נגישות
נגישות

קויאה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על קויאה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/04/10

היינו 3 זוגות ביום העצמאות המקום פשוט מדהים שירות ברמות הגבוהות ביותר והאוכל סוף הדרך מנות מושקעות ואיכותיות טבעות הבצל מיוחדות שווה לחזור ולבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/09/09

הסניף במשמר השרון כשר ומאז אני הולכת הרבה לשם. ללא ספק עניין הכשרות משמעותי שהרי אם המקום לא היה כשר לא הייתי סועדת שם. ההמבורגר שם הוא הכי טעים שאכלתי אי פעם.. ואכלתי. המנות גדולות... ומשובחות. אני ממליצה בחום. יש לי הרבה חברות ששומרות כשרות וסוף סוף יש מקום טוב וקרוב שאפשר לאכול וליהנות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/06/09

לשמחתי קויאה הפכה לכשרה, וכל ביקור תמיד מצויין ונעים. האוכל נהדר והשירות אדיב וחם בצורה נדירה, כיף לחזור בכל פעם מחדש.. המון בהצלחה עם השינוי, נמשיך להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/05/09

המסעדה הפכה כשרה והפכה אפשרית עבורנו, הלכנו עם הסבתא ועם הילדים ועוד שני חברים של הילדים, השרות של המלצרים (מור - כל הכבוד) היה פשוט נפלא. חיוך, רצון טוב, יופי. האוכל בסדר גמור, לא היו... טענות לא לנו ולא לילדים, הסטייק היה עשוי כהלכה, הכבדים מעולים והסטייק עוף בדיוק כפי שהוא צריך להיות. מומלץ בחום. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/03/09

אנחנו נוהגים להגיע בימי שיש בערב. לרוב יושבים על הבר ומאד מאד נהנים. ביום ו' האחרון קראנו בעצב את השלט על הדלת המודיע שהמסעדה הופכת כשרה. הסיבה לא ממש משנה, העובדה היא שכבר התחלנו לחפש... אלטרנטיבה. חבל !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
23/02/09

קפצנו ביום ו' האחרון, אחה"צ, לשתיה קלה לפני בוא השבת, ונדהמנו מההודעה על סגירת קויאה בלילות שבת ובמהלך השבת, כבר בשבוע הבא, על רקע הפיכת המקום למסעדה כשרה (בעקבות הסניף במשמר... השרון).נאמר לנו, שבעל הבית מסורתי. אבל נראה לנו, שהוא היה מסורתי גם קודם לכן והמסעדה פרחה.לדעתי זו טעות איומה, שעלולה להוביל בעתיד לסגירת המקום. כיוון שהחלל המתפנה של קויאה צפוי להתמלא על ידי יזמים מוכשרים אחרים, שישכילו ליהנות מקהל הסועדים הדינאמי, שנאסף בשנים האחרונות סביב ערי האיזור ובמיוחד - פרדס-חנה - בנימינה, חדרה וגם זכרון יעקב.אנחנו, ורבים ידידינו באזור, ומאזורים רחוקים יותר, נוהגים לפקוד את המסעדה המועדפת על ידינו - בעיקר בשבתות. את רוב האירועים המשפחתיים שלנו אנחנו מציינים בקויאה, כמקום אהוב על כולם.עתה נאלץ לחפש לנו מקום מועדף אחר ולקוות שבמהרה נזכה למסעדה חדשה באיכויות המצוינות של קויאה, שכעת תהפוך יותר למסעדת עובדי המפעלים בפארק התעשייתי במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/12/08

אחת מהמסעדות האוהובות עליי ועל משפחתי נרשמתי כברת מועדון וקיבלתי לפני כחודש וחצי הטבה מפנקת 50 % הנחה על כל השולחן לכבוד יום ההולדת של בעלי,באנו 13 איש ונתנו לנו יחס ושירות VIP וההנחה... יצאה 643 ש"ח והם אפילו לאהנידו עפעף ובאופן מיידי קיזזו מהחשבון,ישר כח שישי האחרון חזרנו שוב והופתענו לגלות שעל הילדים לא משלמים עבור ארוחת הצהריים שווה להיות חברי מועדון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/10/08

הזמנו מקום בבוקר וכשהגענו קיבלו אותנו יפה, המסעדה עדיין לא הייתה מלאה. האוכל שהוגש בתחילה כמנה ראשונה היה לא טוב בחלקו. קבלנו במקום זאת מנה אחרת. המלצרית היתה מאד נחמדה ואדיבה. כך הזמנו... את המנה העיקרית. התמהמנו קצת בהזמנת המנה האחרונה כי היינו עם תינוקת שלא ממש ישנה כך שהכל לקח יותר זמן. כשרצינו להזמין את המנה האחרונה ניגשה אלינו אחראית המשמרת ובגסות הודיעה לנו שאנחנו צריכים לפנות את השולחן כי עברו שעתיים ואנחנו חיבים ללכת. הדבר לא נאמר לנו קודם לא קצת לפני שעברו השעתיים ולא בטלפון. האחראית (שלא בדיוק יודעת מהו נימוס) עמדה על שלה ובפשטות אם אפשר לומר, גרשה אותנו.זאת היתה מסעדה שהיינו בה מספר רב של פעמים ולאט לאט הדרדר האוכל ועכשיו גם היחס.אין סיכוי שנגיע לשם שוב. לגבי המלצריות, הן היו חמודות ונתנו שירות מעולה. אני מקווה שהן מקבלות תמורה נאותה!חיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/06/08

אני חייב להמליץ לכם על הסטייק הכי טוב שאכלתי בחיים ואני לא מדבר על הכי טוב בארץ אלה בהשוואה גם למקומות נחשבים ברחבי הגלובוס, כחובב בשר אכלתי לא מעט סטייקים בהמון מקומות. כשהמלצרית... המליצה לי על סטייק אנגוס שלא נמצא בתפריט אלה כספיישל אמרתי לעצמי שלאור התיאורים שלה (מעגלים מגזע אנגוס, שומני ומשוייש במיוחד, אוכל רק תערס וכו') שווה לנסות, היה פשוט סטייק מדהים כמו שסטייק צריך להיות, רך, עסיסי ומלא טעם, מדהים פשוט הכי טוב שאכלתי כל הכבוד לצוות הקויאה הצלחתם להפתיע במקום הכי לא צפוי. בסך הכל כשאני מזמין סטייק אני מצפה לסטייק הסטנדרטי שמגישים בכל הסטקיות השוות שהוא אומנם טוב (כמו הסטייק אנטריקוט הריל של הקויאה למשל) אבל הסטייק אנגוס של הקויאה היה פשוט ליגה אחרת, פשוט התמכרתי כנראה שאחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/06/08

הגענו בשבועות, המקום היה מפוצץ, למרות זאת קיבלנו שירות מדהים והאוכל פשוט גן עדן!!!פשוט ההמבורגרים הכי טובים שיש ואחי אכל מן סטייק סינטה שנקרא פיקייה שהיה ממש טעים ומיוחד, לא משהו... שנתקלים בו כל יום ואפילו הקינוחים הפתיעו לטובה, עם עוגת גבינה שיצאה עם פרפה יוגורט וריבת דובדבנים. ממליץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה