נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
overated!!!
2.8
28/03/15

הגענו למקום 3 חברים וציפינו לחוויה יוצאת דופן. דניס בלימון היה משעמם ונטול הפתעות - במחיר של 110 ש"ח אתה מצפה להרבה יותר, חבר הזמין פילה מוסר ברוטב חמאה וגם הוא לא התלהב במיוחד. סך הכל... שילמנו הרבה מאוד כסף ולא נהננו. השירות של המלצרים מעולה אך המקום פלצני ולא מצדיק את השם שלו. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 3 ביקורות
פעם ראשונה ולא אחרונה
3.8
10/02/15

אתמול אכלתי בבראסרי בפעם הראשונה, אחרי שנים של חוות דעת סותרות ממספר אנשים, אשר רובם סיכמו את המקום כפלצני. אם פלצנות עבור הישראלים זה שירות איכותי ביותר של מלצרית מקצועית ואדיבה ברמות... אחרות, אז אכן המקום פלצני. האוכל לא פלצני בכלל, אפילו די פשוט עבור מטבח צרפתי, אבל כל מה שאכלנו היה טעים מאוד וחומרי הגלם היו איכותיים ביותר. בסופו של דבר, עבור זוג שאכל 3 מנות ראשונות, עיקרית, 2 קינוחים ו 2 כוסות יין, אני חושב שמחיר של 450 ש"ח זה בהחלט סביר ביחס לתמורה הטובה. נקודות לשיפור: צריך להחליף את הכיסאות, מרוב שישבו עליהם אז שוקעים בהם יותר מדי וזה מאוד לא נוח. כמו-כן, המלצרים והמלצריות משקיעים המון בשירות, חבל שרואים אותם בחוץ לוקחים שכטות של סיגריות מחברים שלהם שנחים... תעשנו מאחורה ולא מלפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden מבקר מתחיל
בראסרי באבן גבירול ת"א
2.0
18/01/15

הגעתי למקום עם עוד ארבעה חברים, כל אחד הזמין מנה אחרת. אני התחלתי עם מרק עוף עם אטריות כמנה ראשונה, מרק לא מיוחד בכלל, בינוני מאוד, מה גם שהוא לא הגיע חם כמו שמרק צריך להיות. כמנה... עיקרית לקחתי את העוף בטרגון, כמות העוף הייתה מכובדת, אך יותר מדי טעם של שום במנה. חבר שלי הזמין את כריך הסלמון. מנה מאוד מאוד קטנה, לא היה משביע שום בן אדם מבוגר, וזה ב52 ש"ח. עוד חבר הזמין את ההמבורגר, שלדבריו היה בסדר, אך לא משהו מיוחד. אני חייב לציין שהמנות לא מצדיקות את המחיר לא מבחינת כסף ולא מבחינת טעם. השירות היה בסדר גמור, מלצרים נחמדים ואדיבים ועונים לכל שאלה במקצועיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 2 ביקורות
ארוחת צהריים המונית ומאכזבת.
2.5
29/12/14

שמענו רבות על המסעדה והחלטנו לחגוג בה את יום נישואינו. באנו בצהריים. לא ניתן היה להזמין מקום וחיכינו בחוץ בתור כ 20 דקות!!השולחן ל 2 היה צפוף מדי. האוכל בעסקית הצהריים היה טוב אך לא... מלהיב וכן השירות-חבל שכך היה המפגש הראשון ביננו ובין מסעדה מצליחה זו.היו הרבה רגעים ששאלנו מדוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
טעים ואכותי
4.0
21/12/14

ביום רביעי שעבר נפגשנו שלושה חברים בערב וישבנו בבראשרי. הוזמן בקבוק יין ומנות עיקריות. השרות היה מעולה כרגיל ואחת המנות שהזמנו, פרות הים, היתה פשוט מצויינת. בסוף הערב המלצרית פינקה... אותנו בקינוח נוסף. נמשיך להגיע :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
יקר וטעים
4.0
02/12/14

אוכל מעולה. מעולה. בשעות הערב האוירה טובה ושקטה מי שמגיע בשעות של העסקית (מניסיון) יש רעש נוראי!!! המלצרים מסדרים את הסכו"ם ואת הצלחות והכוסות ברעש נוראי כאילו אף אחד לא קיים. השירות... סה"כ טוב מאוד וסבלני. האוכל מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מצויינים
4.0
04/11/14

ביום שישי הגענו שני זוגות לארוחת בוקר. השרות היה מקצועי, זריז וחייכני. האוכל היה מעולה(אין על הלחמניות של הבראסרי) ועל אךף שהיינו מוגבלים בזמן בו היה השולחן לרשותנו הצוות השתדל מאוד לא... להקים אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yishai Berg - תמונה
Yishai Berg 8 ביקורות
חווית צהריים
4.3
14/06/14

הגענו לצהריים עיקרית+ראשונה ושתייה מנות ראשונות קטנות אבל נפלאות והעיקריות היו ואווו עונג צרוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
מעולים!!!
3.8
12/06/14

אכלנו ארוחת בוקר כמה חברים בשישי בבוקר. האוירה, השירות והאוכל היו פשוט מעולים. רק חבל שהמוזלי שלהם קצת קטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 9 ביקורות
עם שם שיצא למקום הזה ציפיתי להרבה יותר
3.3
31/05/14

הזמנו ארוחת צהריים מהמסעדה, המשלוח הגיע יחסית מהר. האוכל היה סביר לא יותר מזה וזה מאכזב. בהמבורגר עוף עם תפוחי אדמה היה תבלין מסוים שהשתלט על הטעם והארוחה הטבעונית גם לא משהו מיוחד. סהכ... סביר לא יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה