נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

aviof - תמונה
aviof 2 ביקורות
4.7
29/03/07

היינו אתמול בערב. מלצרית בשם ענבל פינקה אותנו. מקצוענית ומפנקת. ארוחה נפלאה וטעימה. שרימפס ברוטב חלב קוקוס מעולה, סטייק אנטריקוט משובח.אנחנו נחזור וגם נמליץ לחברים ולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/03/07

שנים שאנחנו מגיעים, ולמרות שמדי פעם השירות לא משהו זה תמיד איכשהו מפצה את עצמו בפעם שאחרי. המלצר עם הפירסינג מלך. לא היה חסר לנו כלום כל דבר קיבלנו לפני שביקשנו (קיסמים, מים מגבות לחות)... ואפילו קינוח במתנה בסוף. מעצבן כל פעם לחכות שנה בדלת גם אם מזמינים מקום, אבל בסוף זה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
21/02/07

אכלתי כבר מספר פעמים בבראסרי ותמיד נהנתי מהאוכל הטעים ומהשירות הנפלא. לפני כשבוע הגעתי אחה"צ עם חברה שזו לה הפעם הראשונה במקום לחגוג את יום הולדתה ולצערי חוינו חוויית שירות לא נעימה. זה... התחיל בכך ששכחו להביא לנו את מה שהזמנו ולא ניקו לנו את השולחן בין המנות השונות, הרגשנו שהמלצרים טרודים או עסוקים בדברים אחרים, אפילו שמענו הדים לכך בשולחנות הסמוכים. כשהזמנו את המנה האחרונה, היא שוב התמהמהה, ולאחר תזכורת שלנו היא הגיעה קרה למרות שהיא צריכה להיות חמה (טארט טאטן) החזרנו אותה כמו שהיא. ביקשנו לקרוא לאחראית המשמרת וביקשנו אותה שלא תחייב אותנו על המנה האחרונה וסיפרנו לה על תחושותינו. (ברצוני לציין כי האוכל היה נפלא וטעים עד מאד, נהננו מכל ביס). היא התנצלה בנעימות וביקשה שלא נשלם בעד הארוחה כי היא רוצה לראות אותנו שנית לחוות חוייה נעימה יותר.לאור המחווה המקסימה הזו ותודעת השירות המדהימה, אנחנו בטח נחזור לאכול בימים הקרובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
02/01/07

כל האנשים שכתבו לפניי התלוננו, מה זה התלוננו... בכו!בסוף כתבו כולם פה אחד שהם יחזרו למסעדה...רבותי בגלל אנשים כמוכם המסעדות הפלצניות והיקרות האלו ממשיכות לגנוב את כספם של אנשים אומללים... שהפוזה חשובה להם. בחיים זה לא ישתנה כי אתם ממשיכים ללכת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raanan Chasdai - תמונה
Raanan Chasdai 23 ביקורות
1.7
18/11/06

האוכל מעולה. אין מה לדבר. אבל: התמחור!!! שלושה רביולי (מעולים, עבודת יד, - אבל רק שלושה) עולים 48 ש"ח. מחיר מופרז. לא שמישהו הכריח לקחת, אבל בכל זאת - תנו קצת יותר... אפילו אם זו מנה... ראשונה.והערה: השרות אגרסיבי משהו. הזמנתי בירה. עוד לפני שהספקתי לעיין בתפריט -הוא נחטף ע"י המלצרית. מנת קינוח (שהיתה אגב נדיבה - 3 פחזניותטובות מאוד), התקשנו לסיימה. ושוב - השארית נחטפה ע"י המלצרית מבלי לשאול אם סיימנו.ממולי הזמינו מים חמים עם נענע. עלה כמו תה - 12 ש"ח.והערה למערכת: אין הגדרות אחרות לאוכל טוב חוץ מ"גן עדן"? רק גן עדן וגיהנום?אין משהו באמצע?לגולשים שלא רוצים לכתוב מגילות מגיע טווח הגדרות רחב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה הוד - תמונה
נעמה הוד 12 ביקורות
3.3
06/10/06

הייתי בבראסרי השבוע, הקרפצ'יו היה יכול להיות אלוהי אילולא שפכו עליו כמות מוגזמת מדי של מלח ופלפל (כמעט נחנקתי מהפלפל). השירות אדיב ומקצועי, אבל התלבושת והאווירה נותנים תחושה מלחיצה מעט.... התקשרתי היום להזמין מקום ולאחר שיחה של של דקה ויתרתי. לא אוהבת שמגבילים אותי בזמן ולא אוהבת טון מתנשא ופלצני. בקיצור, אני חובבת אוכל מושבעת ואני מבינה שאני במיעוט... אבל יש לי בעיה עם מקומות שתופסים מעצמם יותר מדי וכשהפלצנות משפריצה זה עושה לי לא נעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
02/10/06

האוכל מספק את הסחורה (משביע) אבל לא מעבר. האווירה הייתה יכולה להיות הרבה יותר מוצלחת לולא השירות הגרוע שקיבלנו. אז מה אם אנחנו לא סלבס והם לידינו כן, לנו לא מגיע להנות משירות מקצועי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.3
25/09/06

האוכל והמקום נהדרים והקינוחים - חגיגה. אין לי מילה אחת של ביקורת לכתוב על המקום ויחד עם זאת, גם אין בה שום דבר מיוחד שהשאיר אותי עם המחשבה עם הפעם הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 3 ביקורות
3.3
20/09/06

אז ככה, אכלתי כבר כמה פעמים בבראסרי, עסקיות וערבים, אבל הפעם הרגשתי צורך לתת משוב משום שהמקום הפתיע במיוחד לטובה. היינו לצהריים, חמישה אנשים, ושגענו את המלצרית לכל אורך הארוחה - עברנו... ממקום ישיבה בחוץ לפנים (באמצע הארוחה ואפילו על חשבון אורחים שחיכו בתור למסעדה), שאלנו מליון שאלות על המנות, החלפנו תוספות לאחר שכבר הגיעו לשולחן, ביקשנו אי הכללת חומרים מסוימים במנות מסוימות וכו' וכו'. המלצריות קיבלו הכל בחיוך, בהבנה ומילאו את כל בקשותינו. כל הכבוד לצוות המקצועי, שניכר כי עובד יותר קשה מאשר בכל מסעדה (אולי כדאי להוסיף כוח אדם?).אבל מספיק עם השירות! לעיקר:האוכל: מנות ראשונות של העסקית היו בסדר - לא רעות ולא טובות. החציל בסדר, יוגורט עיזים בסדר, סלק בסדר. שום דבר מיוחד.המנות העיקריות היו ברמה טובה יותר - חזה עוף צלוי במרינאדה עם לימונים ארטישוק ועוד, היה מורכב מאוזן וטוב מאוד, הדגים - לברק ופילה מוסר היו טובים, כך גם עוד מנות שאיני זוכר את שמן, אך כן את הרושם שהותירו.ולקינוחים: מגמת העלייה לא נפסקה - קרפ סוזט, פרופיטרולים ומילפיי, כולם מ ע ו ל י ם !אגב, הקפה הינו אחד הטובים שיש במסעדות ארצנו.לסיכום: כדאי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 13 ביקורות
2.0
01/09/06

היינו היום בבראנץ'.קפוצ'ינו מצוין וגם המיץ ואוזו אשכולית והריבות - מעולים. סלסילת לחמים קרים, חבל שלא היו בה עוגיות שמרים טריות כמצופה, מה שנתנו במקום היה מאכזב. פעמיים ביקשנו מים ולא... הגיעו.רעש נוראי, זה מיטרד שיש לו פיתרון - תיקרה אקוסטית, חבל שזה לא מטופל, מפני שקשה להינות ברעש כזה.קרוק מאדם הגיע על פרוסות במקום על טוסטים.הנורווגי - ביצים פושרות.לסיכום - לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה