נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
ההמבוגר הכי טעים
3.8
04/01/18

ההמבורגר הכי טעים שיצא לי לאכול!!!! אווירה פריזאית וחו"לית. מחירים לא הכי זולים מן הסתם אבל טעים ונחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudusamia1 - תמונה
dudusamia1 מבקר מתחיל
לא אחזור לפה
2.0
15/08/17

בטלפון נאמר לנו שאין אפשרות להזמין מקום ולכן כשהגענו חיכינו מעל 50 דק למקום. התיישבנו ומיד הזמנו. המתנו מעל 40 דק נוספות לקבלת ההזמנה שלנו. בזמן הזה רדפנו אחרי עובדי המסעדה על מנת לקבל... שירות ולבסוף האוכל שהגיע היה משעמם, סתמי ולא שווה את ההמתנה או המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
לא נחזור למסעדה
2.3
21/06/17

גודל המנות סביר. המחיר לא סביר בעליל. הזמנו את מנת היום סטייק אנטריקות 400 גר 172 שח, רק שהיה רק 100 גר בשר כל נשאר שומן. גראטן תפוחי אדמה שבא עם זה היה עשוי מתפוח אדמה אחד. הילדים אכלו... ספגטי אחד עם כדורי בשר ואחד בלי כלום. יש לציין כאשר התלוננו על הסטייק קיבלנו פיצוי עוגת גבינה שהייתה טעימה. אבל בשביל שתי מנות פסטה ועוגת גבינה 308 שח זה קצת מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר שדה - תמונה
יאיר שדה 14 ביקורות
אוכל טוב אבל קצת יחס יותר אישי היה יכול להיות נחמד
3.8
14/05/17

פעם שלישית שלנו והאוכל כרגיל טעים קצתאיכזב אותנו שאמרנו בהזמנה וגם למלצרית שאנו חוגגים יום הולדת כפול - פעמים קודמות צ'יפרו אותנו בקינוח על חשבון הבית - הפעם שום איזכור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
טעים וטוב
4.0
06/05/17

הגענו לארוחת שישי 5 אנשים. האוכל טעים וטוב , מהמנות הראשונות ועד לקינוח היה טעים להפליא. השירות קשוב יעיל וטוב. ראוי לציון מיוחד אחד הסועדים הינו אבא שלי אדם לא צעיר הסבלנות אורך הרוח... והעזרה לה זכה לכל צוות המסעדה מרשים וראוי לציון לשבח.כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
ארוחת בוקר כיפית
4.3
17/02/17

תמיד הייתי אוכלת שם בערב - סטייק טוב והמבורגר מעולה! אמרו לי שאני צריכה לנסות את ארוחת הבוקר, הזמנתי עם חברה את הפנקייקים וארוחת בוקר אישית, סלט קטן וחמוד, סלסלת לחמים טריירים שבכל פעם... שהיא ריקה ממלאים! אחלה של שירות, מחירים נוחים בבוקר ובערב המבורגר מחיר טוב שמגיע עם תוספת, סטייק די יקר- אזור ה175 שקל אמרו לי המלצרים שהייתי שם פעם ארוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
לא אחזור למסעדה הזו
2.3
20/06/16

אני ובן זוגי בחרנו לחגוג את יום ההולדת שלי בבראסרי, אני אתחיל ממה שהיה טוב, השירות היה נחמד מאוד ומנת הפתיחה הייתה מאוד טוב. מצד שני המסעדה צפוצה מאוד ולא הייתה אווירה נעימה, המנה... העיקרית הייתה מאוד קטנה, והקינוח היה מביש- קיבלנו קינוח שרוף! בכל מקרה אני לא ממליצה על המסעדה הזו- אין אוכל מיוחד ואין אווירה מיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor.ober - תמונה
mor.ober 8 ביקורות
יוקרתי
4.3
21/02/16

ישבנו במסעדה, אוכל טעים ומיוחד, מנות בגודל מתאים- לא גדול מידי ולא קטן מידי. המנה הראשונה שהזמנו הייתה מאד טעימה ומיוחדת. לגבי העיקריות- הבשרים היו איכותיים מאד וגם הפסטה מצויינת (חייבת... לומר שיש מגוון של מנות צמחוניות וטבעוניות, לא טריוויאלי). אבל המנות נראו טיפה לא מיוחדות והייתה אכזבה קלה. בסה״כ מסעדה מעניינת לחוויה חד- פעמית. מחיר יקר כמובן אבל צפוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
בראנצ' טעים מאוד
4.5
14/02/16

ארוחת הקורב בבראסרי (או בראנצ' כמו שהם קוראים לה) נהדרת! המסעדה ידועה בהקפדה היתרה שלה על חומרי גלם, הגשה ואיכות המנות, והדבר מתבטא היטב. המחיר הממוצע לבראנצ' הוא 60-70 ש"ח הכולל לחמים... (טריים מאוד), מנה "עיקרית" שתייה חמה ומשקה אלכוהול. המסעדה עמוסה מאוד והישיבה צפופה. לנו בתור זוג הדבר לא מפריע, אך לא הייתי מגיעה לשם עם הילדים הקטנים. המנות נדיבות והשירות נעים ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
ההמבורגר המושלם
4.3
14/02/16

ההמבורגר הכי טעים שאכלתי. נימוח, טעים טרי ומושלם. אווירה יוקרתית מאוד (לא לבוא עם פיג'מה) שירות מהיר. מחירים יקרים יחסית גם הבראנץ שלהם מעולה. אל תשכחו להזמין מקומות מראש בסופ"ש

עוד פרטים
הוספת תגובה