהיטה קון פויו שהגיעה עם טורטיות וסלסות בצד הייתה... טעימה מאוד לבעלי, וסומברלה קון פויו שהיתה קצת מתוקה וקצת פיקנטית היתה מושלמת בעיני. לקינוח לקחנו דיל שכלל שני צ'ייסרים של טקילה עם ליקר קפה וקינוח מונטזומה (טרפאלס שוקולד מריר + גליליות במילוי קרם וניל קפוא + רוטב שוקולד חריף) שהיה מצוין אך הייתי שמחה לו היה מוגש עם אבקת קקאו ולא עם אבקת סוכר שקצת פגמה, לטעמי. בכל מקרה היה נהדר ונשמח לחזור אליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ann - תמונה
Ann מבקר מתחיל
מקסיקנה
4.5
17/12/12

בתאריך 9.12.12 הגעתי עם בן זוגי למקסיקנה, עם שובר מגרופון. האוכל היה ברמה, מאוד מיוחד. הזמנו מוצ'אצוס למנה ראשונה. מעולה. הבוריטו מצויין וגם הצ'ורוס לקינוח. קיבלנו שירות מעולה ואדיב.... האוכל הגיע בזמן, באו לוודא שטעים לנו ושהכל בסדר. ובקיצור היה ממש ממש שווה. אנחנו מחכים לחזור לשם. יצאנו מפוצצים מעבר ליכולתנו ובעיקר היה מאוד מאוד טעים. תודה למקסיקנה על השירות הנפלא ועל האוכל המיוחד והלא שגרתי שזכינו לטעום. מומלץ במיוחד לאוהבי הפיקנטי ומעלה...נ.ב. לא שמעתי על המסעדה הזו אף פעם, הגענו בעקבות גרופון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/12/2012
שמחים לשמוע