נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
אוכל טעים בסגנון מקסיקני
4.3
25/11/18

אני,זוגתי והילדה בת 4 אכלנו בצהרי יום שבת. הזמנו פחיטה קון קרנה וצ'ילי קון קרנה. המנות נדיבות מאוד וטעימות. לפי דעתי קצת יקר לאוכל מקסיקני. שירות היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
המארחת הרסה את העניין של לבוא לקחת משם אוכל, ובנוסף, האוכל יקר שלא בצדק.
1.5
20/04/18

התקשרתי מראש כדי להזמין פיקאפק עם תן ביס, אמרו לי שכן, הגעתי עד אליהם במיוחד ואז המלצרית אמרה שאני משקר ושהיא לא אמרה שאפשר לשלם בתן ביס. יש מקומות קרובים והרבה יותר טעימים ויותר זולים... לא הייתי ממליץ ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronen - תמונה
ronen 4 ביקורות
אני ממליץ
4.5
01/01/17

הגענו לארוחת ערב בדיוק בסוף השנה. הארוח היה ידידותי, האוירה נעימה, והשרות ממש לעניין. עד כדי כך שהרגשתי שצריך להמליץ עליהם. האנצלדס קסו, (בעברית - 2 טורטיות ממולאות בגבינות עם רוטב... סלסה), לא רע בכלל. ממליץ עליהם ומתכוון לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
טעים אבל יקר מידי לאוכל מקסיקני
4.0
10/09/16

האוכל טעים אבל בהשוואה למסעדות מקסיקנית טעימות אחרות היא יקרה לכן קרוב לוודאי שלא אחזור. הזמנו נאצוס שהיה טעים אך בהשוואה שוב למקומות אחרות המנה יחסית קטנה. הורידו היה טעים אבל חסר... היה השעועית השחורה בפנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bat-chen - תמונה
Bat-chen 2 ביקורות
פותחים את השבוע במקסיקו
5.0
05/06/16

הפעם לקחתי איתי את בן הזוג שלי - הגיע הזמן לטעום פלאן! הזמנתי מקום, התקשרתי להודיע שאנחנו מאחרים, שמרו לנו את השולחן ויאללה מזמינים! הגוואקמולי - מושלם! בנזוג עף על הנאצ'וס ואמר שרק... בשביל זה היה שווה להגיע. צ'ילי קון קורנה - חריף במידה המושלמת, ממלא וטעייים! שרימפס ברוטב צ'יפוטלה- בנזוג אמר שהיה חביב עד בסדר ושפעם הבאה הוא יילך על רוטב חמאה ושום ולקינוח... טאם טאם טאאאאאם - פלאן שהיה פשוט אלוהי, התענגנו על כל ביס, לקחתי את הביס האחרון בגאווה גדולה והבנזוג אמר שהיה "אש" וישר התחיל לחפש מתכונים. השירות היה מושלם כרגיל, המלצרית (סליחה שלא שאלתי לשמך) הייתה חברותית וחייכנית ובלי כל קשר למחמאות שהערפנו זו על זו (ציפורניים, חולצה... בנות, נו שוין) הביאה את הכל במהירות, ביעילות ועם חיוך. גרסייאס מקסיקנה! עד לפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leon - תמונה
Leon מבקר מתחיל
היה אש
5.0
05/05/16

חייב לציין שהמשלוח הגיע תוך חצי שע משעת הזמנה, שעל זה מגיע לייק גדול חוץ מזה האוכל מאוד מאוד טעים והגיע חם. אולי משהו שהיה לי חסר קצת זה חריפות בבוריטו בקר . אבל חוץ מזה המלצה גדולה על... המקום המחירים נורמלים ומנות אדיבות ובמיוחד המשלוח לאלו שחוששים שהאוכל יגיע קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
משלוח אכזבה
1.0
06/03/16

הזמנו מהמסעדה משלוח ל3 אנשים. חשוב לציין שאכלנו בעבר במסעדה (לפני השיפוץ) וממש נהננו. הזמנו למנת פתיחה נאצ'וס קון קסו, שהגיעו עם מוצרלה ושעועית שחורה. מנה שמגיעה ממש גרוע במשלוח.... הנאצ'וס נהיו פשוט גוש בגלל הגבינה שהתקשתה, היו קרים ולא פריכים בכלל, והמנה הייתה ממש קטנה - ציפינו ליותר עבור 39 ש"ח. לעיקריות הזמנו בוריטו (שהיה נחמד אך לא יותר מזה, 48 שקלים עם צ'דר), ו2 מנות אנצ'ילדה שהיו גרועות. הזמנו את הצמחונית והעוף. המנות היו קרות לגמרי, ונארזו לא טוב. הקופסאות נפתחו במשלוח והרוטב נשפך בכל מקום. בצמחוני הגבינה התקשתה לגמרי, מהקור שהמנה הייתה בו, והסלסה שבחרנו, פלפלים ושוקולד, הייתה לא טובה - היה לה טעם של שוקולד נטו, בלי פלפלים. גם אנצ'ילדת העוף הייתה לא טעימה, קרה, ועם סלסת השוקולד הלא מוצלחת. בנוסף התאכזבנו שאי אפשר להוסיף סלסות, חלפיניו וגוואקאמולי בצד כאוות נפשנו בתשלום, אלא מוגבלים ל2 קוקוטים ל3 אנשים בלי אופציה להוסיף בתשלום. בקיצור גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/03/2016
שלום אני מתנצל על התקלות שהיו. התחלנו משלוחים לפני מספר ימים ועד כה התגובות מדהימות ואנו מתקשרים לכל הלקוחות אחרי המשלוח (אולי אצלכם לא עניתם או משהו כזה) עשינו המון בדיקות לפני זה לגבי האריזות והכל היה מוצלח. יכול היות כמובן שיש תקלות ונשמח לתקן. אשמח שתשלח לי אמייל ל shay@mexicana.co.il ואוכל להמשיך לטפל בכך ולפצות אתכם כמובן. סליחה ותודה.
KarenO - תמונה
KarenO 17 ביקורות
ממליצה באהבה גדולה:-)
5.0
12/08/15

אוכל מצויין.עשוי כראוי, טעים בטירוף! כל פעם מנסה מנות אחרות ולא מתאכזבת. כבר הייתי מספר פעמים, המלצתי לחברות ובני משפחה. שירות מקסים וטוב. כמו כן ממליצה על העסקיות שלהם. מאוד משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של שי
שי
12/08/2015
כיף לשמוע
DJ-Ofra - תמונה
DJ-Ofra מבקר מתחיל
אוכל סבבה - כל השאר גרוע
1.3
26/06/15

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו בתל אביב. ישבתי במסעדה מספר פעמים אחדות (כל פעם נתתי צ׳אנס כי חשבתי שאולי הבעיה הייתה במלצר) וכל פעם השירות היה נוראי. מנסים לדחוף מנות, שירות איטי ולא אדיב... בכלל ! בפעם האחרונה אפילו חייבו אותנו על תוספת סלסה שלא הזמנו והתווכחו איתנו על הכמה שקלים האלו (היינו 3 בנות והזמנו ב400 שקל רק שתבינו...). המקום מנסה להצטייר כאילו איכפת לו מהלקוחות וניתן להשאיר חוות דעת לאחר הסעודה. השארתי חוות דעת ופנה אליי מנהל מהמקום, ביקש שאסביר לו מה הייתה הבעיה - שלחתי לו הסבר מדוייק של כל הליקויים והוא צחק על כך שכתבתי ״ארוך מדי״ לטעמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/07/2015
שלום דנית. במקסיקנה אנו עמלים רבות על טיב השירות ושיפורו תמיד. גם אחרי ההתכתבויות האחרונות שלנו במייל לאחר טענותיך האחרונות נתת תישבוחות על אופן הטיפול בתלונות. נכון, לא תמיד הכל מושלם וידוע שיש תקלות לפעמים. אינני חושב שבאמת חשבת שצחקתי על אורך המייל שלך, אם לא הייתי רוצה תגובות מלקוחות אז לא הייתי בכלל נותן להעביר חוות דעת. לא פה ולא לאחר ביקור. אני גם חושב שלאחר שקיבלת ארוחה בחינם כפיצוי על תקלות שירות לטענותיך מן הראוי היה שאם יש בעיה נוספת לטענתך היית חוזרת אלי במייל ולא מעלה חוות דעת פה. לא מכובד ולא ראוי.
smadushka - תמונה
smadushka 6 ביקורות
מסעדה נחמדה ולא יקרה
4.3
11/02/15

הייתי עם בעלי במקסיקנה בערב שישי. הזמנתי מנת אנצ'ילדס קסו והוא הזמין מנת שרימפס. מנת האנצ'ילדס הייתה טעימה מאוד, אבל בעלי התלונן שמנת השרימפס קטנה מידי בשביל עיקרית. התוספות שבאו עם... המנות היו טעימות מאוד- תפוחי האדמה והסלט. המשקה עם חלב אורז וקינמון היה טעים ומרענן! לקינוח הזמנו את ה"קרמה דה קנלה"- היה טעים אבל לא מדהים. בסה"כ הייתה ארוחה טובה, במחיר שפוי לגמרי ואוירה נעימה. אחזור שוב כדי לנסות עוד ממגוון המנות המוצעות, ובהחלט ממליצה לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה