נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

doron - תמונה
doron 5 ביקורות
4.7
28/08/06

בשבוע שחלף היינו בצפון וביקרנו בטחנה.בתור קרניברים וחובבי מסעדות, נהנינו מאיכות הבשרים המעולה. השירות היה נעים ומפנק. המנות הוגשו באופן נדיב, והאיכות הן של הבשר והן של המנות הנלוות היו... מופלאים ומענגים. החסרון הבולט של המסעדה הוא שקשה להשיג מקום. המקום פשוט מלא כל הזמן.ביקרנו בטחנה בעקבות המלצת חברים ולמרות ביקורות נוראיות באתר. ללא ספק שביקורות אלה שקריות ומשרתות אינטרס של מתחרה כלשהו. כאשר הפנינו את תשומת לבם של אנשי הטחנה לביקורות האינטרנט הם ענו שלמיטב זכרונם "האינטרנט לא מגיע מטולה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/08/06

ביום שבת האחרונה 19/08/2006 החלטתי לאחר שהמלחמה הסתיימה ללכת לצפון ולשבת במקום שלא עבד כל התקופה ולאכול בכיף ולנסות לעזור במעט בפרנסה. הזמתי מקום בטחנה וכשהגענו לא היה סטייק הטחנה אז... התפשרתי על סינטה בדבש אולם גם זה לא היה בתפריט. חשבתי לתומי, היו סגורים כל התקופה, הגיוני שחסרה סחורה. אולם להפתעתי אמרה לי המלצרית שהמקום היה פתוח כל המלחמה ולהיפך היה מלא עד אפס מקום כל יום במיוחד ע"י אנשי תקשורת.מיד הרגשתי שאני את המטרה שלשמה באתי החמצתי ועוד יותר כעסתי שבמסעדת בשרים חסרים שני מוצרים מובילים. אולם נשארתי בלית ברירה בגלל לחץ משפחתי, לקראת סוף הארוחה ביקשנו עוד צלחת קטנה צ'יפס נאמר לי ע"י המלצרית שזה בתשלום!!!תיסלחו לי מנהלים יקרים, האם משפחה שאכלה בסך 600 ש"ח לא יכולה לקבל צלחת צ'יפס קטנה כדי שתסיים את הארוחה בכיף בלי תוספת תשלום.לצערכם אותי אתם הפסדתם ואני לא אעיז להמליץ או לאכול אצלכם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/08/06

יקר להחריד, פלצני ומיותר...שרות גרוע ואיטי, מזון ממוצע ובטח אינו מצדיק את המחירים (מעל 200 ש"ח לאדם לארוחה פשוטה...).

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו - תמונה
דודו מבקר מתחיל
4.3
02/07/06

אני ובת זוגתי בילינו באזור באחד המלונות והזמנו ארוחת שישי במסעדת הטחנה, קיבלו אותנו באדיבות ושירת אותנו מלצר סופר מקצועי ונחמד בשם - שמואל. נורא נהננו מההסבר המפורט על המנות ועל בשר... בכלל, בתור אחד שאוכל בשר בבית ובחוץ אני חייב לציין את הרמה הגבוהה של איכות הבשר שקיבלנו (סטייק הטחנה וסינטה דבש), בתפריט רשום שהבשר עובר תהליך יישון ומוגש בנקודת היישון האופטימלית, בכל מקרה זה מורגש במנה האיכותית והטעימה. אני מודה שהמחיר לא זול אבל כבר שילמתי יותר על פחות אז... מומלץ בהחלט לאוהבי בשר (לבוא רעבים!).

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 4 ביקורות
4.7
21/05/06

במהלך סופ"ש הארוך שבילינו זוגתי ואני באזור אצבע הגליל והגולן, אכלנו במסעדות המומלצות באזור. מייד כשהגענו לאזור הצפון בשעות הערב המאוחרות, מורעבים לאחר שעות של עמידה בפפקי תנועה, ביקשנו... מבעלת הביקתה שלנו המלצה על מסעדות. בהמלצתי זו אתייחס רק לטחנה (על המסעדות האחרות אמליץ במקום הראוי להן). הגענו בשעה 19:00, הרעב החל לכרסם במעט המסעדה מעוצבת כ- steak hous gril כלומר מדעדת בוקרים עם ריהוט עץ וחבלים ובעיקר הריח... את פנינו קיבל מלצר אדיב ומנומס בשם שמואל שיחסו לאורך כל הארוחה והעברית התיקנית שבפיו היו לעילא ועילא. בתחילה לא הבנו מדוע אין בתפריט מנות ראשונות ורק לאחר דיפדוף, גילינו אותן מסתתרות בעמודים האחרונים. הסיבה לכך היא שיחד עם מנת הבשר מגיעה פלטת לחם הבית המגיעה עם מגוון של חמוצים ותחמיצים כולל פלפים קלויים בשום, טחינה, טחינה ביצילים, כבד קצוץ, כרוב מוחמץ, עלי גפן ממולאים, סלט איקרה, ועוד מס' דברים ששכחתי, תוצרת בית וטעימים מאוד. (בכרוב היה יותר מידי חומץ לטעמי) אני הזמנתי אנטריקוט 300 גר' וזוגתי הזמינה סינטה 300 גר' מצופה בדבש (שאני סיימתי אותו), פשוט ללקק את האצבעות. לקינוח כבר לא היה מקום. לסיכום, האווירה מצויינת, האוכל טעים ביותר, המחיר לא הכי זול (אפילו ביחס למרכז...) ובשורה התחתונה - מומלץ מאוד ! אמנם המסעדה ממוקמת בקצה העולם (פשוטו כמשמעו) אבל שווה את כל שעות הנסיעה. אנחנו כמובן נחזור לביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/06

אנו תושבי המרכז ורק רצינו לומר שבפעם הראשונה נהננו. בפעם השניה נהננו כפליים. נגיע שוב... זה בטוח.המלצות חמות וכנות על המקום, יחס חם ומפנק. שרות המלצרים מעולה והאוכל עוד יותר טוב. לאוכלי... הבשר, תהנו ותשבעו כאילו אין מחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 3 ביקורות
4.3
20/04/06

הסינטה בדבש מעולה!!!!! , במיוחד כשהיא מגיעה רוחשת על הצלחת הרותחת. צלעות הטלה 300 גר' : דקות טובות אבל יש טובות יותר. הסלטים מעולים, טריים, ובמיוחד המלפפונים החמוצים ( תוצרת בית),וגולת... הכותרת של הפתיחות: ממרח הכבד.אין כזה בבית. המחירים בינוניים ומעלה, ממוצע לעיקרית:85 שקלים הכוללים סלט ירוק+תוספת חמה. המוסיקה מדהימה ,אוירה מעולה,מומלץ. הכי חשוב: לבוא רעבים!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/04/06

מסעדת הבשרים הטובה בישראל!! המלצה מחובבי בשר שעברו את כל המסעדות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/04/06

באמת מעולה.נעים וטעים, שירות קשוב וטוב, והאוכל נהדר:מתחילים בפוקצ'ה מצויינת ומיליון סוגי סלטים וממרחים במגוון ואיכות שלא נתקלתי בהם ובנדיבות גדולה,והבשר, אחח הבשר.סטייק הטחנה פשוט נפלא,... ונראה שבמסעדה לא מחפפים, כי בפעם השנייה שהגעתי להתענג עליו הם אמרו שאין מפני שהשף נמצא בקרנבל בברזיל, ואף אחד אחר לא מוסמך להכין את המנה הזו...בקיצור, הפינוק הצפוני שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/04/06

מסעדת הבשרים הטובה בישראל!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה