נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
ההמבורגר הכי טוב בתל אביב, נקודה.
4.8
18/06/13

אוכל טוב מאוד (גם במשלוח) ישבנו הרבה פעמים במסעדה ועוד יותר פעמים במשלוח. עיסקיות הצהריים משתלמות במיוחד. ארוחות בוקר טובות. ההמבורגר הכי טוב בתל אביב נקודה (ואכלתי את כל שאר המוכרים... לכל). המשלוח מגיע ארוז נהדרת, מופרד ומאוד מוקפד. בישיבה במסעדה השירות נעים ומקצועי. יופי של מקום, אין פלא שהוא כזה מוסד תל אביבי (בצדק).

עוד פרטים
הוספת תגובה
assafco1 - תמונה
assafco1 3 ביקורות
המקום האהוב עלינו! מקסים!
4.3
16/06/13

אני וחברה שלי יצאנו לשם בדייט הראשון בדיוק לפני שלוש שנים ומאז לא מפסיקים לוותר. שירות מעולה, אוכל מצוין ועדין רמות מחירים הגיוניות. ממליץ בחום על ההמבורגר ועל הקרם שניט לקינוח. חבל... רק שבפעם האחרונה האוכל הגיע קצת לאט (חצי שעה עד המנה העיקרית)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
תמיד טוב
4.5
02/04/13

מקום שתמיד שומר על רמה, תמיד ללא מקום לשבת, אוכל טעים, המבורגר מעולה, מוקפד עם אווירה .פתוח 24/7

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 6 ביקורות
טעיםםםםם
4.5
26/03/13

היינו 4 חברים והזמנו קינוחים. הקרמשניט ועוגת השוקולד היו מעולים. השירות היה מעולה, ולמרות העומס תמיד היה מלצר בסביבה. מומלץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
מהומה רבה על לא דבר
2.5
16/03/13

באנו מקצוות הארץ לחגוג יום הולדת במסעדה, הזמנו מקום שבוע מראש והודענו שמדובר ביום הולדת עגול המגיעות אליו מצפון ומדרום, על מנת שלא יפנו אותנו כעבור שעתיים כפי שכתוב באישור ההזמנה, בחורה... חביבה מאוד חזרה אליי טלפונית שמאשרת לנו לחגוג עד מתי שרק נרצה. האוכל טעים, השרות משתדל אך לא מקצועי (המלצר עזב אותנו כדי "לברר עבורנו" כעשר(!) פעמים, מטעמי הוודקה שיש למסעדה להציע ועד מחיר השוט..) לקראת סיום הארוחה השולחן הצמוד אלינו קיבל קינוח ע"ח הבית לחגיגתם, כאשר תהינו מדוע אנחנו לא, המלצר אמר לנו שלו הודענו לו בתחילת הארוחה שאנו חוגגות יום הולדת היה "מפנק אותנו בכל מיני דברים לאורך כל הארוחה". אומנם לא ציפינו לדבר בבואנו אך לאחר שאחרים קיבלו סביבנו,יצאנו בתחושת עלבון קלה. האווירה במקום מזכירה חדר אוכל צפוף בקיבוץ, העיצוב משמים והמחירים גבוהים מאוד. כיצד הפכה המסעדה למקום כ"כ פופלארי, נשגב מבינתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד וגדי - תמונה
ורד וגדי 7 ביקורות
מהנה מוקפד וטעים.....
4.5
13/03/13

אנו סועדים בברסרי מזה מס שנים ובאופן קבוע. השירות, האוירה והמנות ללא תחרות..... נהננו מאוד מקדירת פירות הים, מנת הסינטה האגדית, ובראשונות הסביצה וסלט תפוחי אדמה עם הרינג( חבל ששינו את... אופן ההגשה של מנה זו , אהבתי הרבה יותר את ההגשה הקודמת ). תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 6 ביקורות
לא מאכזבת לעולם! :)
4.8
21/02/13

אני ובן זוגי חובבים מושבעים של הבראסרי, אם אנחנו חוגגים או סתם רעבים זה המקום מבחינתנו. השירות מקצועי ואדיב, כל מנה מוקפדת ונפלאה- במיוחד הסביצ'ה :) בקיצור מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti - תמונה
moti 3 ביקורות
בהחלט בטופ 10 שלי
4.5
20/02/13

בהחלט מסעדה שמנוהלת ומוקפדת בצורה יוצאת דופן. פשוט כיף לשבת לאכול מתפריט עשיר ומנות מוצלחות. אני אישית אוהב את המנה של המח עצם. אותם אני לא מפספס בשעות ההגשה... תהנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
בראנץ
4.5
09/02/13

אוירה מעולה, אוכל טעים ושירות מצויין, כל מה שצריך כדי להנות מבראנץ בסופ"ש שימשי בתל אביב, הזמנתי מנה של ביצים עלומות עם תרד וסלמון והיה מעולה. המנה מגיע עם שתיה חמה, קוקטייל וסלסלת... מאפים ולחמים. אם אתם מחפשים מקום טוב לבראנץ בששי לכו על זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
שישי בצהריים - נהננו !
4.5
01/02/13

אנו סועדים בברסרי מזה מספר שנים ונהנים כל פעם מחדש. את הצוות המנות והאווירה ניתן להגדיר כך : מ ו ש ל ם ! הסינטה איכותית ביותר ומוגשת באופן מקצועי , מנת הספשייל לזנייה היתה מעולה והוגשה... באופן אסטטי ומיוחד , ההמבורגר האגדי - אין מילים. כייף לחזור כל פעם מחדש ולדעת שתמיד נקבל את השירות המקצועי והאדיב. ואת המנות הנהדרות. תודה, ורד וגדי.  

עוד פרטים
הוספת תגובה