נגישות
נגישות

קויאה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על קויאה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/01/08

קודם כל, אני לא מבינה למה אנשים רבים כתבו שהעיצוב הוא "פלצני". לדעתי העיצוב מזכיר בית ונותן הרגשה טובה ונעימה למדי. ועכשיו לאוכל: השניצל עם הפירה שהזמנתי היה די טוב, אך לא היה בו משהו... מיוחד, והפירה, כמו כל פירה- אבא שלי מכין את זה הרבה יותר טוב. לקינוח הזמנתי קרם ברולה, נשמע טוב ונראה טוב אך הטעם נוראי. הייתה שכבה של נוגט וכרמל מלמעלה (אני חוזרת- זה רק נשמע טוב) שהייתה קשה לאכילה ודביקה, והקרם עצמו הרגיש כמו מעדן מקולקל. היה מדהים לכל אורך הארוחה, אך הקינוח השאיר טעם חמוץ בפה (טוב לא חמוץ..). בקיצור- 9.5/10 כי באמת היה כיף. וטיפ לבאים- תזמינו מקום מראש, המקום מפוצץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/12/07

בערב 13.12.2007 השרות מעולה.האוכל טעים אך מועט.חדר העישון מאוד מפריע והמחירים.....בשמיים. ציון כללי : 8 אחרי הורדת המחירים בכ 20 אחוז הציון יהיה 100

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/11/07

פיוי של מסעדה. תפריט חדש ומרענן, סלט מוחיטו משובח, גלילות עוף ומוצרלה, קינוחים משובחים- מוס חלבה, פונדנט שוקולד מהטובים ביותר שאלכנו, מנות ילדים משביעות ועוד ועוד... לא נפלנו אף פעם.... ובנוסף אוירה נהדרת, שירות קשוב ומצויין, יחס נהדר לילדים . מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
28/10/07

בדר"כ אני לא מאלו שרושמים המלצות וביקורות באתרים השונים... אך הפעם הייתי חייבת, בייחוד לאור הביקורות השליליות שמופיעות כאן - ולא ברור לי מדוע. האווירה בקויאה מצויינת (חייבים להזמין... מקום מראש כי תמיד מלא...), האוכל נהדר ומפתיע בכל פעם מחדש.... ותודעת השירות?? מהגבוהות שנתקלתי בהן. שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/10/07

מקום מסביר פנים,אווירה נעימה אוכל מוקפד וטעים,מחירים סבירים ומעל הכל שרות 10 .ישבנו על הבר ונהננו ,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Orgad - תמונה
Yael Orgad 5 ביקורות
4.0
21/10/07

באנו לקויאה - שני מבוגרים (אחד צמחוני) ושני ילדים (מפונקים באוכל). נהנינו מאד ארבעתנו. מנה ראשונה - טרין חצילים - היתה מעט סתמית; אבל המנות העיקריות טובות מאד - קבב הכבש על מקלות... הקינמון מומלץ בחום! המבורגר צמחוני טוב מאד, וגם מנת ההמבורגר לילדים נהדרת. המלצרים אדיבים ונחמדים, הקינוחים - מעדן, וחשוב להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/10/07

מסעדה נחמדה מאוד, התחלנו באחד מקוקטייל הבית, מנה ראשונה עועת חצילים, מנה עיקרית הפילה בקר, מעולה, ממולץ, צוות מאוד נחמד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
26/09/07

התאכזבתי מהאפשרויות המעטות לטעמי. רק סוג אחד של מרק..(:אין שום סוג של מנת דגים......):ביקשתי את מנת כבד העוף בלי יין..כי איני אוהב את טעם היין בשום תבשיל שהוא ( מותר...נכון ? )להפתעתי... אמרו לי משהו נורא משונה : "אי אפשר להוציא כך מנה"......חברים......איפה הדמיון היוצר והתחשבות בטעם הסועד ?א ל מ נ ט ר.......((:קיבלתי לבסוף מנת כבדי עוף מטגנים בבצל על מצע פירה. מאחד מנתחי הכבד שכחו להסיר את המרה........כי הוא היה מר מאוד.....( אולי נקמת השף הקטנה על טעמי הקלוקל ) היתר היה סביר. ניכר על השף כי הוא מפריז בהוספת תבלינים במנת יתר. דבר שלא בהכרח מוסיף. ולפעמים אף גורע.... כבד עוף טרי עם קצת בצל בשמן זית טוב. די להם בכמה גרגרים של מלח גס ופלפל שחור גרוס.. .כדי לקבל מעדן . רצוי כמובן לא להשאיר את המרה  כי טעמה אכן מר.המלצר היה נחמד ואדיב.לא ניראה לי שאמהר לשוב לשם. סך הכל לא יצאתי מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/09/07

באתי לשם עם חבר שלי ישבנו דיברנו והמלצרית הייתה ממש נחמדה האווירה שם היא אווירה של חופש לשכוח מהכל להתפרק מהשבוע ,האוכל שם טעים .מה שכן פעמיים היינו שם פעם ראשונה ישבנו על הבר עד שהבנו... את הלקח ואז הזמנו מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/09/07

היינו 4 ילדים ו 4 מבוגרים ומאוד נהננו. האוכל היה טעים, השרות טוב מאוד, אווירה טובה ומחירים סבירים ביותר. היינו מאוד מרוצים וברור לי שנחזור לשם. ידידותי למשפחות. כדאי להזמין מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה