נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

baayan27 - תמונה
baayan27 34 ביקורות
מקסיקנה
3.5
09/12/12

האווירה במסעדה נחמדה מאוד, האוכל היה בסדר גמור (הראפ בשר היה פחות מוצלח)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ami Goldstein - תמונה
Ami Goldstein 2 ביקורות
חוויה מתקנת..
4.5
31/10/12

לפני כ 3 חודשים כתבתי פה ביקורת על השירות במסעדה בנוגע לחוסר גמישות בכרטיס הניקוב ואף התנשאות מצד הבחור בדלפק. אני רוצה לציין שמישהו מטעם המסעדה פנה אלי אישית והציע לי חוויה מתקנת... במסעדה, משהו שדיי הפתיע אותי ולא משהו שרגילים אליו, לפחות בישראל.. משהו שחשוב מאוד לעשות בכל תחום של נתינת שירות ועל כן אני מוריד את הכובע בפני המסעדה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil1973 - תמונה
gil1973 20 ביקורות
חמוד מינוס
2.8
26/10/12

אוכל ברמה בינונית, קצוות הצלחת חמות מאד והאוכל במרכז פושר, סביר להניח שחומם לפני ההגשה...אין הקפדה על המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
31/10/2012
שלום גיל במקסיקנה מקפידים ביותר על איכות חומרי הגלם, הטריות וההגשה."חימום לפני הגשה" בטוח לא היה. אשמח שתפני אלינו בהודעה בדף הפייסבוק שלנו או ב"צור קשר" באתר שלנו ותפרטי יותר בכדי שאוכל לטפל במקרה ולהשיב לך בהתאם.
Idan - תמונה
Idan 2 ביקורות
טוב מאוד !
4.0
18/10/12

אני וחברה שלי אכלנו שם אתמול. היה שירות נעים וזריז, אוכל טעים ואוירה טובה. הזמנו ארוחת טעימות זוגית שבכיף מספיקה בכמות שלה גם לשני זוגות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הינס - תמונה
הינס מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
2.3
29/09/12

קודם כל הזמנתי מקום מראש אך כאשר הגעתי למסעדה לא חיכה לי שום מקום אלא זה על שיטת מקום פנו, והייתי מצפה ממסעדה שניתן להזמין אצלה מקום והמחירים בה כל כך גבוהים שתשמור את המקום... המוזמן. נכון זה אוכל אקזוטי אבל המחירים לא מצדיקים את האוכל קיבלנו מנה עיקרית דמויי בורקס טורקי חתוך ל2 וזה בעלות מעל 60 ש"ח, על מה ???????

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/10/2012
שלום הינס, נשמח אם תציין לאיזה יום ושעה הזמנת כדי שאוכל לבדוק זאת. אנו תמיד שומרים מקום , המקרה שציינת מאוד חריג ואני רוצה לבדוק זאת לעומק. לגבי המנה: אשמח אם תציין איזו מנה הזמנתם שנראה כמו "בורקס" ואילו עוד מנות הזמנתם חוץ מזה. אשמח אם תשלח לנו הודעה פרטית בדף הפייסבוק שלנו כדי שאוכל לענות לך ולפצות בהתאם. תודה רבה
Roee Benkin - תמונה
Roee Benkin 2 ביקורות
היה נחמד ביותר
3.5
26/08/12

כבר הרבה זמן שחשבתי ללכת למקום הזה. שמעתי מכמה חברים המלצות, והחלטתי שזהו, היום זה היום. בתכלס, באמת מקום מאד נחמד, אווירה טובה. הקפריניות היו מצויינות. אני יכול להגיד לכם דבר עיקרי... בהקשר לאוכל: בהתחלה זה נראה לא משביע, אבל כשמתחילים לאכול, זה פשוט מפוצץ! אהה כן, וזה גם טעים מאד :) בקיצור....מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ari Lester - תמונה
Ari Lester 4 ביקורות
ניסינו את מקסיקנה פעם נוספת
4.0
20/08/12

בפעם הקודמת הגענו במוצאי שבת. היה עומס היסטרי והמלצרים לא עמדו בקצב. התאכזבנו ורשמנו חוות דעת. המנהל שי התנצל במייל והחלטנו לנסות פעם נוספת. הגענו בשעה מוקדמת באמצע השבוע כאשר היה רגוע... ולא עמוס. האוכל, השרות ושי המנהל נתנו לנו הרגשה שבאמת חשוב שנהיה מרוצים וכך היה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ami Goldstein - תמונה
Ami Goldstein 2 ביקורות
חוסר גמישות וחוסר אמינות...
1.8
18/08/12

הייתי מספר פעמים במסעדה ואף יש לי את הכרטיס המנוקב שנותן אחוז בכל ארוחה הבאה... על הכרטיס לא כתוב שום דבר חוץ מתאריך תפוגה... הגעתי ל40% הנחה שזהו אחוז משמעותי. בערב שישי הזמנתי ארוחה... זוגית לקחת ובעת התשלום מסתבר שמסעדה לא מקבלת את הכרטיס על טייק אוואי....דבר זה לא מצויין על הכרטיס ולא בשום מקום אחר...שום נסיון להתגמש לא הצליח מול הבחור הלא נחמד ואף מתנשא במילים עדינות שהיה בדלפק... הבחור פשוט לא היה מעוניין להקשיב לי ששום הגבלה לא מצויינת על הכרטיס חבל...ככה רק מאבדים לקוחות... אלטרנטבית למסעדות ברוך השם לא חסר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ari Lester - תמונה
Ari Lester 4 ביקורות
ערב שישי במקסיקנה
2.0
30/06/12

הזמנו מקום בתקוה לחוויה מיוחדת. המקום היה הומה ומרעיש. מספר מלצרים מועט עשה כמייטב יכולתו אבל את האוכל קיבלנו שעה אחרי שהזמנו. כל המנות הגיעו קרות והוחזרו למטבח אחר כבוד לחימום. האוכל... היה טוב ואולי זו הסיבה שהיה מלא למרות השרות הגרוע. נא נראה לי שיראו אותנו בעתיד הנראה לעין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edo Ganot - תמונה
Edo Ganot 2 ביקורות
נחמד מאד
3.5
14/06/12

די טעים וחלק מהמנות מיוחדות.באים רעבים ויוצאים מרוצים. אין מה לחשוש מסימון החריפות, כי אפילו מה שמסומן כחריף הוא רק חריף קלות. אכזבה יחידה היא רמה נמוכה מאד של המרגריטות. רק קפואות... (ברד) ובקשה לעשות מרגריטה נורמאלית מולאה אך באופן בינוני ומטה

עוד פרטים
הוספת תגובה