נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
המקסיקנית הראשונה שלי
3.3
16/09/13

מסעדה חמודה עם אוירה כיפית האוכל טעים, אבל לא מצדיק את המחיר.. שירות מהיר ואדיב מאוד! חיסרון אחד הוא שהמלצרית לא ידעה לתאר מנות. מנה אחת תיארה כמעלה אדים פשוט..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori מבקר מתחיל
המסעדה!!
4.5
13/09/13

מסעדה מעולה, מוסיקה ואווירה תואמת, וכמובן אוכל לא פחות ממושלם! מנות פתיחה, פותחות את התיאבון במלוא מובן המילה! עיקריות מטורפות בקטע טוב, קינוחים אחלה ומבחר שתייה! שווה שווה שווה!! הייתי... בכמה מסעדות מקסיקניות בעולם, וזו מצויינת. תמיד יש מקום לשדרוג ושיפור, אבל בהחלט אוכל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/09/2013
Nillie - תמונה
Nillie 4 ביקורות
עונג שבת :)
4.8
28/07/13

הגענו לחגוג יומולדת לאחי הקטן. אנחנו 4 אוכלי בשר ו 2 טבעונים והתפלאנו למצוא לכולם מנות מתאימות בתפריט. המלצרית המקסימה עזרה לכולם בבחירת המנות, האוכל הגיע חם והכי חשוב, כ"כ כ"כ טעים!!!... כל מנה הייתה טעימה יותר מזו שלפניה. האווירה במקום נעימה, השירות מקסים והאוכל מעולה. מה עוד צריך? :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 7 ביקורות
חוות דעת על מסעדה נחמדה
3.8
14/07/13

ביום שישי האחרון 12.7.13 אכלנו 6 סועדים (ילדים בוגרים והורים) במסעדה. היה איחור של כחצי שעה בקבלת השולחן בעקבות כך הם התנצלו, הגישו שתייה ושתי מנות ראשונות על חשבון הבית. הזמנו שלל מנות... עיקריות כולל את הזוגית. כולן היו טובות. האווירה נחמדה והמנות הגיעו בזמן. המנות האחרונות שהוזמנוהיו איכותיות. אהבנו במיוחד את סופגניות הקינמון. בקיצור היה נחמד כארוחה משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
DVR - תמונה
DVR מבקר מתחיל
מקום נחמד, האוכל לא שווה את המחיר
2.5
11/07/13

היי, אכלתי במקסיקנה לאחרונה, המקום נחמד, השירות מעט איטי, אבל מילא- לא כזה קטנוני. המחיר הוא הבעיה העיקרית של המקום. המנות מאוד קטנות. בעיקר הטורטיות, לא זוכר בע"פ את שם המנה, הייתה... מנה עם שתי טורטיות קצת בשר, תפו"א בוום 60 ומשהו. על מה? קיצר לא שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 15 ביקורות
אוכל טעים, שירות בינוני מינוס
3.0
06/06/13

לאחר שקיבלנו תפריט חיכינו 15 דקות עד שמישהו ניגש אלינו, המנות הגיעו בצורה מדורגת על פני למעלה מעשר דקות, כשביקשתי מפית ממלצרית היא פשוט שכחה אותי והחלק הכי מרגיז- לאחר שקיבלנו את החשבון... במשך למעלה מ15 דקות איש לא ניגש לקחת אותו עד שנאלצתי לקום ממקומי ולגשת לאחראית המשמרת לבקש שירות. יש לציין שאחראית המשמרת הייתה קשובה לטענות והגיבה באדיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/06/2013
אני מתנצל על השירות הבעייתי שהיה , אני מאמין שהמצב הנו חד פעמי שכן אנו משקיעים מאמצים רבים בתודעת השירות אצל צוות עובדינו. אשמח שתפנה אלי באימייל sshayda@walla.com או בהודעה בדף הפייסבוק שלנו בכדי שאוכל לטפל בזה כראוי ולהגיב בהתאם. תודה.
kanna270 - תמונה
kanna270 9 ביקורות
היה ממש נחמד
4.3
21/05/13

הינו פעם אחת, נהננו. הופתעתי לראות את המסעדה בין 10 הטובות. היה ממש נחמד, אוכל מיוחד למרות שהכל אותם מצרכים רק מוכן בצורה קצת שונה כך שהמגוון לא באמת רחב. הזכיר קצת את הטיול לארה"ב,... אבל, לא הייתי מדרגת את המסעדה בין 10 הטובות. בטוחה שנחזור לשם, אבל, רק אם נהיה בסביבה- לא ניסע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק 52 - תמונה
איציק 52 5 ביקורות
יום שבת בצהריים במקסיקנה
3.8
19/05/13

המקום נגיש מרווח ממוזג ונקי ,קיימת בעית חנייה בסביבה,היו מוכנים לקראתנו והאוכל היה טעים ,טרי, בקבוקי מים קרים וטעימים הונחו מיד על השולחן למעט סלט האבוקדו שהיה נוזלי מדי,הייתי מציע... להוסיף פסלים תמונות כלי נגינה מקסיקניים כדי להוסיף לאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
מקסיקני ישראלי
3.0
12/05/13

טוב אז אני הולכת הרבה למקסיקנה, לא בשביל האוכל אלא בשביל המרגריטות הקפואות המדהימות שלהם. האוכל פשוט מאכזב, בתור מי שמכינה בבית מקסיקני ואכלה במיליון ואחת מקסיקניות בחייה זאת בהחלט בין... הגרועות- והמחיר הוא לא סביר בעליל ואף שערורייתי למנות שעשויות ממצרכים בסיסיים וזולים במיוחד מה שכן השירות ממש טוב והמרגריטות באמת נפלאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
מצוין
4.0
04/05/13

אוכל טקס-מקס אמיתי וטעים טעים,מסעדה משפחתית פנטסטית. אבל התמחור מעט יקר(70 ש"ח לאדם) נשמע זול אבל בסופו של דבר זה בוריטו. שווה שווה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה