נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

Micky - תמונה
Micky 8 ביקורות
ראו להלן
4.8
01/05/21

היינו אצלכם ביום שישי לפנות ערב, נהננו מהאוכל ומהשירות, ותודה לשני על היחס ועל ההתחשבות בבקשותינו בענייני קורונה. :-) בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
effi100 - תמונה
effi100 2 ביקורות
אוכל טעים וחוויה מהנה
5.0
10/04/21

ביקרנו במסעדה בליל שישי, על הבר. האוכל מצוין, השירות (של אריאל) מקסים ולבבי. האווירה כיפית! מומלץ ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talya - תמונה
Talya 2 ביקורות
לא שומרים על התו הסגול.
1.0
18/03/21

לא. מבקשים לראות תו ירוק ולא שומרים על ריווח בין האנשים. הצטופפנו על הבר עד שעדכנו אותנו שזה גם אזור מעשנים. בשלב הזה נשברנו מהיחס ומהשירות והלכנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
צהריים במסעדת 'אדום'
5.0
08/09/20

צהריים במסעדת 'אדום' במתחם התחנה - היה מהמם!!!!!!! השירות נפלא ומקצועי, חניה בשפע והיינות משובחים. התל אביבים יתעלפו מהמחיר (נמוך משמעותית מת"א) ומהטעמים המדוייקים. אנחנו התאהבנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוחאי - תמונה
יוחאי 4 ביקורות
אוכל טעים ושירות מעולה
4.5
29/08/20

הגענו בליל קיץ ירושלמי נעים, במגבלות הקורונה, ישבנו במרפסת החיצונית, ברעש הילדים הרבים הממלאים את מתחם התחנה... התפריט מגוון, אהבנו מאד את המסבחה דג והקרפצ'יו, גם העיקריות היו טובות... מאד. השירות היה מעולה יעיל ואדיב. המחירים לא זולים בכלל, אבל בהחלט שווים את התמורה. נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
מקום מעולה! מומלץ בחום!
5.0
03/07/20

הייתי עם 2 חברות לארוחת צהריים בשישי, והכל היה מעולה! האוכל היה מאד טעים: אכלנו שווארמה טבעונית, המבורגר וקורדון בלו. השירות היה מעולה פלוס- מהיר, אדיב, ועם חיוך. בקיצור- לכו על זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון  - תמונה
סיון מבקר מתחיל
מצויינת. כל ביס נפלא, שרות מצו
5.0
28/01/20

נהננו מאוד ממנות הסביצ'ה ומגש השרקוטרי, כנל גם לגבי העיקריות חזה העוף והאסדו. היין, השירות, תשומת הלב לפרטים ועוד הפכו את החוויה ללא פחות ממצויינת. כיף (להיזכר) שיש מסעדה כזאת בעיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dr-Gal - תמונה
Dr-Gal מבקר מתחיל
היינו ונהנינו מאוד
5.0
06/10/19

קראנו כאן חוות דכת והאמת קצת חששנו אבל מהר מאוד החשש התפוגג. שרות מצויין !! אוכל מעולה. מנה ראשונה של חלקי פנים הייתה פנטסטית באמת מחיר טוב אווירה טובה באמת היה טוב כל הכבוד. ולא בפעם... האחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravit - תמונה
Ravit מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
1.5
24/12/18

הגענו זוג למסעדה לאחר הזמנה שביצענו.. הושיבו אותנו בשולחן קטן ומלצרית הציעה עסקית והסכמנו. מרגע שהגענו בסביבות ארבע וחצי נקלענו לאווירה של לחץ בין מנהל המסעדה והמלצרים. התנהלו סביבנו... ורצו כול הזמן לסדר שולחנות. המארחת גם עזרה להם והיתה גרירת כסאות צורנית כול הזמן.. המלצרית שלא היתה מלצרית בעליל טעתה בלקיחת ההזמנה והביאה לבעלי סביח במקום מנה שונה שהזמנו.. הכול נעשה בלחץ ותוך כדי שאנו אוכלים את המנה הראשונה ..כבר המלצרית הגיעה והפריעה לנו ושמה סכום למנה העיקרית.. ולאחר שתי דקות בקירוב הביאה לתדהמתנו את המנות העיקריות!!! לא רק שלא נתנה לנו להנות מהראשונה כבר רצתה להגיש את העיקריות..כמובן שאמרנו שזה לא מקובל.. לא נתקלתי בכזה לחץ על אורחי המסעדה אף פעם!! הריצות וההוראות כול דקה של מנהל המסעדה למלצרים כשהמסעדה לא היתה מחאה כלל לא נתנו אווירה טובה אלא הקשו להנות מחווית האכילה.. מנות עיקריות היו בנאליות ולא מיוחדות. הקינוח פבלובה היה טעים ומיוחד!!! לא נבוא שוב למסעדה זאת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avia - תמונה
Avia 4 ביקורות
התאכזבנו.
2.3
14/11/18

היינו 3 סועדים מכיוון שלא התייחסו אלינו התיישבנו בחוץ. המארחת לא הייתה במקום. הזמנו 2 מרקי דגים ומרק גולש. המנות הגיעו מהר אבל אופן ההגשה היה מוזר. המלצריות החזיקו את קערות המרק... בקצותיהם במקום להניח על צלחת. במרק הדגים היו 2 מולים 2 שרימפסים והכל צף בתוך נוזל חום מטובל בכמון בעיקר. מאד דליל ועלוב. במרק הגולש הדליל היו שתי חתיכות בשר בלבד. עצוב. נראה לי שהשף לא מכבד את האורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה