נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/05/07

טעמנו ומאוד אהבנו, נעים לשבת על הבר בחוץ ולהרגיש את הבריזה מהים. פיצה על טורטיה: רעיון מדליק , טעים ומשביע. פינקו אותנו גם במרגריטה קטנה על חשבון הבית. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 9 ביקורות
4.3
15/05/07

מאוד מפתיעות אותי התגובות פה, אז הייתי חייבת להגיב. בתור אחת שהיתה במקסיקו , האוכל בכלל לא מאכזב , אלא להיפך - תופס את מגוון הטעמים על הצלחת המקסיקנית החל בטורטיה עובר בבשר טחון וכלה... ברטבים. פשוט חגיגה בפה. מומלצות גם המרגריטות , שאין טובות מהם בארץ ועל השירות אין תלונות. מלצריות חביבות ואדיבות. זה המקום הקבוע שלנו - בצהרי שישי או כשתופס רעב בערב. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/03/07

אני כותבת המלצה זאת, רק משום שהפתיעו אותי התגובות השליליות שקראתי באתר. מקסיקנה סניף בוגרשוב היא אחת המסעדות החביבות ביותר שביקרתי בהן. בן זוגי ואני הפכנו ללקוחות קבועים אחרי הביקור... הראשון, לא מעט בזכות השירות המקצועי (אך הלבבי) שקיבלנו. המלצרית דאגה לתת לנו תחושה ביתית, והאווירה במקום היתה ידידותית. לגבי האוכל - זה כמובן עניין של טעם. לטעמנו, הוא מצויין. מקסיקנה הפכה למסעדת "הבית" שלנו, והיא מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
12/12/06

אני כתבתי תלונה על המסעדה ואני חייב להוריד את הכובע להנהלת המסעדה. פנו אליי, התנצלו מעומק ליבם על התקלה שקרתה ופיצו אותי על כך.אין מסעדה שאין לה תקלות, אבל, לצערי, חסרות המסעדות שמודות... בתקלות ומתנצלות.במקסיקנה זה קרה. אין מסעדות נפלאות כמוהן.תודה תודה - ומקווה שמסעדות אחרות ילמדו כמוהן.תודה תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/12/06

כמי שאוהב אוכל מקסיקני הגענו למקסיקנה. אכזבה נוראית. הבוריטוס הוגשו שרופים. הנצ'וס עם גבינה היו חסרי טעם ובלתי אכילים. איום ונורא למי שמחפש אוכל מקסיקני. העיצוב אינו הייטק אך אין תאור... תואם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
03/12/06

הזמנתי משלוח של פיצה ופסטה. אחרי שעה ועשרים דקות הגיע המשלוח. הפיצה הייתה קרה לגמרי. לא חמימה - קרה!!התקשרתי לדבר עם המנהל וזה אמר שיבדוק ויחזור אליי. אני עדיין מחכה לטלפון...לחזור לשם... או להגיע למסעדה אני לא מתכוון - ואם איכות חשובה לכם - לא תנהגו כך גם אתם. פשוט לא להזמין מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
27/08/06

למה אי אפשר לתת תפו"א בעסקית במקום הסלט!!א. זה גם ירק.ב. לטענת אחראית המשמרת שזה עלויות שונות,  תפו"א יותר זול מעגבניה!!הפסדתם 4 לקוחות עובדי האיזור כפול 10 פעמים בחודש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal מבקר מתחיל
3.7
10/08/06

האוכל טעים, המנות גדולות ויחסית לא יקרות.נהדר למי שמחפשים ארוחה טעימה, מגוונת, בריאה במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה