נגישות
נגישות

קויאה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על קויאה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/09/07

ביקרתי בקויאה מעט פעמים (כל פעם אמרתי שאולי הפעם יהיה טעים) ואפשר לומר שזה הספיק כדי לא לחזור לשם.השירות שם גרוע בעיניי ישבנו 10 דקות בלי תפריטים ועוד 10 דקות עד שמישהו ניגש לקחת הזמנה,... ולא היה ממש לחוץ באותו יום.הסטייק אנטריקוט שלהם חביב למדי ולא יותר מיזה,הזמנו גם המבורגר אנטריקוט אבל זה לא הרגיש ככה,לפחות לא בטעם, בסלט הייתה שערה ואנחנו לא פלצנים כאלה שאומרים כדי לקבל פיצוי אלא רק להעיר את תשומת הלב, גם כשאמרנו למלצרית היא פתחה עיניים כאילו לא יכול להיות שזה קורה והציעה כפיצוי קפה.תודה אבל לא לקחנו.בקיצור לא אחזור לשם יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
28/08/07

בקרנו היום 28.8.07 במסעדה עם הילדים . מאד התאכזבנו מהשרות, מאטימות המלצרית ולהפתעתנו גם של אחראית המשמרת מבקשות פשוטות המתקבלות בלי בעיה בכל מקום אחר בו בקרנו . כל בקשה לשינוי קל במנה... נתקלה בסרוב או בבקשה לתוספת מחיר מעצבנת (אפילו לשים צ'יפס במקום תפוחי אדמה ) במנת ילדים הילדה בקשה סיידר מוגז , ניתבשרנו שלא ניתן להחליף או להוסיף כסף עבור השינוי , שילמנו 15 ש"ח עבור בקבוק. באוכל היה ביננוני, חזה העוף היה יבש. פעם ראשונה בחיי שלא השארתי טיפ במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
netashkedi - תמונה
netashkedi מבקר מתחיל
2.7
09/08/07

היני לקוחה קבועה בקויה מיום היפתחה , בזמן האחרון בכל פעם האוכל מזעזע! תשימו לב למנות שאתם מוציאים בעיקר הסלטים והסטיק חזה עוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
roy - תמונה
roy 3 ביקורות
4.3
01/08/07

הזמנו מקום ביום שבת. המקום היה די מלא והתיישבנו מיד. השירות היה ברמה גבוהה. המלצריות חייכניות וזריזות. מנה ראשונה, כנפיים, הגיעו מהר והיו טעימות ועסיסיות. מנות עיקריות: אנטריקוט הגיע... במידה הנכונה והיה טוב, ההמבורגר אנטריקוט היה גם טוב מאוד. האווירה במסעדה הייתה נעימה מאוד , צעירה וכיפית. בהחלט נשוב לאכול שם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/07/07

המסעדה הכי טובה שהייתי בה!האוכל-מדהים , השירות-מפנק , בקיצור-שווה ללכת!אם אפשר להמליץ הייתי ממליצה על המנה הבשרית "מדליוני פילה בקר" עם לימונדה ולקינוח "מוס נוטלה" ... זאת תיהייה חוויה... שלא תישכחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
10/07/07

נתחיל מזה שזהו מקום שעד לפני 24 שעות אהבתי מאד. באתי אתמול עם אשתי ההריונית לעסקית. בכדי לאכול אנטריקוט בעסקית היה עלינו לשלם 94 שקלים- מוגזם קמעא, במיוחד שלמנה ראשונה יש או סלט ירוק לא... מושקע בעליל או מרק (למי יש כח לאכול מרק חם בשרב?).הבשר היה בסדר גמור- גם האנטריקוט של אשתי וגם ההמבורגר שלי. גולת הכותרת בסיפורי שמורה לשירות: נחתה עלינו מלצרית אנטיפסטית ביותר- ממש הרגשנו שאנחנו מציקים לה בכל שאלה ופניה. אשתי החמיצה פנים כשראתה שבעיסקית יש רק פפסי ואז האנטיפסטית הסבירה שיש להם גם דיאט קולה. ואכן כשהגיעו המנות העיקריות, ביקשנו את הדיאט קולה מאחת המלצריות. כשקבלנו את החשבון, ראיתי שחייבו אותנו ב-10 שקלים על השתיה החריגה שביקשנו- התעצבנתי קמעא והסברתי למלצרית שלא הוסבר לנו שנחוייב בנוסף- היא אמרה שהיא תדאג לטפל בזה. איך טיפלה בזה? הביאה את האחראי משמרת שבחר להסביר לי את מבנה התפריט- באמת שלא היה לי כח להסביר את המקרה שלנו בשנית והתעקשתי שיחייב אותנו בידיעה שאנחנו לא נחזור. אגב, אשתי לא לקחה גם את הקפה שמגיע לה בעיסקית ובמתמטיקה גסטרונמית פשוטה לדעתי: קפה + פפסי = דיאט קולה. איזו עליבות! להתנצח עם לקוח ששילם 92 ש"ח על ארוחה עסקית על דיאט קולה שעולה לו אולי 2.5 שקל. אני אישית באמת לא חוזר למקום עם תודעת שירות כה נמוכה ואני מקווה שהבעלים מסתובב פה באתר ויסיק את מסקנותיו- חבל, איבדתם לקוח חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
18/06/07

מקום מאכזב מאוד, קודם כל הזמנו מקום מראש וביקשנו בבירור לא לשבת במרפסת אך המארחת התעקשה שכן ביקשנו במרפסת. האוכל מאכזב מאוד. להמבורגר היה טעם מוזר, הצ'יפס הגיע יבש ואפילו הסלט ירקות לא... היה טעים. לשם לא נחזור ולא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
06/06/07

ההמבורגר הכי טעים בארץ. והבירה מהחבית נמכרת בעשרה שקלים, לא פלא ששתיתי שתי כוסות. פשוט מקום מצויין טעים ולא יקר ולמרות שגם במשמר נהנתי בקיסריה הרבה יותר ביתי ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/05/07

המסעדה שהכי כיף לחזור אליה. האוכל, השירות, האווירה ולא פחות חשוב - המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/05/07

האוכל סתם. מחירים יקרים כל שני וחמישי משנים את תנאי העיסקית. בקויה צריכים להבין כי כאשר עובדי הפארק באים לצהריים אין להם זמן להמתין 40 דקות לאכול. בקרוב מאוד תהיה אלטרנטיבה ולשם כבר לא... נחזור, היום פשוט אין ברירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה